❤️IKM uke 9❤️

Tanta kom her og... :banghead:
 
Mensen kom i dag :schoked025

Bedre lykke neste gang! Her blir d å kjøre på å legge aksjer så fort mensen er over! Søren meg under ei uke etter EL kommer..
 
Hadde ikm på fredag, men EL var ikke nøyaktig når den skulle så tenker at den viser svakt nå kan være reelt.. :smiley-angelic001

MEN.. Fikk en slik i desember og.. Gikk 14 dager over ikm å trodde at det satt da mensen kom, så er så skeptisk når streken ikke er 100% :( jeg fikk en svaaak strek først, så etter 3-4 minutter (ja jeg sitter å ni stirrer på de å venter :angelic:
) kom det siste fargestoffet over å gjorde streken slik...
Trenger bare noen kryssende fingre :oops:
IMG_20190303_075310.jpg
 
Hadde ikm på fredag, men EL var ikke nøyaktig når den skulle så tenker at den viser svakt nå kan være reelt.. :smiley-angelic001

MEN.. Fikk en slik i desember og.. Gikk 14 dager over ikm å trodde at det satt da mensen kom, så er så skeptisk når streken ikke er 100% :( jeg fikk en svaaak strek først, så etter 3-4 minutter (ja jeg sitter å ni stirrer på de å venter :angelic:
) kom det siste fargestoffet over å gjorde streken slik...
Trenger bare noen kryssende fingre :oops:
Vis vedlegget 290636
Få tak i en annen test, har også di der testene, og de har vist positiv og negativ i hytt og pine... Ville absolutt ikke stolt på den hvis det er kun den som er testet med :-/
 
Hadde ikm på fredag, men EL var ikke nøyaktig når den skulle så tenker at den viser svakt nå kan være reelt.. :smiley-angelic001

MEN.. Fikk en slik i desember og.. Gikk 14 dager over ikm å trodde at det satt da mensen kom, så er så skeptisk når streken ikke er 100% :( jeg fikk en svaaak strek først, så etter 3-4 minutter (ja jeg sitter å ni stirrer på de å venter :angelic:
) kom det siste fargestoffet over å gjorde streken slik...
Trenger bare noen kryssende fingre :oops:
Vis vedlegget 290636
Siterer deg enda en gang...

Legger ved bilde for å vise forskjellen, så hvis det er ekte strek på den strimmelen, så skal du nok få en ganske tydelig strek på et annet merke nå! Krysser fingrene!
 

Vedlegg

  • IMG_20190303_084309.jpg
    IMG_20190303_084309.jpg
    27,9 KB · Visninger: 52
Siterer deg enda en gang...

Legger ved bilde for å vise forskjellen, så hvis det er ekte strek på den strimmelen, så skal du nok få en ganske tydelig strek på et annet merke nå! Krysser fingrene!

Takk for tips, skal kjøpe i morgen :happy:
 
Hadde ikm på fredag, men EL var ikke nøyaktig når den skulle så tenker at den viser svakt nå kan være reelt.. :smiley-angelic001

MEN.. Fikk en slik i desember og.. Gikk 14 dager over ikm å trodde at det satt da mensen kom, så er så skeptisk når streken ikke er 100% :( jeg fikk en svaaak strek først, så etter 3-4 minutter (ja jeg sitter å ni stirrer på de å venter :angelic:
) kom det siste fargestoffet over å gjorde streken slik...
Trenger bare noen kryssende fingre :oops:
Vis vedlegget 290636

Er faktisk fornøyd med disse testene. De er jo billige, så det gjør ikke noe om man bruker mange liksom. Prøvde dem ut dagen etter mensen, for å teste om det kom skygge, men den var helt hvit. På bildet er tester fra 7 dpo til 10 dpo. 9 dpo fikk jeg en suuuper svak babyplan 25 mlu test også. Eneste minuset med denne testen er at det alltid tar litt tid før det siste fargestoffet går over på andre siden:)
 

Vedlegg

  • 8E093601-3D0B-4CAC-8369-66E976D46A17.jpeg
    8E093601-3D0B-4CAC-8369-66E976D46A17.jpeg
    14,2 KB · Visninger: 51
Back
Topp