❤️Jubel-tråd❤️

Jubler for at jeg snart er 19 uker igjen! Ble satt tilbake på oul, så 18+2 til 19+0 har jeg "gått igjennom" to ganger nå :P

Sent from my iPhone using Tapatalk

Jubler for sol, sommer og ferie :D 19+0 i dag <3

Ååå så kjekt!!! Var i dyreparken og Abra Havn for en uke siden og var bare helt fantastisk:) Det er bare så gøy i Abra Havn :D 7 åringen smilte fra han stod opp til han la seg :D Kos dere masse!!

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
3året vi er her nå:) her smiler hele familien fra øre til øre hele tiden:)

Jente født 02.06.10
Termin 26.12.14
App taster :)

Hjertelyden til lille ligger på 148-152 slag i minuttet ❤️ jeg kjenner små myke dult, boblinger eller fjærstryk inni magen av og til :)
Bilstol, vogn og vugge er i hus.
Er så kos å gå å sette seg på barne rommet og se på tingene og gå gjennom arve tøy jeg har fått :)

Desember 2014

Bruker App

Jubler for vi skal få ny kjøkken innredning og mest sannsynlig en ny sofa til helja :D

Desember 2014

Bruker App

Jubler for at jeg er på vei ut døren til romantisk middag ute med kjæresten min <3 så koselig å ta seg tid til slikt på en helt vanlig tirsdag ;)

Jubler for sparkene til lillegutt ❤️

Har et etterlengtet lite ivf mirakel i magen, etter 3år's prøving <3 Termin 11 des :)

Jubler for at jeg får ny sofa t helga!!

ImageUploadedByBV Forum1404912805.566160.jpg

Desember 2014

Bruker App

Jubler for vel overstått OUL idag og at alt står bra med den lille. Fikk i tillegg vite at terminen er 27 november og ikke 13 desember + at det er en liten gutt der inne :D

Sent from my iPhone using BV Forum

Jubler for 18+0 i dag og for deilig sol etter noen dager med regn :)

Jubler for vel overstått OUL idag og at alt står bra med den lille. Fikk i tillegg vite at terminen er 27 november og ikke 13 desember + at det er en liten gutt der inne :D

Gøy :) hvor mange uker blei du da plutselig? Var jo ganske mye med over 2 uker frem :) gratulere med en liten guttebass i magen :)

Desember 2014

Bruker App

Gøy :) hvor mange uker blei du da plutselig? Var jo ganske mye med over 2 uker frem :) gratulere med en liten guttebass i magen :)

Desember 2014

Bruker App

Jeg ble plutselig 20 uker :) var bekymret da hun først sa at terminen er feil, hørtes så mye ut med 2 uker. Men alt er jo bra med den lille :) det er første gang jeg går til henne, vanligvis går jeg til en lege som har sånn mini ultralyd utstyr. Er helt umulig å se noe på skjermen hans, så har aldri skjønt hvordan han kan si den lille har det bra når han ikke ser ordentlig etter engang. Han må til og med bruke forstørrelses glass når han skal se på dato osv på skjermen. Er litt komisk å se på. Men i dag så jeg absolutt alt og til og med i 4D så er suuperfornøyd :D

Jeg ble plutselig 20 uker :) var bekymret da hun først sa at terminen er feil, hørtes så mye ut med 2 uker. Men alt er jo bra med den lille :) det er første gang jeg går til henne, vanligvis går jeg til en lege som har sånn mini ultralyd utstyr. Er helt umulig å se noe på skjermen hans, så har aldri skjønt hvordan han kan si den lille har det bra når han ikke ser ordentlig etter engang. Han må til og med bruke forstørrelses glass når han skal se på dato osv på skjermen. Er litt komisk å se på. Men i dag så jeg absolutt alt og til og med i 4D så er suuperfornøyd :D

Åååå :) så gøy! Deilig å få vite at du er kommet lenger enn du trodde også da. 2 uker kortere til du har babyen her :) Hihi.. Godt å få sett alt skikkelig ja! Hehe, ser for meg en lege som sitte med forstørrelse glass å studerer skjermen :P

Desember 2014

Bruker App

Back
Topp