Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
3året vi er her nå her smiler hele familien fra øre til øre hele tidenÅåå så kjekt!!! Var i dyreparken og Abra Havn for en uke siden og var bare helt fantastisk Det er bare så gøy i Abra Havn 7 åringen smilte fra han stod opp til han la seg Kos dere masse!!
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Kos deg masseJubler for at jeg er på vei ut døren til romantisk middag ute med kjæresten min <3 så koselig å ta seg tid til slikt på en helt vanlig tirsdag
Gøy hvor mange uker blei du da plutselig? Var jo ganske mye med over 2 uker frem gratulere med en liten guttebass i magenJubler for vel overstått OUL idag og at alt står bra med den lille. Fikk i tillegg vite at terminen er 27 november og ikke 13 desember + at det er en liten gutt der inne
Sent from my iPhone using BV Forum
Gøy hvor mange uker blei du da plutselig? Var jo ganske mye med over 2 uker frem gratulere med en liten guttebass i magen
Desember 2014
Bruker App
Åååå så gøy! Deilig å få vite at du er kommet lenger enn du trodde også da. 2 uker kortere til du har babyen her Hihi.. Godt å få sett alt skikkelig ja! Hehe, ser for meg en lege som sitte med forstørrelse glass å studerer skjermenJeg ble plutselig 20 uker var bekymret da hun først sa at terminen er feil, hørtes så mye ut med 2 uker. Men alt er jo bra med den lille det er første gang jeg går til henne, vanligvis går jeg til en lege som har sånn mini ultralyd utstyr. Er helt umulig å se noe på skjermen hans, så har aldri skjønt hvordan han kan si den lille har det bra når han ikke ser ordentlig etter engang. Han må til og med bruke forstørrelses glass når han skal se på dato osv på skjermen. Er litt komisk å se på. Men i dag så jeg absolutt alt og til og med i 4D så er suuperfornøyd
Sent from my iPhone using BV Forum
God ferie!!!Jubler for avreise på ferie om få timer. Leiligheten er strøken, alt er pakket og ferien kan begynne!