❤️Jubel-tråd❤️

Jubler for at jeg vant på topp 100! Vant en bok :-) Var vel på plass 82 eller noe :)
Gratulerer :)
Den boka hadde jeg lyst på, men siden jeg aldri vinner i noe kkøpte jeg den selv. Så den skal begynne leses idag :) (det var den med 24 kapitler ja?)

Jubler med dere alle for at vi er kommet til desember :) Dette er måneden vi alle har venta så lenge på. Føles helt merkelig at den endelig er starta. Ser på adventspynten rundt meg og skjønner ingenting. Syns svangerskapet har flydd avgårde og kan ikke skjønne at det bare er få dager igjen.

Jubler for en god gjerning. Venninna mi har vært å sikla etter min kenwood. . Så jeg sendte samboern hennes beskjed om at hun ønsket seg det.

(Hun klagde på at han aldri bruker fantasien selv og hun må gi han svaret og det får hun.) I år orker hun ikke. .. og det blir julegaven hennes så lenge hun ikke ødelegger det å kjøper det selv.wiiii

Jubler over å være ferdig med tidenes julegave til broren min og søskenene til samboeren min :D det føles SÅ bra! Gleder meg til å gi det til dem ;-) og håper bebis tar flaske 10. Juni, for da skal vi på Foo Fighters konsert hele gjengen :D det blir stas!!!!!! Ble fryktelig dyrt og, men for en opplevelse det blir ;)

Jubler for Metallica-billetter i boks! Nå må jeg bare finne barnevakt til en kveld i august :p

Jubler for at mamma og lillebror er på vei for å hente meg å bilen min. Så jeg slipper å kjøre hele den turen hjem til barndoms gården :P 16 mil totalt en vei og med totalt gangsperre og bil med manuelt gir kjenner jeg det skal bli godt å slippe :D

Får vel juble litt over et sta mannfolk. Ble egentlig lei meg å bekymret.

Han har jo vondt i ryggen og jeg har gitt beskjed om at julepynten skal ikke ned... jeg dro på bassengtrening. Og kommer hjem og alt av jul var nede. Han er jo helt fantastisk som har gjort det. Men innerst inne så blir jeg lei meg og redd for at han ødelegger seg mer å får mer vondt. Har spurt han 1000 gang om han har vondt. Han sier det går bra.

Så da jubler jeg for at pynten er nede. Men gleden er litt vanskelig å få gjort noe med når disse kynnerne er så mega irriterende. Juble for jul!

Dro på jobb idag og jobbet. Det var SÅ deilig, har ikke tenkt baby eller irritert meg over at han ikke kommer, ingenting! Føler meg som ett helt nytt menneske :)

Juber for at jeg hadde siste s.kontroll hos legen i dag!! Da han kaster meg ut med engang omtrent og skriver det han tror uten å spørre, føler han synes det er kjedelig med graviditet greier...

Back
Topp