❤️Jubel-tråd❤️

Jubler for å for første gang på lang tid å å ha klart 7,5 timer jobb. Full action. Slitsomt men godt. Føler meg stolt! Så dagen har vært TOPP! Nå skal jeg snart karre meg opp fra stolen og gå på tur med verdens herligste hund. Som endelig begynner å være glad i mamman sin igjen. Siste uken har hun bynt å sove i sengen med meg. Mer nær meg. Med en gang jeg ble gravid holdt hun avstand.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Jeg begynner å kjenne saker i magen som jeg nå etter en ukes tid er sikker på at ikke er noe annet enn en liten bamsemums:)

Jubler for endelig å ha fått dato på OUL :D

Jubler for at jeg våknet opp til ferdig middag etter en liten powernap :D Pluss at gubben bader begge ungene :D Herlig med litt " fri " :)

Jubler for at vi var i barnebursdag på vei hjem fra hytta, gutta fikk godtepose men orket ikke spise.
Så muttern koser seg med den nå:)

Jubler for 14+0, A på bacheloroppgaven og det faktum at jeg nå er sykepleier :D:):p
Gratulerer så masse!! Tenkte akkurat på at det siste året har gått så fort (1 år siden eg var ferdig) ;) En herlig følelse å endelig være ferdig! Nyyyyt den :D

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jubler for babyklær shopping med gubben. Og at vi har bestemt oss for tfk vogn!! Elsker gubben og hans glede over babysen.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Back
Topp