❤️IKM uke 51❤️

Hvordan orker dere? Dere har tre barn, og vi har bare ett (pluss ett bonus), har hverken tid eller ork til mer enn en gang i uka maks. Så gjelder å treffe med den runden :nailbiting:
Barna mine er store. Vi ser de knapt mellom aktiviteter, skole, venner, kjøretimer osv. Så i noen dager orker vi så ofte... men gjør ikke det hele tiden... blir den ene uken i måneden.
 
Men hvorfor flere ganger om dagen?
Fordi det er gøy og vi vil :hilarious: Samtidig så føles det som vi prøver litt hardere når vi styrer på slik :smiley-ashamed004 Men jeg vet at det ikke nødvendigvis er bra med sex for ofte heller. Men akkurat nå passer det oss. Er litt slik forholdet vårt er, siden vi ikke bor sammen hele tiden så har vi mye sex i perioder og lite andre perioder. Og denne gangen kom han med fly for å rekke eggløsningen midt i all jobbingen. Så da får det bli valuta for pengene og:hilarious:
 
Ingen tvil om at EL har vært nå idag, veldig sterke og tydelige kramper hele ettermiddagen. Samt litt spotting tidligere i dag. Aksjer lagt midt på dagen i dag, og sent på søndagskveld. Det var det vi hadde mulighet til, får håpe det er nok :smiley-angelic001 Regner 1 dpo i morgen.
Ekstra denne syklusen er at jeg har tatt ekstra B-vitaminer + multivitamin, og prefert glidemiddel ved samleie i dag.
Hvor ligger dere i løpet? :love017
 
Ingen tvil om at EL har vært nå idag, veldig sterke og tydelige kramper hele ettermiddagen. Samt litt spotting tidligere i dag. Aksjer lagt midt på dagen i dag, og sent på søndagskveld. Det var det vi hadde mulighet til, får håpe det er nok :smiley-angelic001 Regner 1 dpo i morgen.
Ekstra denne syklusen er at jeg har tatt ekstra B-vitaminer + multivitamin, og prefert glidemiddel ved samleie i dag.
Hvor ligger dere i løpet? :love017
2 dpo I dag 8-) så vi ligger ganske likt!:) har også brukt prefert denne gangen. Blir spennede å se etterhvert :-)
 
Ingen tvil om at EL har vært nå idag, veldig sterke og tydelige kramper hele ettermiddagen. Samt litt spotting tidligere i dag. Aksjer lagt midt på dagen i dag, og sent på søndagskveld. Det var det vi hadde mulighet til, får håpe det er nok :smiley-angelic001 Regner 1 dpo i morgen.
Ekstra denne syklusen er at jeg har tatt ekstra B-vitaminer + multivitamin, og prefert glidemiddel ved samleie i dag.
Hvor ligger dere i løpet? :love017
Her har det vært lagt inn aksjer de to siste dagene, mest sannsynlig eggløsning i dag og 1dpo i morgen. Regner med det blir å legge inn aksjer i kveld også for å være heeelt sikker på at man har gjort det man kan ;) Det jeg har gjort ekstra denne gangen er at jeg har testet grapefrukt juice, så blir spennende å se om det har noe virkning :hilarious:
 
Ingen tvil om at EL har vært nå idag, veldig sterke og tydelige kramper hele ettermiddagen. Samt litt spotting tidligere i dag. Aksjer lagt midt på dagen i dag, og sent på søndagskveld. Det var det vi hadde mulighet til, får håpe det er nok :smiley-angelic001 Regner 1 dpo i morgen.
Ekstra denne syklusen er at jeg har tatt ekstra B-vitaminer + multivitamin, og prefert glidemiddel ved samleie i dag.
Hvor ligger dere i løpet? :love017
3 dpo her. Har begynt på cyclogest, og i dag sovna jeg på sofaen rett etter legging av barnet. Det har tidligere vært et typisk gravidtegn for meg, men nå er det nok hormonene i cyclogest som er årsaken. Over en uke enda til testing, disse dagene her snegler seg avgårde :wtf:
 
Jeg trodde jeg hadde eggløsning i dag. Men først nå i kveld ble eggløsningstesten positiv. Har hatt mye smerter og murring i dag. Så får se på tempen om noen dager. Kanskje eggløsningen faktisk er i morgen. Ikke at det er så nøye sånn sett. Bare har blitt veldig investert i å finne ut av min egen kropp og syklus. Nå har vi 7 timer til å legge aksjer før han må dra på jobb igjen. Så han får bare jobbe på :hilarious: jeg kommer til å være meget trøtt på jobb i morgen:sleep011:laughing002:laughing001
 
Bare glir inn hit for å nevne at det er mest sannsynelig litt endringer mtp eggløsning, har tatt tester igjen 5/12 og 6/12 (hadde veldig positiv test 5/12 enda :smiley-ashamed004 )- tror det blir mer rett slik;
Julie. - 27 - b1 - PP3 - EL 6/12 - IKM 20/12

1 DPO og blir spennende å se hva det blir om to uker. :joyful:
 
Jeg trodde jeg hadde eggløsning i dag. Men først nå i kveld ble eggløsningstesten positiv. Har hatt mye smerter og murring i dag. Så får se på tempen om noen dager. Kanskje eggløsningen faktisk er i morgen. Ikke at det er så nøye sånn sett. Bare har blitt veldig investert i å finne ut av min egen kropp og syklus. Nå har vi 7 timer til å legge aksjer før han må dra på jobb igjen. Så han får bare jobbe på :hilarious: jeg kommer til å være meget trøtt på jobb i morgen:sleep011:laughing002:laughing001
Det er verdt det si! :hilarious:
 
Venter fortsatt på positiv EL-test. Ifølge appen skal eggløsning være i dag men fortsatt negativ test i dag tidlig. Kjenner at det murrer i magen så håper det betyr at det er noe på gang. Hadde noe sen eggløsning sist og håper det ikke er det samme denne gang…
 
Ah, merker at det å være i dpo-land sliter på konsentrasjonen min. Skal jo prøve å konsentrere meg om jobb, men akkurat nå vil jeg bare legge meg ned og sove i en uke, så jeg kan vite om det ble klaff eller ikke denne måneden. :wtf: har allerede forberedt mannen på at hvis det ikke blir klaff nå, så blir det "pulejul" for da kommer eggløsning midt i romjula :hilarious:
 
@MammaMaya jeg tipper jeg får eggløsning i kveld (hadde positiv el-test i går og svakere test i dag), så da kan jeg sette en (forhåpentligvis endelig) dato for eggløsning!

EmmaHS - 36 - B2 - PP2 etter SA - EL 7/12 - IKM 20/12
 
Barna mine er store. Vi ser de knapt mellom aktiviteter, skole, venner, kjøretimer osv. Så i noen dager orker vi så ofte... men gjør ikke det hele tiden... blir den ene uken i måneden.
Skjønner, sikkert enklere når de er store… Mer søvn og mer energi også :dead:
 
Skjønner, sikkert enklere når de er store… Mer søvn og mer energi også :dead:
Det med søvn er jeg ikke sikker på :sleep011 Oppe ørten ganger for å ha oversikt på at dem legger seg, og ligger våken når de ikke er kommet hjem.
Men blir på en helt annen måte enn småbarnsperioden. Nå er jo mine hos pappaen sin også så er stadig tomt hus her på ettermiddagen. Må utnytte det. Kan ikke ha sex etter leggetid for de barna mine har svære ører og er iallfall ikke sovnet :hilarious: Og de skjønner godt hva sex er.... kan ikke bortforklares om de skulle høre noe... så da må vi unngå det for alt i verden.

Men nå er kjæresten dratt i dag tidlig. Eggløsning I dag. Men rakk 9 runder fra mandag til torsdag morgen... nå skal det bli godt å slappe av litt :laughing001
 
Vært i ikm 50 nå i kveld for å snike litt :shy: Der har det begynt å dukke opp to streker, nærmer seg vår tur til testing etterhvert også (bare smøre tjukt med litt tålmodighet først) :hilarious:
 
Er så gøy at det er vår tur snart. Sniker stadig inne på IKM uke 50 jeg og. I tillegg til august forumet. Jeg vil få termin 2.september. Så straks august begynner å fylles opp så er det snart mulighet. Jeg har rett og slett for mye fritid. Utrolig nok med 3 barn og rundt 130-150% jobb:cool05 Jeg har bestemt meg for å klare å holde meg til neste lørdag tidligst med å teste. Da er jeg 9 eller 10 DPO... og det skal jeg klare... tror jeg :hilarious:
 
5 dpo. Spent på om det kommer noen festesmerter i dag eller i morgen. De siste gangene jeg har vært gravid har jeg kjent det. I natt drømte jeg at Selma i Snøfall var datteren vår og at hun bare stakk av fra oss hele tiden :hilarious: (Jeg og sønnen ser sesong 1 denne adventen)
 
Back
Topp