LilleLotus
Blir kjent med forumet
Tror jeg er på cd 8, så tenker jeg begynner å teste etter el på søndagHvordan går det med dere, damer?
Er dere kommet langt?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tror jeg er på cd 8, så tenker jeg begynner å teste etter el på søndagHvordan går det med dere, damer?
Er dere kommet langt?![]()
Tanta har kommet litt tidligere enn vanlig 
Eneste positive med at mensen kommer tidligere er at man kan prøve på nytt litt raskereJoooo jenter , da er det bare å kaste seg over på ny uke![]()
Tanta har kommet litt tidligere enn vanlig
Prinsessa - 41 – B4 - PP3 - EL11/12 - IKM 22/12

Ja , det er santEneste positive med at mensen kommer tidligere er at man kan prøve på nytt litt raskere
Vi får håpe det er siste gang vi ser tanta på en stund nå![]()

Får prøve å gi det et forsøk denne pp, og at det hjelper fremover mot EL og at svømmeren får gode forhold
Og når jeg en gang sitter med to streker til ikm, så må jeg kontakte føden for å få progesteronstøtte.
Krysser fingrene for at den blir positiv. Nå begynner vi jo på happy humping uke, iallfall her i huset. 6 dager til antatt eggløsning.Negativ el-test… Jeg må ha økning i morgen (fredag) for jeg reiser bort mandag til torsdag…
Ohhh yesss! Happy humping fra i kveldKrysser fingrene for at den blir positiv. Nå begynner vi jo på happy humping uke, iallfall her i huset. 6 dager til antatt eggløsning.

Ingen erfaring å dele med deg. Men forstår at det må være frustrerende. Håper du slipper flere sånne sykluser.Har logget av litt noen dager og prøvd å tenke på noe annet, det er jo enklere å gjøre midt i TR, men synes jeg har vært ganske flink.
Tydelig at kroppen ikke er heeelt i rute ennå.
Første TR startet 6 dpo og varte i to dager (og var ganske rar, masse på dag 1 og litt spotting dag 2 også ferdig) før el kom en uke etter forventet (cd 22). Syklusen varte likevel 30 dager pga inneværende TR kom allerede 9 dpo.
TR har denne gangen vært heavy på dag 1-3, lite på dag 4-5 og heavy igjen på dag 5-6 (6 i dag).. Knall-/mørkerødt. Merkelig at det er mye, lite også plutselig mye igjen?!
Vanlig for meg er dag 1-2 med en del (mye for meg.. med mye kan jeg bruke gul ob, 3 stk om dagen + en på natten) og dag 3-4 med veldig liten blødning, type spotting, trenger kun truseinnlegg.
Beklager mulig tmi og uinteressant info, men er det noen som har opplevd at det er sånn etter fødsel/senabort/sa osv? Vet at det er ulikt for alle, men vil gjerne føle meg litt normal
Det er iallfall helt umulig å vite når el bestemmer seg for å komme denne gangen, så tenkte å begynne å tisse på pinne over helgen, tipper det holder. Skal prøve å være litt mindre fanatisk denne syklus, wish me luck![]()
Sniker fra uke 49Har logget av litt noen dager og prøvd å tenke på noe annet, det er jo enklere å gjøre midt i TR, men synes jeg har vært ganske flink.
Tydelig at kroppen ikke er heeelt i rute ennå.
Første TR startet 6 dpo og varte i to dager (og var ganske rar, masse på dag 1 og litt spotting dag 2 også ferdig) før el kom en uke etter forventet (cd 22). Syklusen varte likevel 30 dager pga inneværende TR kom allerede 9 dpo.
TR har denne gangen vært heavy på dag 1-3, lite på dag 4-5 og heavy igjen på dag 5-6 (6 i dag).. Knall-/mørkerødt. Merkelig at det er mye, lite også plutselig mye igjen?!
Vanlig for meg er dag 1-2 med en del (mye for meg.. «mye» for meg er gul ob, 3 stk om dagen + en på natten) og dag 3-4 med veldig liten blødning, type spotting, trenger kun truseinnlegg.
Beklager mulig tmi og uinteressant info, men er det noen som har opplevd at det er sånn etter fødsel/senabort/sa osv? Vet at det er ulikt for alle, men vil gjerne føle meg litt normal
Det er iallfall helt umulig å vite når el bestemmer seg for å komme denne gangen, så tenkte å begynne å tisse på pinne over helgen, tipper det holder. Skal prøve å være litt mindre fanatisk denne syklus, wish me luck![]()

Har hørt noen si at de blir lettere gravid når dem er syk. Men om det er synsing og tilfeldig eller fakta vet jeg ikke. Så lenge du orker å ha sex så tror jeg ikke det har så mye å si.Her har jeg klart å bli syk..
Hvordan er sjansene for at det klaffer mtp sykdom tro? Vil det påvirke i det hele tatt?
Kanskje det betyr at det ikke spiller noen rolle?Har hørt noen si at de blir lettere gravid når dem er syk. Men om det er synsing og tilfeldig eller fakta vet jeg ikke. Så lenge du orker å ha sex så tror jeg ikke det har så mye å si.

Heier på gulleggetDa ble det positiv eggløsningstest i dag. Vanligvis har jeg eggløsning på CD 17. De to gangene jeg har vært gravid i år hadde jeg på CD 12. Nå blir det på CD 15. Kanskje det er da gullegget slipper
Merker lite på kroppen at eggløsning er rett rundt hjørnet da. Som regel blir jeg full av energi, og full av lyst. Begge deler er fraværende i dag![]()