Wow! Fantastisk!- 30kg !
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Wow! Fantastisk!- 30kg !
Takk takk ! veldig fornøyd kan du si :-DWhat???? Så super imponerende!!!!
Wow! Du er flink.- 30kg !
Så flottJubler for at mini plutselig elsker avakado OG grøt her har alt gått i retur frem til nå! 5 mnd i dag
Så bra! Leste først mini elsker lavkarbo, heheJubler for at mini plutselig elsker avakado OG grøt her har alt gått i retur frem til nå! 5 mnd i dag
Så bra! Leste først mini elsker lavkarbo, hehe
Ja, jeg synes det var litt tidligHaha, man skal tidlig krøkes
Så flinkMini snur seg tilbake igjen fra magen!!
Så moro ja nå fortjener du det!Første tanna er kommet gjennom! Håper på søvn og litt bedre Matlyst nå
Hurra! Får håpe det er det som har plaget ham i det sisteFørste tanna er kommet gjennom! Håper på søvn og litt bedre Matlyst nå
Så flott da slipper du tenke mer på detJubler for at jeg akkurat fikk en telefon fra barnehagen vi hadde først på lista om at de ville tilby oss plass fra 1.desember!!!! nå er jeg så glad!! Helt super barnehage med egen kokk, egen sykepleier, egen klubb for de som skal begynne på skolen hvor de forbereder seg skikkelig på skolen, overnattinger i barnehagen blir arrangert innimellom, frokost, mellommåltid og lunsj hver dag og varmmat 3 ganger i uken. Nå er jeg såååå letta den er privat så jeg har ringt og masa masse og ser ut som det hjalp! For egentlig var vi nr 14 på lista. Woho
Gratulerer! Hørtes ut som en veldig flott barnehage egen sykepleier tilogmed, det har jeg aldri hørt omJubler for at jeg akkurat fikk en telefon fra barnehagen vi hadde først på lista om at de ville tilby oss plass fra 1.desember!!!! nå er jeg så glad!! Helt super barnehage med egen kokk, egen sykepleier, egen klubb for de som skal begynne på skolen hvor de forbereder seg skikkelig på skolen, overnattinger i barnehagen blir arrangert innimellom, frokost, mellommåltid og lunsj hver dag og varmmat 3 ganger i uken. Nå er jeg såååå letta den er privat så jeg har ringt og masa masse og ser ut som det hjalp! For egentlig var vi nr 14 på lista. Woho
Gratulerer! Hørtes ut som en veldig flott barnehage egen sykepleier tilogmed, det har jeg aldri hørt om