Fine bilerVolkswagen passat Kjempefin og veldig fornøyd!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fine bilerVolkswagen passat Kjempefin og veldig fornøyd!
Så flink du har vært, og motiverer det videre å få litt skrytAlt er fint med babyen og graviditeten. Og jordmor er veldig imponert over meg og hvordan jeg takler alt. Å hvor flink jeg har vært til å holde meg fra å gå opp masse i vekt. Men tenker my på kost ol. Må bare juble litt for det
JaFine biler
Jubler for å være ferdig med sykehus omvisning.
Ble veldig nært. Ble jo lettere. Men jeg var så hornoneltladet før jeg kom dit at tårene kom når jeg var der. Så flaut og teit. Fikk snakket litt og sett litt. Og snakket litt. Jm var super fantastisk! Håper virkelig på henne til fødselen. Hun ville gjerne at jeg skulle skrive et brev til føden å ta med. Slik at det vi snakket om kom med.Hvordan var det? Følte du deg litt mer avslappet etterpå? Eller ble det enda mer virkelig å nært alt??
Uff stakkars, vet åssen det er med de tårene som kommer veldig ubeleilig på til tider. Men godt du fikk snakka med en flink jordmor. Er nok lurt å skrive brev. Det sa min jordmor at vi kunne snakke om vis jeg følte det var nødvendig etter innskriving kommer nok opp litt mer tanker da. Wiii.. Tenk snart er vi klar for finalenBle veldig nært. Ble jo lettere. Men jeg var så hornoneltladet før jeg kom dit at tårene kom når jeg var der. Så flaut og teit. Fikk snakket litt og sett litt. Og snakket litt. Jm var super fantastisk! Håper virkelig på henne til fødselen. Hun ville gjerne at jeg skulle skrive et brev til føden å ta med. Slik at det vi snakket om kom med.
"The final countdown"... ....Uff stakkars, vet åssen det er med de tårene som kommer veldig ubeleilig på til tider. Men godt du fikk snakka med en flink jordmor. Er nok lurt å skrive brev. Det sa min jordmor at vi kunne snakke om vis jeg følte det var nødvendig etter innskriving kommer nok opp litt mer tanker da. Wiii.. Tenk snart er vi klar for finalen