❤️IKM uke 9❤️

Jeg klarte ikke å holde meg:hilarious: Max 6 dpo, og svidde av en test i dag tidlig:oops: jeg la den fra meg ganske fort, for jeg visste jo at det var for tidlig. Men med så mange symptomer så måtte jeg bare! Og neste gang jeg så på testen så var det to streker der:nailbiting: nå var jo dette etter tidsfristen da, så resultatet er vel uansett ikke gyldig? Og det er jo alt for tidlig. Legger med bilde for å vise dere, men kommer litt dårlig frem på bilde.Vis vedlegget 289468

Oi! Det var jo en fin strek så tidlig! Jeg har troa :D Jeg er 6dpo imorgen kanskje jeg må svi av en test i morgen tidlig :woot::woot:
 
Ja jeg har aldri ømme pupper ellers før mens, så derfor jeg er så «skråsikker». Men som sagt, plutselig er det innbilt, meg og tigern fra Kristiansand dyrepark :D:yuck::smiley-bounce015

Hahah ja kroppen tuller fælt i disse pp altså:hilarious::hilarious: Men krysser fingrene for at skråsikkerheten din har rett :D
 
Jeg klarte ikke å holde meg:hilarious: Max 6 dpo, og svidde av en test i dag tidlig:oops: jeg la den fra meg ganske fort, for jeg visste jo at det var for tidlig. Men med så mange symptomer så måtte jeg bare! Og neste gang jeg så på testen så var det to streker der:nailbiting: nå var jo dette etter tidsfristen da, så resultatet er vel uansett ikke gyldig? Og det er jo alt for tidlig. Legger med bilde for å vise dere, men kommer litt dårlig frem på bilde.Vis vedlegget 289468

Det er jo en strek der!!! Åh nå spørs det om jeg klarer å h ikke meg helt til mandag nå:laughing002
 
Skulle stå: nå spørs det om jeg klarer å holde meg helt til mandag nå...
Får ikke redigert innleggene mine:banghead:
 
Tenkte på det når jeg la ut at dette ikke hjelper for de som prøver å holde seg:hilarious: jeg skal oppdatere i morgen, regner med det bare er en feil med denne og det blir en blenda da:happy:
 
Negativ i dag:wtf: men det var jo som forventet:happy: er 6-7 dpo, så venter noen dager å starter testinga:) lyst til å vente til lørdag, men tipper det går med en hver dag fremover:hilarious:
 
Jeg har egentlig prøvepause, men jeg sniker her inne allikevel, så bare å skrive meg opp haha! Ekstrem testetøs, men testene vil ikke dukke opp i posten før IKM så her må jeg bare finne meg i å vente denne gangen!

Villkatta - 28 - B3 - PP¿? - EL 16.02. - IKM 2/3.03

(kan skrives opp på 02.03, men tror EL var 1 dag senere så IKM kan være på 3. også.)
Haha... Du hadde nok El dagen etter, bare at vi skal være HELT synkrone :p
 
Haha... Du hadde nok El dagen etter, bare at vi skal være HELT synkrone :p
Haha! Godt mulig! Jeg aner faktisk ikke, så skal ikke se bort ifra det :D regner i dag som 4 dpo og i dag begynte det å murre også, noe det var mangel på sist PP. Lov å håpe!
 
Haha! Godt mulig! Jeg aner faktisk ikke, så skal ikke se bort ifra det :D regner i dag som 4 dpo og i dag begynte det å murre også, noe det var mangel på sist PP. Lov å håpe!
Er 3 dpo her, og har hatt bittelitt murring. Skal prøve å ikke teste kjempe tidlig denne syklusen, prøve å ta det litt mer chill (legger vekt på ordet "prøve") :wacky:
 
Kommer frøken HORMONELLA på besøk til dere litt etter at halve måneden er forbi?
Jeg er så sliten og så jævli sur på sambo. Lov å skylde på hormoner?:shifty::yuck::woot::wacky::nailbiting::depressed:
 
Kommer frøken HORMONELLA på besøk til dere litt etter at halve måneden er forbi?
Jeg er så sliten og så jævli sur på sambo. Lov å skylde på hormoner?:shifty::yuck::woot::wacky::nailbiting::depressed:

Samme her ihvertfall. Har vært irritabel i hele dag og nå ligger jeg på sofaen, klar for senga. Litt tidlig å skylde på pms og.. :hungover::yuck:
 
Samme her ihvertfall. Har vært irritabel i hele dag og nå ligger jeg på sofaen, klar for senga. Litt tidlig å skylde på pms og.. :hungover::yuck:

Godt å høre!! Lite forståelse å få, jeg blir bare oppfattet som sur.... hjelper lite å si jeg er sliten. Håpløst!
 
I dag har jeg smerter og ømhet i livmoren, håper det betyr at det er ett egg der som driver på å feste seg:cat:
 
Back
Topp