❤️IKM uke 51❤️

@MammaMaya
Jeg skriver meg på lista her da jeg tror el ble ganske tidlig denne mnd :wacky:
AnneS - 34 - b3 -pp7 - el 06/12 - ikm 20/12
 

Vedlegg

  • Screenshot_20231211-073118.png
    Screenshot_20231211-073118.png
    240,2 KB · Visninger: 23
6 DPO… Gleder meg til testing (både min egen og andres)! Det siste halve året har jeg enten vært gravid eller ventet på første mens etter MA, så jeg mener det er logisk å avslutte året som gravid. :king
Jeg synes det var en strålende logikk :):dance008
Når ryker første test, tror du?
 
Jeg er invitert på julebord med få personer både tirsdag og onsdag. Lurer litt på hvordan jeg skal håndtere det. Jeg har ikke så mye å gå på rent «tidsmessig» siden jeg er 43 år, så jeg vil liksom ikke legge til noe ekstra risiko mtp. alkohol. …skjønner at det kanskje er litt overdreven tanke når man ikke er lengre enn 8 og 9 DPO, men det er nå sånn hodet mitt likevel fungerer. Er så usikker hvordan jeg skal håndtere det. Begge er med kollegaer på jobben, og jeg vil på ingen måte gi noen mistanke. Tenker jeg takker ja til et glass og sipper på det rolig utover kvelden.
 
Når LH nivåene er fortsatt høye betyr det at EL ikke har skjedd enda selv om toppen er funnet? fortsatt høye LH verdier her.. regner med at egget slippes i løpet idag ? :hilarious:
 

Vedlegg

  • 4CB5CAE8-5695-482A-8AF5-73A9FB3F122A.jpeg
    4CB5CAE8-5695-482A-8AF5-73A9FB3F122A.jpeg
    911,4 KB · Visninger: 46
Når LH nivåene er fortsatt høye betyr det at EL ikke har skjedd enda selv om toppen er funnet? fortsatt høye LH verdier her.. regner med at egget slippes i løpet idag ? :hilarious:
Det samme har jeg også lurt på. Hadde høyt fra torsdag kveld til lørdag morgen, og lavt igjen sent lørdag kveld. Har prøvd å lese meg litt opp men fant litt forskjellige svar.

Jeg hadde kramper og mer utflod fra torsdag til lørdag formiddag så antar at EL var en gang i løpet av perioden som faktisk viser høyt. Så har valgt å telle 1DPO i går. Om det stemmer? Aner ikke..:happy090
 

Vedlegg

  • IMG_4637.jpeg
    IMG_4637.jpeg
    284,5 KB · Visninger: 29
Okei... testetrangen tar jo heeelt overhånd :-p klarer nesten ikke å gå på do uten å teste.
Hehe.
Dagens 2 test 7dpo, så er jo super tidlig enda. Men i virkeligheten så kan jeg skimte noe.. aner ikke hva det er. Veit disse testene kan gi skygge. Jeg personlig har aldri fått skygge på noen tester før. Har lagt ved bilde, men klarte ikke å få det jeg klarer å se med på bilde.. blir så spennende de neste dagene!!
 

Vedlegg

  • 20231211_130526.jpg
    20231211_130526.jpg
    1,3 MB · Visninger: 74
  • Snapchat-1617307274.jpg
    Snapchat-1617307274.jpg
    1,1 MB · Visninger: 70
Jeg er glad for hver negative test nå fordi samboern måtte på et jobb oppdrag han ikke kunne si nei til . Ikke aner jeg lenger hvilken gruppe jeg hører til i for eggstokkene mine vimser litt føler jeg . Krampa har tatt meg siden søndag , så håper den lar seg vente altså . Griner om det skjer i morgen :arghh:
 

Vedlegg

  • IMG_5169.jpeg
    IMG_5169.jpeg
    2 MB · Visninger: 48
Okei... testetrangen tar jo heeelt overhånd :p klarer nesten ikke å gå på do uten å teste.
Hehe.
Dagens 2 test 7dpo, så er jo super tidlig enda. Men i virkeligheten så kan jeg skimte noe.. aner ikke hva det er. Veit disse testene kan gi skygge. Jeg personlig har aldri fått skygge på noen tester før. Har lagt ved bilde, men klarte ikke å få det jeg klarer å se med på bilde.. blir så spennende de neste dagene!!
Jeg syns at jeg skimter noe på disse altså! Spennende :D
 
Man vet at man er dypt i prøverbobla når man til og med drømmer at man tar g.tester etter hverandre og ser etter antydning til strek :laughing002 :smiley-ashamed004 I drømmen var det positive streker og jeg så fram til mørkere streker de neste dagene. Nå håper jeg virkelig at det klaffer & sitter denne pp, før jeg blir helt tullete. Ikke fred å få selv i drømmene :whacky011
 
Back
Topp