❤️IKM uke 51❤️

Da var vi kommet til denne delen av pp igjen, og her øker testene i styrke:dance011
Nå venter jeg bare på at mannen skal komme hjem fra Oslo i kveld, så får vi brukt helga til noe fornuftig:hilarious: Grapefruktjuice drikkes morgen og kveld, og i går kom prefert i posten:hello
 

Vedlegg

  • IMG_4704.png
    IMG_4704.png
    1.007 KB · Visninger: 37
inderligønsket - 33 - B1 - PP6 - EL 8/12 - IKM 22/12

Har testet EL siste dagene og skal teste i dag for å se om den blir negativ. Når det er positivt utslag regner man EL som dagen etter? (Det gjør appen min):dontknow legger ved bilder!

Ps: første gang med i gruppen for meg, si ifra om jeg gjør ting feil!:happy8
 

Vedlegg

  • IMG_3275.jpeg
    IMG_3275.jpeg
    385,9 KB · Visninger: 34
  • IMG_3276.jpeg
    IMG_3276.jpeg
    473,5 KB · Visninger: 35
Jeg lurer også litt på når man egentlig skal regne DPO 1. Fikk høy i går kveld og i dag tidlig og tenkte å teste i kveld for å se om den har sunket. Skal jeg anta at EL er i dag og 1DPO i morgen?
 

Vedlegg

  • IMG_4632.jpeg
    IMG_4632.jpeg
    178,6 KB · Visninger: 42
Positiv EL test nå, men fikk ikke testet i går ettermiddag/kveld eller da jeg stod opp i dag. Vi la inn aksjer onsdag kveld så da håper jeg det er gode svømmere og at toppen var i går/natt slik at EL blir i dag. Har egentlig mest troa på det, hadde så typiske smerter i går kveld :happy:
 
inderligønsket - 33 - B1 - PP6 - EL 8/12 - IKM 22/12

Har testet EL siste dagene og skal teste i dag for å se om den blir negativ. Når det er positivt utslag regner man EL som dagen etter? (Det gjør appen min):dontknow legger ved bilder!

Ps: første gang med i gruppen for meg, si ifra om jeg gjør ting feil!:happy8
Jeg lurer også litt på når man egentlig skal regne DPO 1. Fikk høy i går kveld og i dag tidlig og tenkte å teste i kveld for å se om den har sunket. Skal jeg anta at EL er i dag og 1DPO i morgen?
Jeg regner el den dagen jeg ser at testen har sunket og 1 DPO dagen etter.

@FruBygg Jeg er usikker… Denne gangen hadde jeg positiv tirsdag morgen og svakere tirsdag kveld. Jeg har da tenkt at jeg hadde el tirsdag, men jeg vet ikke. Bare en vurdering jeg tok.

Til orientering: Jeg har lang lh-topp. Hos meg går den over flere dager.
 
noen andre som har en forklaring på hvorfor den med høyt utslag er svakere enn den siste testen(som egentlig burde gi noe annet enn lav)? Skjønner ingenting jeg
 

Vedlegg

  • IMG_4717.jpeg
    IMG_4717.jpeg
    1,1 MB · Visninger: 45
Da er den negativ og eggløsningsdagen blir i dag isåfall, ikke sant?:happy:
 

Vedlegg

  • IMG_3275.jpeg
    IMG_3275.jpeg
    385,9 KB · Visninger: 34
  • IMG_3276.jpeg
    IMG_3276.jpeg
    473,5 KB · Visninger: 31
  • IMG_3282.jpeg
    IMG_3282.jpeg
    468,4 KB · Visninger: 37
Herregud så sakte dagene går :wtf: føler ikke jeg får gjort noe i DPO-land. Prøver å holde meg litt unna kaffe denne gangen. Må liksom prøve noe nytt hver måned. Noen andre tips til å øke sjansene for gode grosjanser i livmora? Tar også cyclogest for progesteronstøtte og prøver å stresse minst mulig.
 
Jeg regner el den dagen jeg ser at testen har sunket og 1 DPO dagen etter.

@FruBygg Jeg er usikker… Denne gangen hadde jeg positiv tirsdag morgen og svakere tirsdag kveld. Jeg har da tenkt at jeg hadde el tirsdag, men jeg vet ikke. Bare en vurdering jeg tok.

Til orientering: Jeg har lang lh-topp. Hos meg går den over flere dager.

Positiv test i går kveld, sterkere i dag tidlig og fortsatt positiv i kveld, dog svakere. Det sammen med magekramper i går ettermiddag og i dag så antar jeg at jeg kanskje har hatt EL i løpet av dagen :scratch Tester igjen i morgen tidlig for å se fortsatt nedgang men tenker jeg går ut i fra DPO1 i morgen.

Testet med strimler bare en gang før og da hadde jeg også høy i 24 timer minst og den sank sakte etter det. Så kan kanskje virke som jeg også har lang LH-topp…
 
«Rolige» dager frem mot el:facepalm: Skal i følge appene ha peak på søndag, og el på mandag.. Kjenner det murrer en del nå, men testene er lave. Leser at det er flere som venter el i helga. Krysser fingrene for at vi kommer oss i dpo-land snart!:smug:

Har ligget på 0,4-0,5 i premom, ventet at den skulle øke i dag, men i stedet var den på 0,18 i premom. Tester minimum to ganger om dagen, og har lange topper, så vet at jeg ikke har misset.. BLÆ!
 

Vedlegg

  • IMG_8687.jpeg
    IMG_8687.jpeg
    957,9 KB · Visninger: 15
Noen andre som har ekstremt ømme bryster ved eggløsning? Vondt å gå ned trappa uten BH:blob7 Var egentlig ikke klar over det før vi begynte prøvingen, men har det tydeligvis:downtown
 
Jeg får EL enten i kveld eller i morgen tidlig ser det ut til, så 1-2 dager tidligere enn "planlagt", men la inn aksjer i forigårs og skal legge inn aksjer i dag så krysser fingrene :)

Har bestemt meg for at jeg skal prøve å ikke teste før rundt IKM den mnd her. Har tenkt at det hadde jo vært gøy om jeg ventet til julaften og teste da hvis jeg skulle få positiv test, men samtidig reiser vi bort den 22 desember og hvis jeg finner ut at jeg er gravid mens vi er på besøk så blir det litt vanskelig å holde det skjult. Så jeg står imellom å teste den 22 eller den 24 desember.

Jeg har jo ikke troa på at jeg blir gravid naturlig sånn egentlig, men jeg håper jo likevel.
Screenshot_20231209_143311_Premom.jpg
 
Jeg får EL enten i kveld eller i morgen tidlig ser det ut til, så 1-2 dager tidligere enn "planlagt", men la inn aksjer i forigårs og skal legge inn aksjer i dag så krysser fingrene :)

Har bestemt meg for at jeg skal prøve å ikke teste før rundt IKM den mnd her. Har tenkt at det hadde jo vært gøy om jeg ventet til julaften og teste da hvis jeg skulle få positiv test, men samtidig reiser vi bort den 22 desember og hvis jeg finner ut at jeg er gravid mens vi er på besøk så blir det litt vanskelig å holde det skjult. Så jeg står imellom å teste den 22 eller den 24 desember.

Jeg har jo ikke troa på at jeg blir gravid naturlig sånn egentlig, men jeg håper jo likevel.
Vis vedlegget 421889
Ikke gi opp, min første kom spontant før vår femte ivf! Jeg har heller ikke helt troa på meg selv, men prøver å tenke objektivt :happy:
 
Jeg får EL enten i kveld eller i morgen tidlig ser det ut til, så 1-2 dager tidligere enn "planlagt", men la inn aksjer i forigårs og skal legge inn aksjer i dag så krysser fingrene :)

Har bestemt meg for at jeg skal prøve å ikke teste før rundt IKM den mnd her. Har tenkt at det hadde jo vært gøy om jeg ventet til julaften og teste da hvis jeg skulle få positiv test, men samtidig reiser vi bort den 22 desember og hvis jeg finner ut at jeg er gravid mens vi er på besøk så blir det litt vanskelig å holde det skjult. Så jeg står imellom å teste den 22 eller den 24 desember.

Jeg har jo ikke troa på at jeg blir gravid naturlig sånn egentlig, men jeg håper jo likevel.
Vis vedlegget 421889
Veldig tydelig og flott positiv el-test!! Er det som er fint med el-testing, fordi plutselig kommer det litt tidligere enn antatt. Håper dere får liten julegave før jula. :love2
 
Back
Topp