❤️Jubel-tråd❤️

Jubler med et lite hopp over å ha fått vite at dagpenger kvalifiserer til foreldrepenger! HURRA! :D:D:D:D

Trodde nemlig jeg måtte gå helt uten inntekt. :O

Jubler over at mitt lille pergomirakel er godt over 12 uker nå og at alt ser ut til å gå bra <3
Fortsatt sååå takknemlig for at jeg kunne ringe sykehuset og avbestille både kikkhullsoperasjon og trekke meg fra prøverørskøen. <3 <3 <3 <3

Jubler over at mitt lille pergomirakel er godt over 12 uker nå og at alt ser ut til å gå bra <3
Fortsatt sååå takknemlig for at jeg kunne ringe sykehuset og avbestille både kikkhullsoperasjon og trekke meg fra prøverørskøen. <3 <3 <3 <3

Det er virkelig noe å juble for :D

Hvordan er det med deg om dagen, kvalme og blødninger borte? :)

Det er virkelig noe å juble for :D

Hvordan er det med deg om dagen, kvalme og blødninger borte? :)

Ikke hatt noen blødninger på et par uker nå, og krysser fingrene for at det ikke blir flere :D

Kvalmen er så godt som borte, men brekker meg i tide og utide likevel, og endte opp med å kaste opp hele frokosten i går - æsj :P

Men nå håper og tror jeg alt går bra :)

sendt fra mobilen via BV-appen

Har bursdag til mandag :) hadde invitert inn til fest før jeg viste jeg var gravid:) Kjøpte meg en deilig alkoholfri (0%faktisk) rosevin og hadde den på karafel :D

02.06.10
Gratulerer så masse med dagen :)

Jubler for at det kun er 2 dager til ul <3 og at viss lille er villig til å vise, så får vi vite kjønn :D

Ikke hatt noen blødninger på et par uker nå, og krysser fingrene for at det ikke blir flere :D

Kvalmen er så godt som borte, men brekker meg i tide og utide likevel, og endte opp med å kaste opp hele frokosten i går - æsj :P

Men nå håper og tror jeg alt går bra :)

sendt fra mobilen via BV-appen
Men det høres bedre ut enn det var. Det gleder meg å høre :)

Jubler for at jeg endelig har tørt å ta blodprøver i dag:D:D godt å være ferdig med det!!

Jente født 02.06.10
App taster :)

Jubler for snill svigerfar på 71 år som kan hente lillebror i barnehagen i dag siden jeg skal på jobb fra 14-21.
Jentungen er hjemme fra barnehagen potte tett så gubben må være hjemme fra jobb.

Jubler for en herlig morgen uten hoste og kvalme, har sovet veldig tungt i natt så var i halvsøvne når jeg sto opp. Er enda søvnig, deilig med en liten pause *phuh* :D

Jubler for at eksamen starter 15 i dag og ikke 9, så jeg slapp å stresse og kan lese litt ekstra :)

Jubler for 12 uker i dag! :D :D

Back
Topp