❤️Jubel-tråd❤️

Jubler for materialistisk glede i dag :p Har bestilt sommersko til hele familien på tilbud på nett :) Sparte 2000kr! Det koster med sko altså.. Spesielt 2 par hver til 2 gutter som virkelig går i stykker skoene sine!
Var det salg noen plass? Hvor? Trenger sko både store og små her i huset og.

♡ Venter en skatt i Desember 2014 ♡

Taster på appen :)

FruUndercover, får ikke til å quote på appen- den bare skrur seg av.. Kjøpte på Zalando. De har sinnsykt utvalg- og både kvalitet og lavpris.. Jeg fant 2 par sko til meg på med ca 40% avslag, 2 par sko til begge guttene og ett par til sambo. Betalte 3000kr til sammen ca, og sparte 2000 på handelen totalt. Kjøpte sko til guttene som de selger på skoringen til 469kr, fikk de til 269kr. :-) litt mer konfortabel med den prisen, skoene varer jo bare halve sommeren med disse to..

Jubler for 14 uker k dag! For at samboeren min kom og koste masse på meg før han lot meg sove en time til, også vekte han meg med frokost på senga <3 helt fantastisk start på dagen :)

Jubler for A på bacheloren min :D ❤️ fantastisk god følelse!!

To gutteklumper født 08&13 og lilleklump termin 01.12.14 ❤️

Skal prøve jobb i midten eller slutten av juli :D gruer meg litt også!! Prøve meg som servitør :O

Noen som jobber som det er? Er det veldig tungt og slitsomt?

Huff.. trenger virkelig en jobb!! :(

Sent from my C6903 using BV Forum mobile app

Jubler for fin dag :-) naprapat som knakk om drit vond nakke..så koselig biltur til hytta mamma og pappa er, med mann og jenta. Med torden og striregn kosa vi oss inne alle sammen med kokekaffi :-) kos

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Last edited:
Jubler for 14 uker Idag! Tenk at fosteret er på størrelsen med en sitron :D hehe

Tia, 04.05.13♡ Gravid, termin 29.12.14☆

Jubler for at det endelig kom litt regn, det trengte blomstene og plenen min, og ikke minst: humøret til mannen min som er bonde:)

Vært hos legen i dag.
Gått ned en kg siden jeg var hos jordmor for 24 dager siden. Men ikke noe stress, har jo litt å gå på.
Fikk høre hjertelyden ❤️ koselig ❤️
Ellers var alt tipp topp :D
I morra reiser vi til Sverige for litt harry handel :)

Desember 2014

Bruker App

Back
Topp