❤️IKM uke 51❤️

Har logget av litt noen dager og prøvd å tenke på noe annet, det er jo enklere å gjøre midt i TR, men synes jeg har vært ganske flink.

Tydelig at kroppen ikke er heeelt i rute ennå.
Første TR startet 6 dpo og varte i to dager (og var ganske rar, masse på dag 1 og litt spotting dag 2 også ferdig) før el kom en uke etter forventet (cd 22). Syklusen varte likevel 30 dager pga inneværende TR kom allerede 9 dpo.

TR har denne gangen vært heavy på dag 1-3, lite på dag 4-5 og heavy igjen på dag 5-6 (6 i dag).. Knall-/mørkerødt. Merkelig at det er mye, lite også plutselig mye igjen?!

Vanlig for meg er dag 1-2 med en del (mye for meg.. «mye» for meg er gul ob, 3 stk om dagen + en på natten) og dag 3-4 med veldig liten blødning, type spotting, trenger kun truseinnlegg.

Beklager mulig tmi og uinteressant info, men er det noen som har opplevd at det er sånn etter fødsel/senabort/sa osv? Vet at det er ulikt for alle, men vil gjerne føle meg litt normal :wacky:

Det er iallfall helt umulig å vite når el bestemmer seg for å komme denne gangen, så tenkte å begynne å tisse på pinne over helgen, tipper det holder. Skal prøve å være litt mindre fanatisk denne syklus, wish me luck :hilarious:
Sniker fra uke 50. Dette er nesten helt likt mine første to sykluser etter SA i uke 6+3 i september. Første syklus fikk jeg veldig lett mensen på 6 dpo og andre syklus fikk jeg mensen på 9 dpo (men mer lik min vanlige menstruasjon denne gangen). I begge syklusene var eggløsning seinere enn vanlig, mens sykluslengden totalt sett var ca normal. I tredje syklus fikk jeg eggløsning til vanlig tid og positiv graviditetstest 10 dpo. Dessverre endte det med kjemisk :sorry: Usikker på om det kan ha sammenheng med at lutealfasen sikkert fortsatt var kortere enn normalt, eller om det er bare sånn som kan skje. Nå har jeg fått resept på progesteron som jeg skal ta etter eggløsning, sånn for sikkerhetsskyld :happy:
 
Det humpes… …men jeg har lite/ ingen el-slim. Bruker ConcievePlus, så håper det gjør susen. Tester antyder stigning og el trolig på mandag.
 
Har logget av litt noen dager og prøvd å tenke på noe annet, det er jo enklere å gjøre midt i TR, men synes jeg har vært ganske flink.

Tydelig at kroppen ikke er heeelt i rute ennå.
Første TR startet 6 dpo og varte i to dager (og var ganske rar, masse på dag 1 og litt spotting dag 2 også ferdig) før el kom en uke etter forventet (cd 22). Syklusen varte likevel 30 dager pga inneværende TR kom allerede 9 dpo.

TR har denne gangen vært heavy på dag 1-3, lite på dag 4-5 og heavy igjen på dag 5-6 (6 i dag).. Knall-/mørkerødt. Merkelig at det er mye, lite også plutselig mye igjen?!

Vanlig for meg er dag 1-2 med en del (mye for meg.. «mye» for meg er gul ob, 3 stk om dagen + en på natten) og dag 3-4 med veldig liten blødning, type spotting, trenger kun truseinnlegg.

Beklager mulig tmi og uinteressant info, men er det noen som har opplevd at det er sånn etter fødsel/senabort/sa osv? Vet at det er ulikt for alle, men vil gjerne føle meg litt normal :wacky:

Det er iallfall helt umulig å vite når el bestemmer seg for å komme denne gangen, så tenkte å begynne å tisse på pinne over helgen, tipper det holder. Skal prøve å være litt mindre fanatisk denne syklus, wish me luck :hilarious:
Etter ma i sept så har jeg fått en blødning 3 dager før mens og når mens kommer så er det Niagara falls :nailbiting: nå fikk jg også blødning tre dager før IKM , men det var var ikke blenda ob så brukte gul . Lørdag og søndag våkner jeg opp som om samboer har brukt motorsag der nede . Så faen meg ikke ut :nailbiting::laughing002 brukt blå den første og eller andre dagen og gul senere . Nå er det gul to tre dager for så rosa et par dager og blå . Så mensen har blitt forlenget med 3 dager også .

Hvorfor skjer dette.? Hadde ma 8sept og kjemisk siste uka i september så kan hende det er kluss . Vi skulle egentlig på winter wonderland i Oslo , men pgr at jeg trodde jeg ville få sånn blødning igjen så utsetter vi til neste helg . For jeg blør ut rosa ob på null niks og da er det kjipt å vandre rundt i Oslo …hans og Grete med blodspor hahaha
 
Er det rart at den ble så «høy» for å så ned? Pleier å ligge på 0.11 på CD 10, dette er høyt for å være meg.. håper ikke jeg har el ennå
 

Vedlegg

  • IMG_0340.png
    IMG_0340.png
    2,4 MB · Visninger: 52
Er det rart at den ble så «høy» for å så ned? Pleier å ligge på 0.11 på CD 10, dette er høyt for å være meg.. håper ikke jeg har el ennå
Jeg aner ikke. Håper noen har et bedre svar til deg. Er jo ikke helt uvanlig å ha EL på cd 10. Har du stabil syklus?
 
Gjør meg litt glad i hjertet at nå har testingen såvidt begynt i ikm 50... det betyr at det snart er vår tur :cool05 Først EL nå og happy humping... så noen seige DPO dager, og så.... tror jeg svir av første test om 12 dager :hilarious:

Håper EL kommer som bestilt denne gangen. Kjæresten kommer en snartur med fly i morgen og drar igjen på onsdag kveld. Så håper så inderlig at masse aksjelegging de dagene er nok. Burde sikkert ta meg fri fra jobb for å utnytte tiden:hilarious: Forventet EL er onsdag, kanskje torsdag... nåde den om den er forsinket denne måneden:hilarious: temper og tester som en helt, og ingen tegn til den enda utenom murring nede i magen på høyre side. Så tror jeg er i rute. De tre andre barna mine er laget på egg fra høyre side så håper at det er et godt tegn.
 
I gang med EL-tester i dag, og som forventet er streken supersvak. Forventet EL er torsdag/fredag. Samboer reiser på jobb mandag-torsdag så den er litt kjip :dead:
Planen er å legge litt aksjer i kveld, så er det en liten sjanse om EL skulle komme tidligere iallefall. Så når han kommer hjem vet vi hva som står øverst på to-do lista :laughing002 Vi er så veldig klare for den positive testen nå at vi nesten er villig til å prøve hva som helst :Heartred
 
Her stiger testene - jeg tror el blir i morgen eller tirsdag. Siste mulighet for aksjer er i morgen tidlig - deretter drar jeg bort til torsdag. Skal i teorien holde… …men uten reise, så hadde det nok blitt en ekstra runde tirsdag. :sign19 :sign17
 
Back
Topp