Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så deilig! Vi skal en uke til Rhodos i august.Jubler for at sydentur er bestilt i slutten av september. 2 uker på Mallorca
Hvilken vogn tar dere med til mini?Jubler for at sydentur er bestilt i slutten av september. 2 uker på Mallorca
Så deilig! Vi skal en uke til Rhodos i august.
Elsker HellasVi vurderte også Rhodos
Hvilken vogn tar dere med til mini?
Vi tar med city lite funker som gull!Babyjogger city mini Har ikke fått prøvd den ordentlig enda, men tror den er helt grei
Elsker Hellas
Ja, det må duAldri vært der, men skal få reist dit en gang
Vurderer å kjøpe Lite, siden den er på tilbud på jollyroom. Eller Vue.. Vil gjerne ha henne mot meg.Vi tar med city lite funker som gull!
Eneste jeg savner på Lite er justerbart styre. Og at man kan ha han mot seg.Vurderer å kjøpe Lite, siden den er på tilbud på jollyroom. Eller Vue.. Vil gjerne ha henne mot meg.
Vurderer å kjøpe Lite, siden den er på tilbud på jollyroom. Eller Vue.. Vil gjerne ha henne mot meg.
Ja, jeg savnet i flere år (fra hun var 1-3 år) å ha største mot meg. Hun skravlet så fælt hele tidaVeldig fornøyd med vue! Kjøpe den på salg på babyshop til 1499kr :-D brukt den på småturer/shopping i en uke nå, lett, god å trille, mini trives og mamman synes det er tryggest å ha øyekontakt med mini )
Tilbudet gjelder alle butikker jo Skal ut og shoppe vogn i mårra ;DVeldig fornøyd med vue! Kjøpe den på salg på babyshop til 1499kr :-D brukt den på småturer/shopping i en uke nå, lett, god å trille, mini trives og mamman synes det er tryggest å ha øyekontakt med mini )