❤️Jubel-tråd❤️

Jubler for 2. Trimester! Synes det går så fort denne gangen :)

Jente født 02.06.10
Termin 26.12.14
App taster :)

Jubler for at jeg en uke nå har klart å styre unna all usunn mat og bare spiste litt godteri i går:)

Veldig glad for mannen som kjøpte gave til meg og babyen i går ❤️ jeg fikk ammepute og babyen babygym, med smurfer på :P har litt smurfe dilla! Å nå som bekkenet er begynt å krangle, var det veldig godt å bruke ammepute mellom beina for å støtte opp i natt :D

ImageUploadedByBV Forum1404044077.555928.jpg

Desember 2014

Bruker App

Jubler for tydelige spark i magen! Kjente tilogmed ett av de utenpå når jeg trykket imot med hånden :) :)

Jubler for oul vel overstått og at det ligger en frisk gutt i magen! Jubler også for at samboer overrasker med å dra meg inn på babybutikk for å bestille drømmevognen! :D

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jubler for at vi endelig har fått godvær her, og vi har grillet 3 dager på rad, med ny-grillen som vi har snakket om å kjøpe i 3 år ;)

Jubler for st det ligger en perfekt liten gutt i magen <3 Er så forelska i lille perfekte skapningen :)

Jubler for "bare" 3 uker igjen til oul. 1 uke til jordmor og at svigermor kommer å skal være her i 1 uke. Og ikke minst fri fra jobb i 5 dager. Er helt kaputt og på bærtur...

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Jubler for at når jeg drar hjem fra jobb idag er der 2,5 uke ferie!!!!

Jubler for at jeg endelig har fått kjenne ett spark på utsiden ❤️

To gutteklumper født 08&13 og lillelillebror termin 01.12.14 ❤️

Jubler for at det er fint vær og for at jeg om en liten stund skal ute-lunsje med en venninne :)

Jubler for en vellykket ultralyd og en vakker liten skapning i magen ♡♡

♡ Venter en overraskelse 4 Desember 2014 ♡

Taster på appen :)

Jubler for 19 uker og for en frisk og fin gutt i magen :D

Sent from my iPad using BV Forum

Jubler for at vi skal til dyreparken og abra havn i morgen! Blir som et lite barn selv på sånne steder :) mandag skal vi på premieren på årets sabeltann show!! Håper ikke 4 åringen blir alt for redd :) :)

Jente født 02.06.10
Termin 26.12.14

Jubler for at vi skal til dyreparken og abra havn i morgen! Blir som et lite barn selv på sånne steder :) mandag skal vi på premieren på årets sabeltann show!! Håper ikke 4 åringen blir alt for redd :) :)

Jente født 02.06.10
Termin 26.12.14
Ååå så kjekt!!! Var i dyreparken og Abra Havn for en uke siden og var bare helt fantastisk:) Det er bare så gøy i Abra Havn :D 7 åringen smilte fra han stod opp til han la seg :D Kos dere masse!!

Jente født 02.06.10
Termin 26.12.14
Ååå så kjekt!!! Var i dyreparken og Abra Havn for en uke siden og var bare helt fantastisk:) Det er bare så gøy i Abra Havn :D 7 åringen smilte fra han stod opp til han la seg :D Kos dere masse!!

Jubler over at det endelig er sommer i Nord :P Men hallo 29 grader INNE er litt i varmeste laget :P Minste mann sliter med å falle til ro. Tror mora er mer trøtt enn han :P

Back
Topp