❤️IKM uke 9❤️

Her er jeg ganske sikker på at EL er i dag. CD 18, IKM er 27 feb. Men har ikke hatt 100% regelmessig syklus siden jeg tok ut spiral.
Bruker alle her test eller temping?
Jeg har gitt opp temping! Tester ikke nå, usikker på om jeg skal kjøpe strimler eller investere i en monitor ... det har allerede tatt så lang tid at det kan hende jeg blir holdene på lenge nok til at en monitor er lurt. Synes det er vanskelig å skal tolke testene i mot å få beskjed fra en maskin.
 
:dance011
 

Vedlegg

  • 20190214_110705.jpg
    20190214_110705.jpg
    27,6 KB · Visninger: 28
Bare å fjerne meg fra listen.. mannen kommer ikke hjem før lørdagsmorgen pga dårlig vær.. da er nok løpet kjørt denne gangen også:(:sorry::crybaby2

Det var leit.. håper han holder seg hjemme ved neste mulighet:shy:
 
Da ble det lagt inn aksjer tre ganger rundt EL denne runden. Søndag, tirsdag og i dag. EL ifølge FLO var i går, men er litt usikker. HÅÅÅPER dette holder! Har vært liggende i 20-40 minutter i etterkant med en pute under rumpe/rygg. Nå måå det bare bli for oss!!
 
Da ble det lagt inn aksjer tre ganger rundt EL denne runden. Søndag, tirsdag og i dag. EL ifølge FLO var i går, men er litt usikker. HÅÅÅPER dette holder! Har vært liggende i 20-40 minutter i etterkant med en pute under rumpe/rygg. Nå måå det bare bli for oss!!

Krysser fingre og tær for at det blir novemberbaby på dere:happy:
 
Jeg tok EL test i går, strek men svak, tok i dag, svakere test - men tester for tidlig muligens - EL på lørdag eller søndag antageligvis:yuck::happy:
Satser på å legge inn aksjer hver 2.dag.:happy:
 
CD 13

Sååå øm og støl i livmoren! Det er faktisk direkte vondt:dead:
Fikk klar og tydelig strek på EL testen i går på ettermiddagen, dagens test er lik CD 12 testen jeg tok på morningen.
Regnes det som at jeg hadde eggløsning i går da? Er dagens test negativ?:bored: Når regnes det som dpo? Noen kloke hoder der ute som vet?:confused004
 

Vedlegg

  • F82D5E0A-F6EB-4F42-8438-365C98519B96.jpeg
    F82D5E0A-F6EB-4F42-8438-365C98519B96.jpeg
    30 KB · Visninger: 38
CD 13

Sååå øm og støl i livmoren! Det er faktisk direkte vondt:dead:
Fikk klar og tydelig strek på EL testen i går på ettermiddagen, dagens test er lik CD 12 testen jeg tok på morningen.
Regnes det som at jeg hadde eggløsning i går da? Er dagens test negativ?:bored: Når regnes det som dpo? Noen kloke hoder der ute som vet?:confused004


Jeg bruker monitor men det er vel ganske likt. Jeg fikk positiv 13, regner da med at eggløsning skjer ca dagen etter, og tar 1dpo dagen etter det:happy: leser at det er vanskelig å vite uten temping, men tror det blir mest korrekt om du gjør det sånn:)
 
Jeg bruker monitor men det er vel ganske likt. Jeg fikk positiv 13, regner da med at eggløsning skjer ca dagen etter, og tar 1dpo dagen etter det:happy: leser at det er vanskelig å vite uten temping, men tror det blir mest korrekt om du gjør det sånn:)

Takk for svar!
Så om testen er tydelig negativ i morgen så regnes jeg som 1 dpo i morgen? Ikke at det egentlig har så mye å si sånnsett, blir man gravid så dukker jo ikke mensen opp så får jo vite svaret før eller siden. Men testetøsa i meg vil vite når det er innafor å starte med testing:hilarious::hilarious::hilarious:
 
Takk for svar!
Så om testen er tydelig negativ i morgen så regnes jeg som 1 dpo i morgen? Ikke at det egentlig har så mye å si sånnsett, blir man gravid så dukker jo ikke mensen opp så får jo vite svaret før eller siden. Men testetøsa i meg vil vite når det er innafor å starte med testing:hilarious::hilarious::hilarious:

Siden den var positiv i går, tenker jeg eggløsning i dag og 1dpo i morgen, ca:) men nå er jeg helt ny på dette, så svaret mitt er kun basert på tidligere svar fra forum.
Da ligger jeg bare en dag før deg, jeg er 1dpo i dag:D når skal du begynne å teste? Tenkte å begynne 8dpo jeg. Skulle gjerne klart å holde meg lengre da, siden jeg hater å lete etter strek på tester, og stoler sikkert ikke på resultat før sterk strek.
 
CD 13 - HØY på monitoren for 3.dag. Svak strek på teststrimmel for kontroll.
Prøver å tempe samtidig, men i natt ble det lite søvn pga. gutten vår ikke fikk sove. Så tror det påvirket temperaturen når jeg målte, for den hadde allerede hoppet opp en del.
Aksjer lagt inn både i går og forgårs.

Forventer max i morgen, spent på å se!
 
Siden den var positiv i går, tenker jeg eggløsning i dag og 1dpo i morgen, ca:) men nå er jeg helt ny på dette, så svaret mitt er kun basert på tidligere svar fra forum.
Da ligger jeg bare en dag før deg, jeg er 1dpo i dag:D når skal du begynne å teste? Tenkte å begynne 8dpo jeg. Skulle gjerne klart å holde meg lengre da, siden jeg hater å lete etter strek på tester, og stoler sikkert ikke på resultat før sterk strek.

Da hører jeg på deg og går utifra at jeg er 1 dpo i morgen:happy:
Tenkte å drøye testingen så lenge som mulig, jeg hater også å lete etter strek.. Blir bare stresset og skuffet når testen er negativ eller når streken er så svak at man knapt nok ser den. Men det spørs jo om man klarer å vente lengre enn 8dpo:dead: Denne gangen har jeg ikke bestilt tidligtester, av den grunn at jeg skal prøve å drøye så lenge som mulig. Hvis jeg ikke blir svak å bestiller tidligtester også:hilarious:
 
Da hører jeg på deg og går utifra at jeg er 1 dpo i morgen:happy:
Tenkte å drøye testingen så lenge som mulig, jeg hater også å lete etter strek.. Blir bare stresset og skuffet når testen er negativ eller når streken er så svak at man knapt nok ser den. Men det spørs jo om man klarer å vente lengre enn 8dpo:dead: Denne gangen har jeg ikke bestilt tidligtester, av den grunn at jeg skal prøve å drøye så lenge som mulig. Hvis jeg ikke blir svak å bestiller tidligtester også:hilarious:

Haha, jeg hadde ikke klart å holdt meg unna tidligtestene:hilarious: det er ille å være testetøs:nailbiting: men tenk den dagen vi får se strek da:love017
 
Negativ igjen idag!
Hvis ikke el var i går skjønner jeg ingenting!
Murringer, stikking og ømt i hele går!:hilarious:
I tillegg til veldig positiv test på morgenen!
Krysser fingrene og trer inn dpo land :nailbiting:
 

Vedlegg

  • 20190215_154652.jpg
    20190215_154652.jpg
    33,8 KB · Visninger: 18
Cd 13 i dag og bare negative el tester :bored:
Tidligere sykluser har jeg hatt el cd10-11 ca! Men hat vært litt syk nå siste uka, så gjerne det har påvirket el!
Hatt elslim i flere dager, så håper virkelig el kommer!
Har sikkert rundt 10 venninner og kollegaer som er nylig blitt gravide, og flere av dem var ikke planlagt/uhell! Og her sitter jeg, pp8, prøver for harde live, men det skjer ingenting :confused: nå må virkelig denne spira sitte snart!
 
Haha, jeg hadde ikke klart å holdt meg unna tidligtestene:hilarious: det er ille å være testetøs:nailbiting: men tenk den dagen vi får se strek da:love017

Nei altså... Mye mulig jeg ikke klarer å holde meg unna heller:hilarious:
Hadde vært koselig med strek om litt over en uke:love017
Har litt skrekkblandet fryd til dette da! Når jeg fant ut av graviditeten med første så var jeg så veldig babysyk fra før. Denne gangen er det mannen som er skikkelig babysyk, mens jeg er egentlig mest i sjokk over at en mann kan bli så babysyk:laughing002
 
:happy::happy:
Cd 13 i dag og bare negative el tester :bored:
Tidligere sykluser har jeg hatt el cd10-11 ca! Men hat vært litt syk nå siste uka, så gjerne det har påvirket el!
Hatt elslim i flere dager, så håper virkelig el kommer!
Har sikkert rundt 10 venninner og kollegaer som er nylig blitt gravide, og flere av dem var ikke planlagt/uhell! Og her sitter jeg, pp8, prøver for harde live, men det skjer ingenting :confused: nå må virkelig denne spira sitte snart!

Den er nok bare litt forsinket:happy:
 
Nei altså... Mye mulig jeg ikke klarer å holde meg unna heller:hilarious:
Hadde vært koselig med strek om litt over en uke:love017
Har litt skrekkblandet fryd til dette da! Når jeg fant ut av graviditeten med første så var jeg så veldig babysyk fra før. Denne gangen er det mannen som er skikkelig babysyk, mens jeg er egentlig mest i sjokk over at en mann kan bli så babysyk:laughing002

Haha, så hærlig med babysyk mann da:love017 min er også det, men det er hans første, så han vet ikke helt hva han går til:happy: jeg er så babysyk at jeg holder på å sprekke, men så er det jo snart 7 år siden jeg hadde baby og da:D
 
Back
Topp