❤️IKM uke 9❤️

2 dpo

Drømte at jeg lakk melk fra brystene i natt:hilarious::hilarious: Ellers går disse dagene frem mot testing såååå sakte!! Skulle sånn ønske at jeg hadde styrke nok til å vente med testing til 9 dpo eller 10 dpo, men jeg kjenner meg selv såpass at det blir jeg ikke å klare... Så er mannen min en større testetøs enn meg, så han vil gjerne starte testingen tidlig han også:smiley-ashamed004 :hilarious:
Har revet ut saker og ting fra skap, bod og hyller i dag, så da har jeg hvertfall noe å fordrive tiden med frem mot testedsgen. Må da klare å vente til 8 dpo, minst:smiley-ashamed005
 

Vedlegg

  • 4E385A8E-50AC-4680-AD83-67B5D3CECE56.jpeg
    4E385A8E-50AC-4680-AD83-67B5D3CECE56.jpeg
    19,5 KB · Visninger: 47
EL var «estimert» til å være i går eller i dag. Hm egentlig ikke merka noe særlig. Lite sekret. Litt stikking ene sida i går. EL test negativ i går kveld. Ikke engang sjekka i dag. Litt eggehvite slim tidligere i uka en dag tror j, ømme/vonde brystvorter. Skjønner ikke denne kroppen jeg. Pp 2, så kan sikkert være litt ustabilt..
 
Det må være veldig greit:happy: legger deg inn!

Hoppsan, nå fikk jeg det plutselig til! Skikkelig rart å bli møtt av "Barnet ditt er nå 5 år og 5 måneder." når jeg logga inn.:p Er en stund siden jeg var her, ja. :happy8 Har rukket å få enda et barn i mellomtiden og.
Anyway, da er jeg med på lista og teller ned til IKM med resten av gjengen her. ;)
 
Hoppsan, nå fikk jeg det plutselig til! Skikkelig rart å bli møtt av "Barnet ditt er nå 5 år og 5 måneder." når jeg logga inn.:p Er en stund siden jeg var her, ja. :happy8 Har rukket å få enda et barn i mellomtiden og.
Anyway, da er jeg med på lista og teller ned til IKM med resten av gjengen her. ;)

Hehe så bra!! Ja, jeg fikk om ditt barn er nå 7 år og 5 mnd:sorry::happy: noen år siden siste innlogging !
 
Sniker ;)
Desember eggløsninga mi er den sykeste jeg har hatt:facepalm: det var rett og slett vondt , både dagene før, på el og søndagen etter :confused: (aksjeleggingen ble med andre ord ikke så veeeeldig spennende ) vanligvis kjenner jeg ikke noe til el, så det var snålt , men jaggu ble jeg ikke gravid da i 12.pp ;) tror ikke det var sånn når jeg ble gravid med de to andre jeg har :playful: men da var jeg yngre også ;)
Åååh, jeg kjenner jeg blir optimistisk når jeg leser det du skriver! Jeg har ALDRI kjent/merket når jeg har EL, men denne gangen hadde jeg noe som minnet meg om mensensmerter rundt EL. Så nå håååper jeg at jeg er blitt gravid så jeg får en 2019 baby :arghh:
 
Jeg er småkvalm, veldig trøtt, oppblåst og uggen, vært det hele helgen. Tror EL var 13/14.
Om jeg ikke er preggo nå har jeg innbilt svangerskap, garantert :laughing025 :schocked028:schoked025
 
CD 16 og Max på monitor kom ikke før i dag! :wtf
Hadde forventet den enten lørdag eller søndag.. Mtp at det er så kort tid mellom el og neste mens her, så hadde jeg heller sett at den kom en dag før enn en dag etter. :meh:
I tillegg er jeg blitt syk, hadde 39 i feber i hele går.. Så den tempingen min gikk det skeis med, gitt...!:(

Har lagt inn aksjer 5 dager i strekk nå (alle dagene med høy på monitoren). Men i går, full i feber orket jeg bare ikke. Får heller prøve på det i kveld, er litt bedre i dag i det minste.
 
Flere som er utolmodidige?:wtf:
4dpo her, dagene er jo sååå lange. Får ikke til å tenke på noe annet, vil bare ha helg slik at jeg kan begynne å teste:hilarious:
 
Veldig klar for testing neste uke, ja.
 

Vedlegg

  • IMG_20190218_112407.jpg
    IMG_20190218_112407.jpg
    23,9 KB · Visninger: 25
Flere som er utolmodidige?:wtf:
4dpo her, dagene er jo sååå lange. Får ikke til å tenke på noe annet, vil bare ha helg slik at jeg kan begynne å teste:hilarious:

oh yes, det stikker sånn i puppene at jeg er overbevist om at det må være noe denne gangen. Er også så oppblåst etter EL, går ikke ned igjen heller, lagt på meg 2,5 kg forrige uke :blackeye: Og da har jeg levd som normalt.. Så noe må det være :confused: Var ikke sånn med nr 1, men føler virkelig noe er i gjerde denne gangen. Prøver å la være å tenke i de baner pga skuffelse, men det føles så ekte :woot:
 
oh yes, det stikker sånn i puppene at jeg er overbevist om at det må være noe denne gangen. Er også så oppblåst etter EL, går ikke ned igjen heller, lagt på meg 2,5 kg forrige uke :blackeye: Og da har jeg levd som normalt.. Så noe må det være :confused: Var ikke sånn med nr 1, men føler virkelig noe er i gjerde denne gangen. Prøver å la være å tenke i de baner pga skuffelse, men det føles så ekte :woot:

Spennende! Hvor lenge er det siden du hadde EL?
 
Jeg fikk maks på cbfm lørdag og søndag, stemte godt med el smertene som jeg hadde, pluss oppblåst! Fikk lagt inn masse aksjer, så nå er det bare å vente til ikm rundt den 2 eller 3 :)
 
Jeg fikk maks på cbfm lørdag og søndag, stemte godt med el smertene som jeg hadde, pluss oppblåst! Fikk lagt inn masse aksjer, så nå er det bare å vente til ikm rundt den 2 eller 3 :)

Så spennende!!! :happy: Særdeles lite symptomer her.. annet enn at nå begynner kviser å blomstre:bored:
 
Back
Topp