❤️Jubel-tråd❤️

Jubler for 14 uker og andre trimester :)

♡ Termin 4 desember 2014 ♡

Taster på appen :)

Jubler for 12+1, og for å ha hørt hjertelyden til den lille på første svangerskapskontroll hos legen i dag ☺️

Jubler for at mannen min har bursdag idag så jeg kan spise kake med god samvittighet ;)

Jubler for 12 uker, vakkert vær og personalfest i dag! Så da spretter bobbla for alle på jobb.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Jubler for at jeg holder på å bli tante, as we speak:p Er så spent.... Håper alt går bra med min svigerinne og min bror, og at det ikke går så lenge før jeg får tlf om at det er over:D

Jubler for 13 fullgåtte uker, og at dagene og ukene flyr myyye fortere enn tidligere :D

Når jeg har en dårlig dag, føler meg stresset, sliten eller lei - så er beste medisin å legge meg ned og høre på lilles hjertelyd <3 Det gir meg en stor ro, og fyller meg med energi og glede :)

Jubler fordi jeg nettopp har fortalt til sjef og direktør på avdelingen og begge ble glade på våre vegne :-) litt letta kan man si!

❤️Venter et nissetroll i slutten av desember ❤️

Jubler fordi jeg nettopp har fortalt til sjef og direktør på avdelingen og begge ble glade på våre vegne :-) litt letta kan man si!

❤️Venter et nissetroll i slutten av desember ❤️
Så godt å være ferdig med det og få den responsen man ønsker:)

Jubler skal se om jeg får handlet litt babyklær i morgen på tilbud. Wiii

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Jubler for at jeg endelig er i uke 12+0 og fordi jeg har en fantastisk samboer. Er så lykkelig for tiden <3

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Back
Topp