❤️Jubel-tråd❤️

Jubler for at 1 av 3 eksamener er unnagjort :D nr.2 på fredag, og så kan baby komme :p

Wow, imponerende!

Har fått god hjelp av snille mamma som har stått for innkjøpet av mesteparten med mine penger :P men hanka inn 3 stk i dag hvertfall selv. Men nå skal jo det store lasset pakkes inn og lages merkelapper til. Alle skal få et personlig preg :)

Jubler MASSE for at de 2 siste dagene så har jeg fått til å SOVE (hadde helt glemt hvordan det føltes) ordentlig og tungt gjennom hele natten!!! :D :D

Vært hos tannlegen idag etter jeg har grudd meg til dette siden juli og utsatt å få ny time, fordi jeg hater å gå til kontroll. Eneste grunn til jeg går er fornuften sier at dersom jeg ikke går så kan utfordringene bli verre å behandle... Ingen hull denne gang heller;) halvt år til neste gang;)

Har av og til verdens søteste og beste mann;) fikk roser levert på døren idag;) helt uventet;) en mnd til termin og tre uker til han kommer hjem;) ble satt ut og passet fint fordi jeg har vært litt nedfor, ikke like lett å holde motet alltid oppe hjemme alene;)

Jubler atter en gang for den fantastiske mannen og datteren min. <3 ingen over, ingen ved siden. Fantastiske mennesker <3

Jubler for 4 uker til termin. Ikke lenge! :)

Back
Topp