❤️IKM uke 51❤️

Pga. tidligere sykdom hos mannen, blir dette en litt middelmådig prøveperiode, og antall PP skrus tilbake noen hakk. Men vil gjerne være med likevel :).

Irrgrønn - 39 - B1 - PP20 - EL 5/12 - IKM 19/12
Hvor lenge har dere prøvd? Ser jo det står 20, men om det i tillegg er et tilbakeskrudd tall så har dere virkelig prøvd lenge :Heartred

Velkommen ❤️
 
Hvor lenge har dere prøvd? Ser jo det står 20, men om det i tillegg er et tilbakeskrudd tall så har dere virkelig prøvd lenge :Heartred

Velkommen ❤️
Prøvestart for tre år siden, og kom til PP24 (skulle til å gå i gang med 25.) før det ble et års ufrivillig pause pga. sykdom hos mannen. Sykdommen viste seg å ha vart lenger, derfor «skrudd tilbake» noen prøveperioder, siden det egentlig ikke var noen reell sjanse da. Hadde et par svært kortvarige graviditeter i løpet av det første prøveåret, så håper det tar seg opp igjen nå som mannen er frisk. Men mulig sæden ikke er på topp helt enda, så derfor en litt middelmådig prøveperiode i denne reprisen av PP20.
 
Har fulgt med litt her inne de siste månedene, men nettopp laget bruker.

Har blitt gravid på første forsøk 4 ganger, to endte i MA og SA, og to har jeg her hjemme.
Starter nå med pp3 - og er veldig utålmodig.
 
Prøvestart for tre år siden, og kom til PP24 (skulle til å gå i gang med 25.) før det ble et års ufrivillig pause pga. sykdom hos mannen. Sykdommen viste seg å ha vart lenger, derfor «skrudd tilbake» noen prøveperioder, siden det egentlig ikke var noen reell sjanse da. Hadde et par svært kortvarige graviditeter i løpet av det første prøveåret, så håper det tar seg opp igjen nå som mannen er frisk. Men mulig sæden ikke er på topp helt enda, så derfor en litt middelmådig prøveperiode i denne reprisen av PP20.
Litt av en historie! Dere er sterke :Heartred
Heier på dere:Heartred
 
Har fulgt med litt her inne de siste månedene, men nettopp laget bruker.

Har blitt gravid på første forsøk 4 ganger, to endte i MA og SA, og to har jeg her hjemme.
Starter nå med pp3 - og er veldig utålmodig.
Skjønner den utålmodigheten. Jeg og har blitt lett gravid før, men ser ut til å ta litt mer tid nå. Men det er greit. Håper vi alle får en finfin gave til jul :Heartred :santa
 
Har fulgt med litt her inne de siste månedene, men nettopp laget bruker.

Har blitt gravid på første forsøk 4 ganger, to endte i MA og SA, og to har jeg her hjemme.
Starter nå med pp3 - og er veldig utålmodig.
Godt at vi er flere som kan være utålmodige sammen! Har tidligere blitt forholdsvis raskt gravid alle gangene og sist gang på første forsøk. Så selv om magefølelsen ikke var det så var skuffelsen stor når det ikke gikk på første PP etter medisinsk abort..
 
Har fulgt med litt her inne de siste månedene, men nettopp laget bruker.

Har blitt gravid på første forsøk 4 ganger, to endte i MA og SA, og to har jeg her hjemme.
Starter nå med pp3 - og er veldig utålmodig.
Skjønner den utålmodigheten. Jeg og har blitt lett gravid før, men ser ut til å ta litt mer tid nå. Men det er greit. Håper vi alle får en finfin gave til jul :Heartred :santa
Godt at vi er flere som kan være utålmodige sammen! Har tidligere blitt forholdsvis raskt gravid alle gangene og sist gang på første forsøk. Så selv om magefølelsen ikke var det så var skuffelsen stor når det ikke gikk på første PP etter medisinsk abort..
Enig med dere! Rakk ikke en gang å ha mens etter å ha sluttet på prevensjon før vi ble gravid sist, så nå som tr runde to står på kjennes det som en eeeevighet å vente o_O
Godt å kunne være sammen om det og skravle litt underveis så tida kanskje går bittelitt fortere…
 
Veeeet at det ikke er noe særlig mer å gjøre enn å ligge til rett tidspunkt og håpe kroppen gjør resten, men spør likevel jeg..
Hvilke tiltak gjør dere damer for å prøve å øke sjansene? Eventuelt bare for å føle dere bra eller ha noe annet å tenke på enn egg og tissing på pinne :wacky:

Bra spørsmål! Her håper jeg det kommer noen gode ideer jeg kan følge…

Jeg
- Multivitaminer
- Trener (…men er nå langt unna mitt beste)
- Q10 Uniqinol

Mine største uvaner er godteri og legge meg seint.
 
Skjønner den utålmodigheten. Jeg og har blitt lett gravid før, men ser ut til å ta litt mer tid nå. Men det er greit. Håper vi alle får en finfin gave til jul :Heartred :santa
Godt at vi er flere som kan være utålmodige sammen! Har tidligere blitt forholdsvis raskt gravid alle gangene og sist gang på første forsøk. Så selv om magefølelsen ikke var det så var skuffelsen stor når det ikke gikk på første PP etter medisinsk abort..
Enig med dere! Rakk ikke en gang å ha mens etter å ha sluttet på prevensjon før vi ble gravid sist, så nå som tr runde to står på kjennes det som en eeeevighet å vente o_O
Godt å kunne være sammen om det og skravle litt underveis så tida kanskje går bittelitt fortere…

Godt (og synd?) å høre vi er flere i samme situasjon. Det blir en spennende førjulstid!

Minste her er 4,5år på julaften, så det begynner å bli noen år siden vi prøvde sist. Vet ikke om noe er annerledes annet enn alder :wacky:
 
Godt (og synd?) å høre vi er flere i samme situasjon. Det blir en spennende førjulstid!

Minste her er 4,5år på julaften, så det begynner å bli noen år siden vi prøvde sist. Vet ikke om noe er annerledes annet enn alder :wacky:
Minsten her blir 6år i desember :hilarious: og har per nå brukt lenger tid på nr 3 enn på noen av de andre :(
 
Godt (og synd?) å høre vi er flere i samme situasjon. Det blir en spennende førjulstid!

Minste her er 4,5år på julaften, så det begynner å bli noen år siden vi prøvde sist. Vet ikke om noe er annerledes annet enn alder :wacky:
Ja.. den alderen er det som stresser meg :smiley-ashamed004
Her er jo minsten 12 år... så det er veeeeldig lenge siden jeg har vært gravid. Men nå er det med en ny mann da... så vi får se hvor lang tid det tar og om det i det hele tatt går.
 
Samme her. Alle fire graviditeter har klaffet på første forsøk. Mister litt motet når man har vært så bortskjemt tidligere :wtf: Får bare håpe det har vært tilfeldig, og at det blir igjen :smiley-angelic001
Jeg har blitt gravid på pp 6 begge ganger tidligere, nå er jeg snart i startfasen på pp7 (venter på tr) :( så jeg er ikke av dem som har brukt lengst tid, men har hvertfall fått testet tålmodigheten tidligere..
 
Har fulgt med litt her inne de siste månedene, men nettopp laget bruker.

Har blitt gravid på første forsøk 4 ganger, to endte i MA og SA, og to har jeg her hjemme.
Starter nå med pp3 - og er veldig utålmodig.
Godt (og synd?) å høre vi er flere i samme situasjon. Det blir en spennende førjulstid!

Minste her er 4,5år på julaften, så det begynner å bli noen år siden vi prøvde sist. Vet ikke om noe er annerledes annet enn alder :wacky:

Vi har helt lik historie!! o_O

Jeg har også vært gravid 4 ganger, en MA og en SA. Prøver på nr. 3.. i pp3! Og minste er født i juni 2019!
Vi er også like gamle :oops:
Nesten skummelt dette!! :laughing021
 
Jubel og glede! Var jo forberedt på at prøvingen ble så som så denne måneden. Og nå fikk jeg plutselig bekreftelse på at kjæresten har bestilt flybillett hjem midt i jobbingen for å lage baby. Han skulle være borte fra i morgen og til 10. Desember... nå kommer han hjem 4.desember og blir til 7.Desember. og antatt eggløsning 6 eller 7.Desember... så da bare håper vi at alt klaffer så vi rekker det. Som han så fint sa... den babyen er dyr før den i det hele tatt er laget :hilarious: og da vet han ikke hvor mye penger jeg har svidd av på tester av ulikt slag, termometer, abonnement på apper osv:hilarious:
 
Back
Topp