❤️IKM uke 9❤️

Jippi :angel8
Fra veldig negativ til kjempe positiv på 12 timer!! Nå skal det humpes :happy
 

Vedlegg

  • Screenshot_20190215-221943_Eveline.jpg
    Screenshot_20190215-221943_Eveline.jpg
    11,1 KB · Visninger: 33
Haha, så hærlig med babysyk mann da:love017 min er også det, men det er hans første, så han vet ikke helt hva han går til:happy: jeg er så babysyk at jeg holder på å sprekke, men så er det jo snart 7 år siden jeg hadde baby og da:D

Det blir mannens første her også. Kanskje like greit at de ikke vet hva de går til:hilarious: Før jeg møtte han var jeg fast bestemt på at jeg bare skulle ha ett barn, jeg og lille(som ikke er så liten lengre) hadde det veldig fint. Etter at han kom til så ble babysyken borte. Ikke kjent på det når jeg har vært rundt babyer heller. Så det er mannen som har overtalt meg til denne galskapen:laughing002 Men nå er jeg spent og gleder meg til å se han som pappa, for han er allerede veldig flink med sønnen min:love017
 
Kan man ta EL test «når som helst» ift forrige dobesøk?
Sist pp fikk jeg ubehag allerede dag 10 og «masse» EL slim. Nå er jeg på CD 13 og merka lite. Bittelitt slim typ på papirer tidligere i uka, men ikke noe vondter. Lyse EL tester. Såre brystvorter, litt ømme bryster.
Har jo kjøpt inn preferd, men håper det skjer noe ila dagen - antageligvis EL i dag eller i morgen.
Men bare pp 2 så ikke sikkert syklus er 28 dager denne gangen.
Kroppen altså !
 
Nei altså... Mye mulig jeg ikke klarer å holde meg unna heller:hilarious:
Hadde vært koselig med strek om litt over en uke:love017
Har litt skrekkblandet fryd til dette da! Når jeg fant ut av graviditeten med første så var jeg så veldig babysyk fra før. Denne gangen er det mannen som er skikkelig babysyk, mens jeg er egentlig mest i sjokk over at en mann kan bli så babysyk:laughing002

Så herlig med sååå babysyk mannxsmile5
 
Denne gangen føles det ut som om jeg har hatt eggløsning 5-6 dager i strekk :p
Begynte med murringer mandag, og har holdt på slik helt til i dag. Endel stikking i puppene også, og VEEELDIG treg og oppblåst mage. Føler det er litt bedre nå, men dette er jo verre en menssmerter :wtf: Første gang etter jeg sluttet på p.piller at jeg har merket så enormt mye, håper det er et godt tegn :p Vi la inn aksjer både mandag, tirsdag og onsdag :rolleyes::hilarious: ifølge appene mine (ikke temping/testing) var EL onsdag. Tror det stemmer veldig godt selv, hadde medt smerter tirsdag/onsdag.

Flere som har så kraftige symptomer under eggløsning? Kan ikke huske å ha hatt det sånn med første mann.. :confused:
 
Kan man ta EL test «når som helst» ift forrige dobesøk?
Sist pp fikk jeg ubehag allerede dag 10 og «masse» EL slim. Nå er jeg på CD 13 og merka lite. Bittelitt slim typ på papirer tidligere i uka, men ikke noe vondter. Lyse EL tester. Såre brystvorter, litt ømme bryster.
Har jo kjøpt inn preferd, men håper det skjer noe ila dagen - antageligvis EL i dag eller i morgen.
Men bare pp 2 så ikke sikkert syklus er 28 dager denne gangen.
Kroppen altså !

Slik jeg har forstått det så kan man teste etter EL når som helst på dagen. Dette er min første gang med EL tester, jeg har testet på morningen å litt seinere på dagen.

Så herlig med sååå babysyk mannxsmile5

Jaa:love017 Blir jo forelsket på nytt :D

Denne gangen føles det ut som om jeg har hatt eggløsning 5-6 dager i strekk :p
Begynte med murringer mandag, og har holdt på slik helt til i dag. Endel stikking i puppene også, og VEEELDIG treg og oppblåst mage. Føler det er litt bedre nå, men dette er jo verre en menssmerter :wtf: Første gang etter jeg sluttet på p.piller at jeg har merket så enormt mye, håper det er et godt tegn :p Vi la inn aksjer både mandag, tirsdag og onsdag :rolleyes::hilarious: ifølge appene mine (ikke temping/testing) var EL onsdag. Tror det stemmer veldig godt selv, hadde medt smerter tirsdag/onsdag.

Flere som har så kraftige symptomer under eggløsning? Kan ikke huske å ha hatt det sånn med første mann.. :confused:

Syns EL denne gangen var værre enn mensensmerter:dead: Hadde det slik i desember også, var vondt og ømt. Helt forferdelig å ha sex, for det var så ømt. Satser på at det er et godt tegn hvertfall:cool:
 
Hadde maksimal på eltest i går kveld og tok en ny nå, den viste bare høy. Vil det sa si at el skjedde mellom den i går kveld og idag? Så i morgen vil bli 1 dpo?
Andre pper har jeg hatt positive eltester i 3 dager ca. Men nå tok jeg siste test jeg hadde liggende...
 

Vedlegg

  • Screenshot_20190216-124713_Eveline.jpg
    Screenshot_20190216-124713_Eveline.jpg
    15,6 KB · Visninger: 22
Slik jeg har forstått det så kan man teste etter EL når som helst på dagen. Dette er min første gang med EL tester, jeg har testet på morningen å litt seinere på dagen.



Jaa:love017 Blir jo forelsket på nytt :D



Syns EL denne gangen var værre enn mensensmerter:dead: Hadde det slik i desember også, var vondt og ømt. Helt forferdelig å ha sex, for det var så ømt. Satser på at det er et godt tegn hvertfall:cool:


Sånn hadde jeg det på torsdag! Kjempe ømt, og helt grusomt å ha sex, men hva gjør en ikke for å få en liten spire!:hilarious:
Krysse fingrene og vente nå:nailbiting:
 
EL test i kveld, svak strek bare - Flo sier EL! Snodig!!

Meen det er bare å legge inn aksjer å krysse fingra!!
 
Bruker Ovusense som i dag plasserte el. på onsdag 13.2. Har og brukt Clear blue med dobbel hormonindikator som var positiv 12.2.

Har prøvd på barn lenge, men dette er første PP etter opphold i prøvinga siden juli 2018 .
 
Bruker Ovusense som i dag plasserte el. på onsdag 13.2. Har og brukt Clear blue med dobbel hormonindikator som var positiv 12.2.

Har prøvd på barn lenge, men dette er første PP etter opphold i prøvinga siden juli 2018 .

Hei:happy: Da er du lagt inn på lista:joyful:
 
Håper det er greit at jeg blir med på list selv om jeg bare er registrert her som gjest? Får ikke åpnet den gamle brukeren min her..

31 år, PP5, B3, EL ca 13/2, IKM 27/2
 
Denne gangen føles det ut som om jeg har hatt eggløsning 5-6 dager i strekk :p
Begynte med murringer mandag, og har holdt på slik helt til i dag. Endel stikking i puppene også, og VEEELDIG treg og oppblåst mage. Føler det er litt bedre nå, men dette er jo verre en menssmerter :wtf: Første gang etter jeg sluttet på p.piller at jeg har merket så enormt mye, håper det er et godt tegn :p Vi la inn aksjer både mandag, tirsdag og onsdag :rolleyes::hilarious: ifølge appene mine (ikke temping/testing) var EL onsdag. Tror det stemmer veldig godt selv, hadde medt smerter tirsdag/onsdag.

Flere som har så kraftige symptomer under eggløsning? Kan ikke huske å ha hatt det sånn med første mann.. :confused:

Sniker ;)
Desember eggløsninga mi er den sykeste jeg har hatt:facepalm: det var rett og slett vondt , både dagene før, på el og søndagen etter :confused: (aksjeleggingen ble med andre ord ikke så veeeeldig spennende ) vanligvis kjenner jeg ikke noe til el, så det var snålt , men jaggu ble jeg ikke gravid da i 12.pp ;) tror ikke det var sånn når jeg ble gravid med de to andre jeg har :playful: men da var jeg yngre også ;)
 
Håper det er greit at jeg blir med på list selv om jeg bare er registrert her som gjest? Får ikke åpnet den gamle brukeren min her..

31 år, PP5, B3, EL ca 13/2, IKM 27/2

Det må være veldig greit:happy: legger deg inn!
 
Back
Topp