❤️Jubel-tråd❤️

Gratulerer så masse!! Tenkte akkurat på at det siste året har gått så fort (1 år siden eg var ferdig) ;) En herlig følelse å endelig være ferdig! Nyyyyt den :D

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Takk ☺️ Jeg skal nyte noen dager før det bærer ut i et sommervikariat! Akkurat det er litt skummelt, men jeg gleder meg!:D Hvordan var overgangen fra å kunne dekke seg bak studentrollen til å stå i bresjen selv?:)

Jubler for første legitime i dag, håper jeg får høre etter hjertelyden :-) noen som vet om man evt kan få henvisning til ul hvis man ønsker det? (Tenker ikke på oul men en ekstra)

❤️Venter et nissetroll i slutten av desember ❤️

Jubler for materialistisk glede i dag :p Har bestilt sommersko til hele familien på tilbud på nett :) Sparte 2000kr! Det koster med sko altså.. Spesielt 2 par hver til 2 gutter som virkelig går i stykker skoene sine!

Ammeputen min fra Danmark har kommet :D Lykke! Postmannen kom å sa i fra at han kjører den til postkontoret og jeg kan hente den etter 5 :D

Ammeputen min fra Danmark har kommet :D Lykke! Postmannen kom å sa i fra at han kjører den til postkontoret og jeg kan hente den etter 5 :D
Noen grunn til at du har bestilt fra Danmark? Jeg vurderer veldig sterkt en ammepute, men har ikke bestemt meg for hvor jeg skal kjøpe/ bestille..

Noen grunn til at du har bestilt fra Danmark? Jeg vurderer veldig sterkt en ammepute, men har ikke bestemt meg for hvor jeg skal kjøpe/ bestille..

Da skal du se tråden jeg nettopp laget :p

Puten er dansk og selges ikke i Norge, men jeg fant en nettbutikk som kontaktet produsenten og spurte om det lot seg gjøre å sende den til meg :D
Produsenten sa ja og de ordnet alt! Jeg fikk altså så god service!

Takk ☺️ Jeg skal nyte noen dager før det bærer ut i et sommervikariat! Akkurat det er litt skummelt, men jeg gleder meg!:D Hvordan var overgangen fra å kunne dekke seg bak studentrollen til å stå i bresjen selv?:)
Det var både skummelt og godt å endelig kunne ta avgjørelser selv! Men eg har heldigvis mange flinke kollegaer som eg kunne spørre når det var noe eg lurte på, og det var ofte :p Masse lykke til i vikariatet, og nok en gang gratulerer :D

Jubler for å ha hørt hjertelyden for første gang i dag!! Noe så utrolig herlig ❤ Var så utrolig nervøs siden legen ikke fant den for ca 1 uke siden! :D

Jubler for at mannen min er så veloppdragen at han setter frem ny dorull når han ser den nærmer seg slutten <3
Hverdagsluksus! haha

Jubler for min 3. kvalmefrie dag :D håper det fortsetter slik :)

Kan han gi mannen min ett kurs;)
Hehe.

Mannen min er utrolig nok vokst opp med hushjelp og Nanny. :p Men han er flink til både matlaging og holde orden :)
Da han flyttet hit kunne han ingen ting av det men han legger god innsats i alt :) Drømmemannen <3

Jubler for å plutselig oppdage at det er 4 uker til oul

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Jubler for å være ferdig med avslutning i bhgn. Bra jeg ikke jobber med folk for det er noen foreldre der som det bare kommer SÅ jævla mye dumt ut av kjeften på, så jeg blir helt svett!

Jubler for at jeg har gått rundt i flere dager og irritert meg over at det er noe jeg har såååå lyst på, men jeg har ikke funnet ut hva. Ikke før idag, og det er nemlig salt potetgull og holiday dip! :D Jeg gleder meg til å kose meg med det etterpå!

Jubler for at jeg har gått rundt i flere dager og irritert meg over at det er noe jeg har såååå lyst på, men jeg har ikke funnet ut hva. Ikke før idag, og det er nemlig salt potetgull og holiday dip! :D Jeg gleder meg til å kose meg med det etterpå!
Åh, wræl, det er det beste jeg vet <3

Jubler for å ha danset med gubben på stugulvet <3

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Back
Topp