❤️IKM uke 51❤️

Er det rart at den ble så «høy» for å så ned? Pleier å ligge på 0.11 på CD 10, dette er høyt for å være meg.. håper ikke jeg har el ennå
Jeg har hatt et par sykluser i år hvor eggløsning kom en uke før forventet. Jeg ble gravid begge de syklusene da (men de endte i SA).
 
Forventer EL torsdag eller fredag, så drøyer testinga til i morgen. Får uansett bare lagt inn aksjer onsdag eller torsdag så krysser fingrene for at det ikke blir tull med EL :angelic: Er så lei av å prøve :dead:
 
Bl0mst3r - 31 - B3 - PP2 - EL 4/12 - IKM 25/12

Sniker meg inn her, for det om jeg ikke har stort håp denne mnd. Hadde SA for to uker siden, nå er jeg syk og det har ikke blitt noe action disse dager. Føler også at jeg kanskje har hatt EL for noen dager siden. Men kjente litt stikking nederst til venstre i magen, sjekket appen og den sier at EL i utganspunktet skal være idag. Så da ble det litt action nå nylig, også får vi prøve i noen dager å håpe at vi kan ha truffet likevel.
Noen andre i lignende situasjon?
 
Bl0mst3r - 31 - B3 - PP2 - EL 4/12 - IKM 25/12

Sniker meg inn her, for det om jeg ikke har stort håp denne mnd. Hadde SA for to uker siden, nå er jeg syk og det har ikke blitt noe action disse dager. Føler også at jeg kanskje har hatt EL for noen dager siden. Men kjente litt stikking nederst til venstre i magen, sjekket appen og den sier at EL i utganspunktet skal være idag. Så da ble det litt action nå nylig, også får vi prøve i noen dager å håpe at vi kan ha truffet likevel.
Noen andre i lignende situasjon?
Tester du etter el?
 
Bl0mst3r - 31 - B3 - PP2 - EL 4/12 - IKM 25/12

Sniker meg inn her, for det om jeg ikke har stort håp denne mnd. Hadde SA for to uker siden, nå er jeg syk og det har ikke blitt noe action disse dager. Føler også at jeg kanskje har hatt EL for noen dager siden. Men kjente litt stikking nederst til venstre i magen, sjekket appen og den sier at EL i utganspunktet skal være idag. Så da ble det litt action nå nylig, også får vi prøve i noen dager å håpe at vi kan ha truffet likevel.
Noen andre i lignende situasjon?
La deg på usikker siden 25/12 egentlig er i uke 52. Men vil gjerne ha deg her :Heartred
 
Jeg er også i gang med el-testing. Vært stille fra meg da begge barna har hatt omgangssjuka.. :hungover:

Ingen tegn til el enda, og premom sier 0,41 - som er veldig typisk CD10 hos meg :happy: Regner med den øker saaaakte frem til CD 14-15 nå.
 
Julie. - 27 - b1 - PP3 - EL 5/12 - IKM 19/12

Da sniker jeg meg inn hit. Fikk positive el-tester i går, akkurat 12 dager siden jeg mistet første spiren, dvs eggløsning rundt cd13! Det var litt godt å se at kroppen gikk rett i normal syklus. Har faktisk noe god magefølelse, men tiden får vise.
Er faktisk veldig glad at vi ikke ventet lenge med å prøve (1,5 år inn i forholdet droppet jeg p-pillene), fordi vi er fortsatt noe nyforelsket så aksjeleggingen er nesten hver dag uavhengig om vi prøver eller ikke. Skal mye til for å ikke treffe, så alt ligger i eggets sjebne (og evt hormoner yadda yadda). :sign19:sign17:notworthy

Tenker det er lov å drømme stort;
Manifesterer at det blir TO fine streker rett før jul og at spiren sitter GODT og behagelig i livmoren. :dance018
Sees i uke 51, krysser fingrene for oss alle.
 
Bl0mst3r - 31 - B3 - PP2 - EL 4/12 - IKM 25/12

Sniker meg inn her, for det om jeg ikke har stort håp denne mnd. Hadde SA for to uker siden, nå er jeg syk og det har ikke blitt noe action disse dager. Føler også at jeg kanskje har hatt EL for noen dager siden. Men kjente litt stikking nederst til venstre i magen, sjekket appen og den sier at EL i utganspunktet skal være idag. Så da ble det litt action nå nylig, også får vi prøve i noen dager å håpe at vi kan ha truffet likevel.
Noen andre i lignende situasjon?
Helt likt - sa 16 nov, 6+1, tror jeg har eggløsning i dag etter en uke med livets første ELtester hehe. Er egentlig i ikm 50, men siden EL kom 5 dager etter antatt gjetter jeg at jeg kommer over hit!

Marie2 - 30 - B1 - pp2 - el 5/12 - ikm 18/12
 
Jaaa, satser på mange knallrosa streker under treet i denne gruppa :gen014

Haha ikke sant! Bruker de som tidsfordriv. Aner ikke hvor mange ganger daglig jeg er inne og se om det er noe nytt, som det åpenbart ikke er :hilarious:
Godt vi er flere kontrollfreaker her :hilarious: setter av 10 minutter hver morgen til å registrere i appene før jeg går på jobb. Men er innom de er par ganger til iløpet av dagen. Helt kokoloko i hodet:cool05
Bare måtte kommentere disse, for akkurat sånn er jeg og! Innom appene hele tiden, som om det er der inne jeg finner ut om jeg er gravid eller ikke :laughing002 fint med litt tidsfordriv da :hilarious:

Hvilke apper bruker dere? :D
 
Bare måtte kommentere disse, for akkurat sånn er jeg og! Innom appene hele tiden, som om det er der inne jeg finner ut om jeg er gravid eller ikke :laughing002 fint med litt tidsfordriv da :hilarious:

Hvilke apper bruker dere? :D
Godt vi er flere :hilarious:

Jeg bruker Flo fordi jeg synes den er så oversiktlig og fin. Pluss fertility friend for å legge inn temperaturen. Og så Premom for å legge inn EL tester. Ligger inn all info i alle da :hilarious: Og blir irritert om de ikke er enig i analysene sine :hilarious:
 
Godt vi er flere :hilarious:

Jeg bruker Flo fordi jeg synes den er så oversiktlig og fin. Pluss fertility friend for å legge inn temperaturen. Og så Premom for å legge inn EL tester. Ligger inn all info i alle da :hilarious: Og blir irritert om de ikke er enig i analysene sine :hilarious:
Da bruker vi de samme :hello2 Legger inn all info i FF, og litt ettersom det passer meg å legge inn i de andre :hilarious: Synes FF er veldig kjekk med den chart-funksjonen! Så lett å sammenligne sykluser (som om de noen gang ligner på hverandre :laughing002)

Temper du? Funderer på å prøve det neste syklus, hvis det ikke har klaffa nå.
 
Back
Topp