Trollveitja
Elsker forumet
Jubler igjen, har funnet hjertelyden til lille nå. Godt å få bekreftet liv <3
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da er du ferdig med det OG du døde ikkeJubler for at jeg endelig har tørt å ta blodprøver i dag godt å være ferdig med det!!
Jente født 02.06.10
App taster
Ja besteforeldre er gull verdt noen ganger!Jubler for snill svigerfar på 71 år som kan hente lillebror i barnehagen i dag siden jeg skal på jobb fra 14-21.
Jentungen er hjemme fra barnehagen potte tett så gubben må være hjemme fra jobb.
Masse lykke til!Jubler for at eksamen starter 15 i dag og ikke 9, så jeg slapp å stresse og kan lese litt ekstra
YeahhhhJubler for 12 uker i dag!
Tusen takk kjenner nervene begynner å komme..Masse lykke til!
Hu som tok på meg ga meg en stor klem etterpå! Hun var glad jeg endelig fikk gjort det.. Har vært der 3 ganger uten å få gjort det, bare rømmerDa er du ferdig med det OG du døde ikke
Jeg også HaTER det og hun som tar de sier alltid det etterpå, "wow, overlevde du"
Så koselig! De skulle vært sånn alle som jobber med menneskerHu som tok på meg ga meg en stor klem etterpå! Hun var glad jeg endelig fikk gjort det.. Har vært der 3 ganger uten å få gjort det, bare rømmer
Jente født 02.06.10
App taster
Premie til deg (se medaljen hahaha)Jubler for at jeg endelig har tørt å ta blodprøver i dag godt å være ferdig med det!!
Jente født 02.06.10
App taster