❤️IKM uke 51❤️

Da bruker vi de samme :hello2 Legger inn all info i FF, og litt ettersom det passer meg å legge inn i de andre :hilarious: Synes FF er veldig kjekk med den chart-funksjonen! Så lett å sammenligne sykluser (som om de noen gang ligner på hverandre :laughing002)

Temper du? Funderer på å prøve det neste syklus, hvis det ikke har klaffa nå.

Tempet forrige syklus og denne. Og utfallet forrige måned så var eggløsningen når jeg tenkte at den var. Så spent på om den dukker opp i morgen slik jeg ser for meg. Synes det er fascinerende å følge med på syklusen slik
 
IMG_0780.jpeg
Oi hvaa skjedde nå :oops: Trodde vi hadde flere dager på oss, enda godt vi la inn aksjer sånn i tilfelle på søndag:laughing002 pleier å ha el cd 16/17.
Samboer kommer hjem i morgen.. håper det er tidsnok til å prøve igjen :smiley-angelic001
 
Hei. Litt ny på forum, testing og prøving generelt, men: Lolle16, B1, PP3, El igår? så IKM uke 51.

Men i den forbindelse så lurer jeg på om jeg faktisk hadde el igår- om dere kan hjelpe meg med å forstå. Er det slik at noen kan ha veldig kort LH-topp? Jeg har hart uregelmessige sykluser, så derfor har jeg bynt med el-tester men syns det er vanskelig å forstå helt. Hvis jeg faktisk hadde EL igår og i så få timer, så er det litt rart mtp jeg ikke hadde noen symptomer heller. Legger ved bilde :)
 

Vedlegg

  • IMG_6483.png
    IMG_6483.png
    1,5 MB · Visninger: 53
Hei. Litt ny på forum, testing og prøving generelt, men: Lolle16, B1, PP3, El igår? så IKM uke 51.

Men i den forbindelse så lurer jeg på om jeg faktisk hadde el igår- om dere kan hjelpe meg med å forstå. Er det slik at noen kan ha veldig kort LH-topp? Jeg har hart uregelmessige sykluser, så derfor har jeg bynt med el-tester men syns det er vanskelig å forstå helt. Hvis jeg faktisk hadde EL igår og i så få timer, så er det litt rart mtp jeg ikke hadde noen symptomer heller. Legger ved bilde :)
Jeg er helt ny på testing etter EL. Så har ikke noe godt svar til deg. Men for meg ser den positiv ut.
Pleier du å ha symptomer på EL? Noen kjenner det jo ikke, og andre ligger i fosterstilling.

Velkommen inn hit :Heartred
 
Takk! ❤️
Ja, bruker å ha det av og til, ømme bryst osv. Men la ikke merke til sånt nå. Håper selvfølgelig det var det da vi har prøvd hver dag i det siste, og at det betyr at jeg nå er inn i DPO-land :D
 
Takk! ❤️
Ja, bruker å ha det av og til, ømme bryst osv. Men la ikke merke til sånt nå. Håper selvfølgelig det var det da vi har prøvd hver dag i det siste, og at det betyr at jeg nå er inn i DPO-land :D

Håper dere har truffet blink da. Jeg har enda ikke fått positivt EL tester. Men jeg kjenner at eggløsningen er igang. Egg fra høyre eggleder er på vei. Må ta en paracet for å få sove. Tror ikke de testene er for meg. Drikker for mye væske, tisser for ofte osv. Temper i tillegg for det var lettere synes jeg. Da får jeg iallfall bekreftet at EL har vært. Men min syklus ser ut til å være rimelig stabil da. Tredje måned på rad nå hvor det ser ut til at EL er på CD 13. Så da joiner jeg DPO-Land på Torsdag tror jeg.
 
Håper dere har truffet blink da. Jeg har enda ikke fått positivt EL tester. Men jeg kjenner at eggløsningen er igang. Egg fra høyre eggleder er på vei. Må ta en paracet for å få sove. Tror ikke de testene er for meg. Drikker for mye væske, tisser for ofte osv. Temper i tillegg for det var lettere synes jeg. Da får jeg iallfall bekreftet at EL har vært. Men min syklus ser ut til å være rimelig stabil da. Tredje måned på rad nå hvor det ser ut til at EL er på CD 13. Så da joiner jeg DPO-Land på Torsdag tror jeg.
Ja får håpe det!
så bra. Jeg hadde også murringer sist og trodde det var mensen, men viste seg å være eggløsning. Heldig! Etter 12 år på prevensjon så prøver kroppen min å venne seg til å være uten.. så det tar litt tid å bli normalt virker det som. Hvis jeg ikke blir gravid denne runden så har jeg lyst til å prøve temping neste runde, litt mer sikkert sammen med eltestene føler jeg
Krysser fingrene for deg!
 
Ja får håpe det!
så bra. Jeg hadde også murringer sist og trodde det var mensen, men viste seg å være eggløsning. Heldig! Etter 12 år på prevensjon så prøver kroppen min å venne seg til å være uten.. så det tar litt tid å bli normalt virker det som. Hvis jeg ikke blir gravid denne runden så har jeg lyst til å prøve temping neste runde, litt mer sikkert sammen med eltestene føler jeg
Krysser fingrene for deg!
Sikkert for tidlig å konkludere, men kroppen min kom overraskende fort i rute etter å ha sluttet på prevensjon. Tredje måned nå uten p-piller... og jeg har gått på de lenge... mitt yngste barn er snart 13 år. Så da er det så lenge jeg har gått på dem. Krysser fingrene for oss begge❤️
 
Men i den forbindelse så lurer jeg på om jeg faktisk hadde el igår- om dere kan hjelpe meg med å forstå. Er det slik at noen kan ha veldig kort LH-topp?
Jeg har ikke noe sikkert svar til deg, men i følge testene så har man el 12-36 timer etter el-topp (noen steder står det 24-36 timer). For å være helt sikker på at egget har sluppet, så må man tempe (har jeg lest her inne). Jeg temper ikke. Noen har kort lh-topp, så det er normalt.
 
Jeg har ikke noe sikkert svar til deg, men i følge testene så har man el 12-36 timer etter el-topp (noen steder står det 24-36 timer). For å være helt sikker på at egget har sluppet, så må man tempe (har jeg lest her inne). Jeg temper ikke. Noen har kort lh-topp, så det er normalt.
Okei, takk for svar ❤️
 
Hei. Litt ny på forum, testing og prøving generelt, men: Lolle16, B1, PP3, El igår? så IKM uke 51.

Men i den forbindelse så lurer jeg på om jeg faktisk hadde el igår- om dere kan hjelpe meg med å forstå. Er det slik at noen kan ha veldig kort LH-topp? Jeg har hart uregelmessige sykluser, så derfor har jeg bynt med el-tester men syns det er vanskelig å forstå helt. Hvis jeg faktisk hadde EL igår og i så få timer, så er det litt rart mtp jeg ikke hadde noen symptomer heller. Legger ved bilde :)
Hei! Man regner gjerne eggløsning dagen etter positiv test, så jeg ville tenkt at du hadde eggløsning i går :)
 
Dere som bruker progesteron som støtte, eller har brukt, jeg skal prøve det denne syklusen og er litt usikker på akkurat start tidspunkt.. Jeg har hatt to sykluser nå hvor jeg får svake positive tester før det går over i mens så mistenker at egget ikke klarer å feste seg/eller bli der. Bruker clearblue advanced monitor for å teste eggløsning, som har vist maksimal for andre gang nå i dag. slik som jeg har forstått så slippes egget på andre dag med maksimal..(?) skal jeg da begynne med progesteron nå i dag eller i morgen som da kanskje vil regnes som 1dpo? :confused004
 
artworks-000640488205-p1uwl9-t500x500.jpg



Kan ikke forstå annet enn at eggløsningen er igang:hungover: Så vondt, men så bra allikevel:hilarious: Aksjer har blitt lagt flere ganger for dagen siden mandag. Må ha noen runder til i dag og i natt før jeg sender kjæresten på jobb igjen og ikke ser han før til jul :santa Hadde vært så kjekt om jeg kunne overrasket han med to streker I julegave (som om jeg liksom hadde klart å holde det hemmelig i mer enn 5 minutt:hilarious:) Håper dere andre og er igang med aksjelegging. Har en drøm om at alle får to streker I julegave.
 
Nå blir jeg hun som poster det samme i to grupper her, men er jo deling vi er her for? :laughing002
Har tenkt mye på dette, så nå kan jeg i det minste legge den død :hilarious:
IMG_2662.png
 
Vis vedlegget 421616


Kan ikke forstå annet enn at eggløsningen er igang:hungover: Så vondt, men så bra allikevel:hilarious: Aksjer har blitt lagt flere ganger for dagen siden mandag. Må ha noen runder til i dag og i natt før jeg sender kjæresten på jobb igjen og ikke ser han før til jul :santa Hadde vært så kjekt om jeg kunne overrasket han med to streker I julegave (som om jeg liksom hadde klart å holde det hemmelig i mer enn 5 minutt:hilarious:) Håper dere andre og er igang med aksjelegging. Har en drøm om at alle får to streker I julegave.
Haha kjenner meg igjen, på tur inn døra måtte jeg gå bøyd pga krampene, men rett inn til gubben så vi fikk komme i gang :laughing002 Tar det som et godt tegn og håper vi traff på akkurat.
^ ligger som på bildet over atm :dead::hilarious:
 
Vis vedlegget 421616


Kan ikke forstå annet enn at eggløsningen er igang:hungover: Så vondt, men så bra allikevel:hilarious: Aksjer har blitt lagt flere ganger for dagen siden mandag. Må ha noen runder til i dag og i natt før jeg sender kjæresten på jobb igjen og ikke ser han før til jul :santa Hadde vært så kjekt om jeg kunne overrasket han med to streker I julegave (som om jeg liksom hadde klart å holde det hemmelig i mer enn 5 minutt:hilarious:) Håper dere andre og er igang med aksjelegging. Har en drøm om at alle får to streker I julegave.
Hvordan orker dere? Dere har tre barn, og vi har bare ett (pluss ett bonus), har hverken tid eller ork til mer enn en gang i uka maks. Så gjelder å treffe med den runden :nailbiting:
 
Back
Topp