❤️Jubel-tråd❤️

Prater med meg selv i denne tråden men...
Nå sovna han i vogna uten ett pip, er han dårlig eller var det akkurat som kolikken var borte dagen etter 3 mnd så er skrikinga borte dagen etter 4 mnd???
Håpe håpe
Jøss, så flink han har vært nå da ;) Kan hende han har begynt å skjønne at det er deilig å sove :P

Jubler for at småen sovnet igjen etter at jeg var redd vi måtte stå opp kl 05:30. Men neida, et bleieskift og litt mammakos, så var det drømmeland i 2 timer til :)

Jubler for at småen sovnet igjen etter at jeg var redd vi måtte stå opp kl 05:30. Men neida, et bleieskift og litt mammakos, så var det drømmeland i 2 timer til :)

Noen som har skjønt det :P her var det skravling fra 05.30 :P

Mini våkna bare en gang for mat fra 20.00 til 08.00 :D

HVA er det dere gir babyene deres, hehe ;) Her er det våkning og spising natta lang. Hadde noen langstrekk (4-5 timer) v 8-10 uker, men aldri mer! :p

Haha, nei si det :P Det er på ingen måte en trend her altså, selv om jeg har vært heldig hele veien, men pleier å våkne for mat hvertfall 2-3 og hun pleier å ville stå opp klokka 6 :P

Jubler for null hull og dermed et helt år til neste tannlege-besøk! :D Kan ikke beskrive hvor glad jeg er! Tannlegeskrekk, forferdelig tannstilling og dårlig emalje...aldri hatt null hull før, og dette etter en graviditet og 4 mnd som småbarnsmor... Så letta og glad!

Jubler for null hull og dermed et helt år til neste tannlege-besøk! :D Kan ikke beskrive hvor glad jeg er! Tannlegeskrekk, forferdelig tannstilling og dårlig emalje...aldri hatt null hull før, og dette etter en graviditet og 4 mnd som småbarnsmor... Så letta og glad!
Så bra!

Ikke noe som er bedre enn å bruke minst mulig penger på sånt utover det man må, er jo så svindyrt syns jeg :O :P

Ikke noe som er bedre enn å bruke minst mulig penger på sånt utover det man må, er jo så svindyrt syns jeg :O :P
Var svindyrt å få sjekket og, synes jeg. 840 kr for under 15 min. Men ja, blir helt sinnsykt dyrt hvis man i tillegg må ha noe mer gjort...

Var svindyrt å få sjekket og, synes jeg. 840 kr for under 15 min. Men ja, blir helt sinnsykt dyrt hvis man i tillegg må ha noe mer gjort...

Ja det er helt vilt.. Fikk helt sjokk første gang jeg dro etter at jeg var for gammel til å bare betale 25% :P

Her tar sjekk nesten en halvtime men sånn puss og sånn og det koster 1200....

Jubler for at jeg endelig er kvitt den stygge svære sofaen vi hadde i stua! Nå må jeg bare finne ny :D

Jubler over at jeg har gått ned 20 kg etter fødselen :D men har fortsatt 20 igjen da...

Back
Topp