❤️IKM uke 51❤️

Dere som har lang lh topp og temper, når slipper egget i forhold til positive tester?
Jeg kan bare svare for meg, men det varierer som regel mellom 24-48t etter første positive test :) (da snakker jeg i fht at jeg får positive tester fra cd12 og utover cd13 før den blir negativ igjen)
 
Samme her, 12-dager, men follikelfasen er fra 10-30 dager, så det er umulig å vite når EL er :schocked028
Ja, det går med en del tester.. Nå lurte kroppen meg på cd9, så startet alt for tidlig denne runden. Nååå nærmer vi oss el her også! :dance008
 

Vedlegg

  • IMG_8720.jpeg
    IMG_8720.jpeg
    193,2 KB · Visninger: 25
Hvordan orker dere? Dere har tre barn, og vi har bare ett (pluss ett bonus), har hverken tid eller ork til mer enn en gang i uka maks. Så gjelder å treffe med den runden :nailbiting:
:bag: Tre barn her også , jeg i full jobb , mann som jobber borte (han kjører hjem om jeg har el i uka selv etter 12 timer på jobb) men da er samvittigheten min super dårlig , føler meg sååå slem , men han sier det er greit . Han får alltid lyst å hjem å knulle kjærringa si sier han haha . Vi har mange runder der jeg ligger mer i ro og han gyver løs eller vi tar det i dusjen . Han savner nok at jeg kaster meg over han å rir han i kvarter, men det orker jeg ikke altså :dead: blir ofte sånne tjappiser .
 
Håper så inderlig for deg :Heartred
Jeg drømte i natt, det gjør jeg egentlig omtrent kun når jeg er gravid. Gjorde det ikke forrige syklus, men gjorde det måneden før det når jeg antar at det var en kjemisk. Hos meg stikker det voldsomt på høyre side. Det har det gjort helt siden EL, normalt gir det seg etter en dag. Men er jo altfor tidlig å kjenne noe egentlig. Vet at jeg har en tendens til å lure meg selv. Og da blir det som du sier, stor fallhøyde. Og jeg er 4 dpo ifølge ff, og 3 dpo ifølge premom. Så skal klare å vente helt til neste lørdag med en test. Denne uken kommer til å gå tregt.
Jeg hadde også en veldig merkelig drøm i natt. Det er ofte et tidlig symptom hos meg. Håper, håper….
 
Ja lykke til alle sammen.
Det murrer og styrer på nedi her, hadde eggløsning på onsdag og det har holdt på siden. Stikking og tung følelse rundt livmor.. kommer aldri til å klare å holde meg til neste helg med å begynne å teste, ryker nok en på onsdag/torsdag til uka og da er det i gang:laughing002

Drømte noe skikkelig merkelig i natt, morsomt at dere sier det kan være en tegn, blir spennende å se om det faktisk er det her også

Gleder meg såå til vi skal tyde tester :Heartred
 
Ja lykke til alle sammen.
Det murrer og styrer på nedi her, hadde eggløsning på onsdag og det har holdt på siden. Stikking og tung følelse rundt livmor.. kommer aldri til å klare å holde meg til neste helg med å begynne å teste, ryker nok en på onsdag/torsdag til uka og da er det i gang:laughing002

Drømte noe skikkelig merkelig i natt, morsomt at dere sier det kan være en tegn, blir spennende å se om det faktisk er det her også

Gleder meg såå til vi skal tyde tester :Heartred
Jeg kan leve på å tyde dine og andres tester frem til helgen :cool05 :hilarious:

Jeg har alltid drømt merkelig når jeg har vært gravid. Iallefall de tre svangerskapene mine drømte jeg MYE. Utrolig at jeg ikke ble skilt da siden mannen fikk mange beskyldninger hver morgen fordi jeg hadde drømt det om natten :laughing001
 
Nå som gubben har reist , så håper jeg ikke el er før torsdag buhuuu sutre sutre :arghh: vi skulle prøve å sex en dag og to etter el også for det har klaffa før , men har ikke fått til det :arghh:

Har så murringer , føles som eggstokkene vries opp som ei golvfille :dead: 0,8 ich men som vi veit kan det brått snu på ei natt.
 
Nå som gubben har reist , så håper jeg ikke el er før torsdag buhuuu sutre sutre :arghh: vi skulle prøve å sex en dag og to etter el også for det har klaffa før , men har ikke fått til det :arghh:

Har så murringer , føles som eggstokkene vries opp som ei golvfille :dead: 0,8 ich men som vi veit kan det brått snu på ei natt.
Huff... håper dere rakk det før han reiste :Heartred
Eller at det ikke skjer noe som helst før torsdag:Heartred
 
Hahahaha... og der er frøken kokko sitt hode igang! Først drømmer jeg i natt (ytterst sjelden om jeg ikke er gravid) og nå begynner den katten å oppføre seg rart... ligger oppå meg og nekter å gå vekk. Og han skyr meg ellers. Jaja... dette blir en lang uke :laughing001
Oi nå når du sier det så har jeg fått unormalt mye kos fra katten i dag :oops:
Spennende med disse drømmene da, jeg kan ofte ha en del rare drømmer rundt om i syklus, så kan ikke legge noe i akkurat sånt for min del :laughing002
 
Oi nå når du sier det så har jeg fått unormalt mye kos fra katten i dag :oops:
Spennende med disse drømmene da, jeg kan ofte ha en del rare drømmer rundt om i syklus, så kan ikke legge noe i akkurat sånt for min del :laughing002
Tror alt som skjer kan tydes akkurat slik vi ønsker :hilarious: Men er jo litt gøy å følge med og. Forrige måned hadde jeg noen drypp av kokkohet, men magefølelsen og symptomene sa jeg ikke var gravid. Så veldig spent på kommende uke når kokkoheten starter allerede på 4DPO... jeg er veldig innstilt på å bruke lang tid, og er ikke overrasket om vi ikke får det til i det hele tatt.
Kjæresten mener jeg skal vente helt til julaften med å teste, jeg lurte på om det hadde klikket for han! Lørdag ryker første testen, og han skal være glad om jeg klarer å holde meg så lenge:laughing001
 
SKims- 35 - b2 - pp 12 - El 11/12- ikm 24/12.

Er på syklusdag 56! var også med i ikm uke 48. Men har fortsatt ikke fått mensen. Har pcos så syklusen min er helt på bærtur. Spørs om jeg rett og slett har hoppet over en eggløsning.
Men i dag har jeg så positiv test det går ann å få! Så da håper jeg det blir en fin julegave i år med positiv test ❤️
 
Huff... håper dere rakk det før han reiste :Heartred
Eller at det ikke skjer noe som helst før torsdag:Heartred
Ja det håper jeg også . Lagt inn aksjer i helga og til 30 min før han dro hehe… men føler ikke at de aksjene hjelper , føler mer på dagen etter el merkelig nok . Får gjøre det beste ut av det . Prøve å ikke stresse så mye med testing i jula . :Heartred
 
Jeg har fortsatt med el-tester etter LH-topp, og nå er de lave! Så utifra testinga så hadde jeg topp 4. desember og derfor EL 5. desember (hvis jeg tolker det riktig). IKM blir da mellom 19-21. desember :)er da 5dpo i dag, synes jeg har sånn smått murringer i dag i eggstokkene.. påbegynnende ømme brystvorter også. Kanskje bare ønsketenkning, men håper det skjer noe her :smiley-angelic002
 
Back
Topp