❤️Jubel-tråd❤️

Jubler for at samboeren kjente bittesmå bevegelser i magen min i går kveld :D

Jubler for at jeg har spist meg mett :P vært umettelig i hele dag, for en ubehagelig følelse :(

Termin 22 Desmeber 2014
Venter Gutt

Bruker App

Jubler for at eg endelig kjenner lille gutt i magen godt og for at mannen har kjent flere spark de siste dagene ❤

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jubler for uke 20 og halvveis i svangerskapet :D tror lille også jubler for har kjent masse liv i magen i hele dag :)

28.12.14 <3

Jubler for er halvveis:))

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jubler for helg!!!!!! Skal få høstet bær i frukthagen idag og få det i fryseren til saftlaging når jeg har bedre tid:)

Jubler for at det endelig er min tur til å se spark utenpå magen:)

Jubler for at jeg kjenner masse liv i magen :D

Jubler for mulig at jeg for solgt en kommode. Som står på babyrommet. Men er i feil farge. Og er mega tung. Ikke noe som sier barn med den. Men kjempe fin og orntlig. I super stand. Fikk et skam bud på 300 kr på facebook.. men jeg vil ha 1000 kr. For den er omtrent ikke brukt. Hadde bestemt meg for å male den hvit til uka. Men nå blir den kanskje solgt!!! Og jeg kan heller kjøpe en lett ikea kommode i hvit!!!

Venter på årets Julegave<3

Jubler for at jeg fikk masse billig baby tøy i ull og anna søtt i går brukt :) å har sitta med svigermor å plukka ut ting jeg ønske meg i strikka :D

Termin 22 Desmeber 2014
Venter Gutt

Bruker App

Jubler for at jeg nettopp så spark utenpå magen :D

28.12.14 <3

Jubler for at jeg og mannen har hatt det helt fantastisk i 1 år idag :D

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp