❤️Jubel-tråd❤️

Det hørtes deilig ut ;) Har eit håp om å være ferdig med vask av hus til helgen jeg...
Samme her :p fikk tatt to kjøkkenskuffer og vasket baderomsgulvet idag, tok badet for 2 dager siden men det tok lang tid å finne gulvkosten visstnok ;) det går mao tregt fremover her i heimen!

Samme her :p fikk tatt to kjøkkenskuffer og vasket baderomsgulvet idag, tok badet for 2 dager siden men det tok lang tid å finne gulvkosten visstnok ;) det går mao tregt fremover her i heimen!

Kjenner til det problemet!! Har eit bekken som er meget vanskelig og eit enormt søvnbehov som må pleies. :p. Men MÅ få vasket litt snart slik at jeg kan begynne å pynte til advent.. :)

Jubler for at pappa kom å fiska julestjerna som jeg ikke fikk til selv :P å for at mamma tok med seg gravid tightsen som ikke funka for meg og bytta den :D

Ferdig med hjemmeeksamen! Nå kan jeg fokusere på andre ting igjen :-D

Jeg med min nåleskrekk våget å gjennomføre akupentur for vending idag... Desverre vett jeg ikke om det hjalp ikke kjent noe jeg tror er en helomvending i magen... Men stolt jeg våget;) så vett jeg at jeg har prøvd;)

Back
Topp