❤️Jubel-tråd❤️

Alt er fint med babyen og graviditeten. Og jordmor er veldig imponert over meg og hvordan jeg takler alt. Å hvor flink jeg har vært til å holde meg fra å gå opp masse i vekt. Men tenker my på kost ol. Må bare juble litt for det :)

Alt er fint med babyen og graviditeten. Og jordmor er veldig imponert over meg og hvordan jeg takler alt. Å hvor flink jeg har vært til å holde meg fra å gå opp masse i vekt. Men tenker my på kost ol. Må bare juble litt for det :)
Så flink du har vært, og motiverer det videre å få litt skryt:)

Må skryte av meg selv litt nå. Klarte å ta å skru ned to bokhyller. Nå blir nok samboeren min litt sur på meg når han kommer hjem, men da blir det plass til de nye bokhyllene vi skal ha :D Så var det litt godt å vite at jeg ikke har mistet helt musklene haha.

Jubler for at jeg til tross for alle vondter og ei blære på størrelse meg ei ert, har sove ganske ok. Å nå har jeg inntatt frokost og sitte stilling, for en stund. Før jeg prøver meg på litt mer søvn :P

Jubler for at jeg har hatt vondt i magen to netter, håper det er fordi noe skjer:)

Jubler over at samboeren har kjøpt nye bokhyller som skal settes opp i dag, nå begynner ting å bli ferdig i leiligheten :D

Jubler for at alt gikk fint hos jordmor i dag :) Alt så bra ut, men hadde vist gått ned en kilo og magemålet var noe lavere på grafen. Men enn så lenge er det ingenting å bry seg om heldigvis :)

Hvordan var det? Følte du deg litt mer avslappet etterpå? Eller ble det enda mer virkelig å nært alt??
Ble veldig nært. Ble jo lettere. Men jeg var så hornoneltladet før jeg kom dit at tårene kom når jeg var der. Så flaut og teit. Fikk snakket litt og sett litt. Og snakket litt. Jm var super fantastisk! Håper virkelig på henne til fødselen. Hun ville gjerne at jeg skulle skrive et brev til føden å ta med. Slik at det vi snakket om kom med.

Ble veldig nært. Ble jo lettere. Men jeg var så hornoneltladet før jeg kom dit at tårene kom når jeg var der. Så flaut og teit. Fikk snakket litt og sett litt. Og snakket litt. Jm var super fantastisk! Håper virkelig på henne til fødselen. Hun ville gjerne at jeg skulle skrive et brev til føden å ta med. Slik at det vi snakket om kom med.
Uff stakkars, vet åssen det er med de tårene som kommer veldig ubeleilig på til tider. Men godt du fikk snakka med en flink jordmor. Er nok lurt å skrive brev. Det sa min jordmor at vi kunne snakke om vis jeg følte det var nødvendig etter innskriving :) kommer nok opp litt mer tanker da. Wiii.. Tenk snart er vi klar for finalen :D

Uff stakkars, vet åssen det er med de tårene som kommer veldig ubeleilig på til tider. Men godt du fikk snakka med en flink jordmor. Er nok lurt å skrive brev. Det sa min jordmor at vi kunne snakke om vis jeg følte det var nødvendig etter innskriving :) kommer nok opp litt mer tanker da. Wiii.. Tenk snart er vi klar for finalen :D
"The final countdown"... ....

Back
Topp