❤️Jubel-tråd❤️

20 uker i dag, skal kjøpe ny bil i dag, denne uka skal jeg på ultralyd og min andre jordmor time :) gleder meg sånn!!

Desember 2014

Bruker App

Gubben er på jobb. Mini er i barnehagen etter 3 uker ferie. Og jeg er alene hjemme og skal kose meg i ro og fred :) Med fødeavdelingen på kanal fem :D fredelig og avslappende :)

Halvveis idag :D

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg jubler for å være hjemme fra ferie, og for å endelig ha sovet i min egen seng!

Jubler for at jwg kom meg fra Tromsø til Stavanger med flybytte i Oslo uten noen terroraksjon :) glad jeg reiste ")

♡ Venter en overraskelse 4 Desember 2014 ♡

Taster på appen :)

Jubler for å ha solgt leiligheten min 150.000,- over prisantydning i dag :D

Jubler for at vi endelig har funnet oss ny leilighet! Ikke så alt for dyr husleie, 2 soverom og nytt kjøkken! :D

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Jubler for at jeg har hatt en kjempemorsom kveld med venninner og tapas(og alkoholfritt øl, som er forbausende godt)! :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jubler for at navnet vi har valgt på gutten er blitt godt mottatt, selv hos de største kritikerene i familien :D glede! Å at sparkene stadig blir sterkere ❤️

Termin 22 Desmeber 2014
Venter Gutt

Bruker App

Jubler for at vi har skrevet under kontrakt på den nye leiligheten og at vi flytter inn om bare 2 uker :D Det er så fint der!

Back
Topp