❤️Jubel-tråd❤️

Jubler for deilig middag. Og at luftsmertene og generell e smerter i magen slapp nå. Har hatt så vodt i flere timer.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Jubler for at jeg endelig har grått gjennom ommøbeleringa jeg har masa så mye om :) å jubler for tante og onkel som kommer fra New Zeland og det er 2 år siden jeg så dem sist :D

Desember 2014

Bruker App

Juble juble juble for en helt fantastisk dag. Vært oppi mot 30 grader her i dag.
Ungene har fått bada i sjøen og bare storkosa seg.
Trodde lillebror begynte å bli syk siden magen hannes begynte ganske så bløt. Men etter 3 bananer så roet den seg :D
Etter badinga dro vi å henta gubben på jobb, så dro vi på kjøretur. Endte opp hos søskenbarne til gubben. Grilla og kosa oss i mange timer :Heartred

Meldt kaldere vær til i morgen så får nyte mens vi ennå kan :D

2.trimester er jammen noe annet enn 1.trimester. Kjennes ut som jeg har fått livet tilbake :D I går klarte jeg en ganske bratt og lang gåtur med tung vogn, og det gikk helt fint! Jeg er så glad :)

Er bare glad i dag jeg :D sikkert for varmen har gitt seg, jeg har sove godt nok og har fått en ny sofa helt gratis :D å kjenner helt tydelige dult fra mini innimellom :) kooos ❤️

Desember 2014

Bruker App

Woho endelig noe å juble for. :-) Er ikke mye men er nå sikkret jobb i 14 dager i august i forbindelse med Arctic Race. :-D skal sitte i informasjon. Blir spennende :-) skal bli godt med noe å gjøre nå som jeg har vært hjemme med ungene i snart 1 mnd.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Jubler for at det er oul imorgen! :D Gleder meg veldig mye, men gruer meg litt også!

Jubler for at det er oul imorgen! :D Gleder meg veldig mye, men gruer meg litt også!
Da er vi to :-) ligger i senga og vrir meg. 11 timer til jeg skal kjøre. Burde få litt søvn. Kjenner jeg mine søte små rett så våkner de vel tidlig.

Da er vi to :-) ligger i senga og vrir meg. 11 timer til jeg skal kjøre. Burde få litt søvn. Kjenner jeg mine søte små rett så våkner de vel tidlig.

Tvitvi i morgen :)

Jubler for at det er oul i neste uke! :D

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Jubler for jeg skal bade med ei venninne og datteren hennes :) å vi skal kose oss med god mat og drikke å bare ha det hyggelig i sommervarmen :D

Desember 2014

Bruker App

Jubler for at jeg har kjent masse bevegelser i magen nå i kveld :D Kjente det litt i går kveld også, men var usikker på om det var lille. Nå er jeg helt sikker på at det er henne :D <3

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Back
Topp