❤️Jubel-tråd❤️

Så slo da spådommen om 27nov feil :p men du hadde rett, hun kom da før tiden. :D kos dere! Er ikke litt misunnelig en gang :p (not)
Ja tenk jeg ble sniker :O :D
Men er ikke overrasket at hun kom 23.
Jeg er født 23 april og moren min 23 januar.

Jubler for at det er en mnd igjen til jul :D snart går vi inn i favoritt tida mi. Og om et par uker reiser jeg hjem til mamma og pappa for å være der til fødselen er over. Sambo kommer etter 18 Desmber. Wiii!! Snart kan jeg sette bilstolen i bilen, vurdere å ta med vogna også. I tilfelle det blir baby før jul. Å formen er såpass at jeg orker å være jula over hos mamma å de.

Jippi! En måned til jul ja! :D Nå er det snart lov å ta frem adventspynten synes jeg. :D

Jubler for 1 uke til termin :) og her settes vi igang etter kun 1uke på overtid, så da kan jeg også juble for at baby er på plass innen 2 uker :D

Jubler for 1 uke til termin :) og her settes vi igang etter kun 1uke på overtid, så da kan jeg også juble for at baby er på plass innen 2 uker :D
Tenk!!! 2 uker! Det er jo ingenting :) :)
Her er 12 dager maks overtid og med 9 dager til termin blir det 21 dager, 3 uker til baby må ut om den vil eller ikke :eek::oops:

Jubler for at hunden gadd å leke med meg og hærje litt lett med meg. Fikk litt bedre samvittighet da. Kost meg og morgenen har gått unna.

Tror jeg kjente babien tisset;) masse små rykninger nede i magen og tror h*n ligger i sete, så da regner jeg med det er tissing og ikke hikking, rare gleder når du er gravid;)

Idag er det permisjonsstart og bare 3 uker til termin! Herlighet, det går fort!! :o

Back
Topp