❤️Jubel-tråd❤️

Jubler igjen, har funnet hjertelyden til lille nå. Godt å få bekreftet liv <3

Jubler for at jeg endelig har tørt å ta blodprøver i dag:D:D godt å være ferdig med det!!

Jente født 02.06.10
App taster :)
Da er du ferdig med det OG du døde ikke;)
Jeg også HaTER det og hun som tar de sier alltid det etterpå, "wow, overlevde du:)"

Last edited:
Jubler for snill svigerfar på 71 år som kan hente lillebror i barnehagen i dag siden jeg skal på jobb fra 14-21.
Jentungen er hjemme fra barnehagen potte tett så gubben må være hjemme fra jobb.
Ja besteforeldre er gull verdt noen ganger!

Da er du ferdig med det OG du døde ikke;)
Jeg også HaTER det og hun som tar de sier alltid det etterpå, "wow, overlevde du:)"
Hu som tok på meg ga meg en stor klem etterpå! Hun var glad jeg endelig fikk gjort det.. Har vært der 3 ganger uten å få gjort det, bare rømmer:(

Jente født 02.06.10
App taster :)

Jubler for at mamma har kjøpt meg to mammabukser, garn til babyteppe jeg skal hekle og jeg selv har funnet to bukser til Lille, ny sommerjakke til henne og har bestilt meg selv nye briller og solbriller :D

Wohoo!

Vet ikke helt om jeg skal juble eller gråte, men lillebror har fått tak i potetgullposen til pappan sin å tømt den utover gulvet.
Helt utrolig hva de klarer bare man snur ryggen til noen få sekunder..

Jubler over nydelig vær, fri og ikke noe på agendaen og 17 dager til 12 fullførte uker! Nevnte jeg at mamma lager vårruller også ;) får ikke blitt bedre!!

❤️Venter et nissetroll i slutten av desember ❤️

For at jeg skal på ny ul i morgen. Forrige gang i uke 9 for å sjekke at alt var OK, siden jeg har vært fullstendig symptomfri. I morgen er jeg nesten 14 uker og skal ta ul for å se om alt er bra, med kromosomer og alt.

Jubler for at det straks er helt og at jeg har vært flink denne uken.
Vært aktiv hver dag, spist bedre enn på lenge, vasket klær til den store gullmedaljen og holder på å vaske og pakke bort vinterklærne :D
Kleskapet er omorganisert så det jeg har av gravid og sommerklær som passer er lett tilgjengelig og alt tøy jeg ikke passer pga voksende mage er unna vei :)

Back
Topp