❤️Jubel-tråd❤️

Jubler for at mamma har voksa,nappa og farga brynene mine. Og holder nå på med leggene mine :D å jeg skal på julebord med venninnene mine i kveld :) kalkun står på menyen!! Juhuu

Jubler for en veldig bra dag med mannen min. Stod opp tidlig som vanlig. Spiste frokost. Prøvde å slappe av. Snakket med mamma på tlf. Prøvde å slappe av, går ikke. Mannen foreslo å dra ut på kjøretur siden været var så fint. Det var deilig. Komme seg ut. Se på alt rundt i vakkert lys. Var deilig. Veldig deilig. Da vi kom hjem var det lapper i posten om pakker. Så slappet litt av og dro ut igjen. Da var det full måne.

Jubler for at jeg skal farge og klippe håret på lørdag:-) H is ikke jeg har født da...

Sov til klokka var over 10 i dag :P det var ikke feil!! Hadde jeg ikke måtte på do, hadde jeg nok sove enda! Trøtt i tryne :P

Byttet sengetøyet til flanellsengetøy i går. Resultatet ble at jeg sov i nesten 8 timer i strekk uten en eneste dotur :D endelig litt mer uthvilt!

Jubler over at vi har fått et kjempe fint sete av svigermor og svigerfar. Jubler også over at vi har pynta til jul ferdig.

Jubler for at badet og toalettet er nyvasket og rent og fått hengt opp nytt dusjforheng. Alt av skittentøy er vasket og brettet og lagt på plass i skap og skuffer og skittentøyskurven har aldri vært så tom før.
Nå skal jeg svinge meg med vaskemoppen i stue og gang :)
41 uker sa du? Har mer energi enn på lenge :D

Jubler for at badet og toalettet er nyvasket og rent og fått hengt opp nytt dusjforheng. Alt av skittentøy er vasket og brettet og lagt på plass i skap og skuffer og skittentøyskurven har aldri vært så tom før.
Noe på gang kanskje? :D

Jubler for å ha hentet siste baby pakke, nå tenker jeg at alt er på plass intill baby melder sin annkomst... Helt rart å tenke på...

Wow! Så rå du er!

Back
Topp