❤️Jubel-tråd❤️

Jubler for at jeg får besøk av min aller beste og mest trofaste venninne gjennom livet mitt så langt ❤️ gleder meg sånn til et par timer med henne i dag!! Love ❤️

Termin 22 Desmeber 2014
Venter Gutt

Bruker App

Jubler for at samboeren nettopp så spark på utsiden av magen :) men da han la hånda på magen for å kjenne så slutta hun selvfølgelig :p

28.12.14 <3

Jubler for at samboeren nettopp så spark på utsiden av magen :) men da han la hånda på magen for å kjenne så slutta hun selvfølgelig :p

28.12.14 <3
Haha såå typisk:p håpe han får kjenne snart :) mennene blir så glade når de får kjenne spark:p fått streng beskjed av sambo å vekke han hvis baby sparker mens han sover:p

<3 VinterPrinsesse <3

Jubler over at vi skal på kontraktmøte (eller hva det heter) til fredag, og skrive under på kontrakt.. for vi har endelig kjøpt huuuuuus :D

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
Gratulerer !! ;D

Jubler for at huseieren har funnet ny leieboer, så vi slipper å betale husleie her for 2 måneder til (pga oppsigelsestiden) :)

28.12.14 <3

Jubler for å ha hørt hjertelyden i dag ❤

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jubler for en flott kontroll hos jordmor i dag :)

Jubler for deilig middag i godt selskap. Verdens beste samboer og beste svigerfaren man kan ønske seg ❤️

Termin 22 Desmeber 2014
Venter Gutt

Bruker App

Jubler for en aktiv liten tass i magen, som gjør mamma veldig avslappet selv om hun er syk og syns veldig synd på seg selv :P

Termin 22 Desmeber 2014
Venter Gutt

Bruker App

Back
Topp