ØnskerSpireNÅ=ferdig
Forumet er livet
Jubler for 11 fullførte uker idag
Desember 2014 spire - etter 6 års prøving!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
YeahhhhJubler for 11 fullførte uker idag
YeahhhhJubler med et lite hopp over å ha fått vite at dagpenger kvalifiserer til foreldrepenger! HURRA!
Trodde nemlig jeg måtte gå helt uten inntekt. :O
Jubler over at mitt lille pergomirakel er godt over 12 uker nå og at alt ser ut til å gå bra <3
Fortsatt sååå takknemlig for at jeg kunne ringe sykehuset og avbestille både kikkhullsoperasjon og trekke meg fra prøverørskøen. <3 <3 <3 <3
Det er virkelig noe å juble for
Hvordan er det med deg om dagen, kvalme og blødninger borte?
Gratulerer så masse med dagenHar bursdag til mandag hadde invitert inn til fest før jeg viste jeg var gravid Kjøpte meg en deilig alkoholfri (0%faktisk) rosevin og hadde den på karafel
02.06.10
Ja det får vi håpe lille vilJubler for at det kun er 2 dager til ul <3 og at viss lille er villig til å vise, så får vi vite kjønn
Men det høres bedre ut enn det var. Det gleder meg å høreIkke hatt noen blødninger på et par uker nå, og krysser fingrene for at det ikke blir flere
Kvalmen er så godt som borte, men brekker meg i tide og utide likevel, og endte opp med å kaste opp hele frokosten i går - æsj
Men nå håper og tror jeg alt går bra
sendt fra mobilen via BV-appen
Åååh så spennende!Jubler for at det kun er 2 dager til ul <3 og at viss lille er villig til å vise, så får vi vite kjønn