❤️IKM uke 51❤️

Gratulerer dere som har fått positive tester :D ❤️ jeg har også gått på en testesmell i dag 6DPO, men litt tidlig enda. Håper på at det snur til positivt om noen dager :)
 

Vedlegg

  • IMG_6525.jpeg
    IMG_6525.jpeg
    2 MB · Visninger: 67
Her må det jo være noe!:smiley-bounce022
Nå som du har åpna ballet så veit jeg neimen meg ikke om jeg klarer å holde meg mye lenger sjøl!:laughing002
Hehehe, jeg hadde så testetrang, har sikkert brukt 5-6 tester i dag. Hehehe. De første var negativ i dag, men så plutselig. Hadde en så rar smak i munnen i dag,og jeg sto å brakk meg når jeg ordna mister til ungene, så tenkte det bare måtte være noe :-
 
Ja, jeg vet. Enda et tegn som jeg vil ignorere for å stoppe testetrangen :hilarious:
Men pleier ofte å spotte litt mellom EL og Mens... og ha mensensmerter. Jeg bare jobber hardt med å vente med å teste.
Altså, den testetrangen er så skummel :-p jeg ble så svak i går og begynte å teste da :-p
 
Med god grunn da :Heartred spent på dine vegne :Heartred
For min del er det bare tull å teste nå. Håper jeg klarer å vente til lørdag og 10DPO :smiley-ashamed004
Jeg er visstnok også 6dpo imorgen, og per nå har jeg ingen trang. Jeg føler meg fortsatt usikker på om jeg har hatt el liksom :p
 
Jeg er visstnok også 6dpo imorgen, og per nå har jeg ingen trang. Jeg føler meg fortsatt usikker på om jeg har hatt el liksom :p
Ja, har fulgt litt med på deg. Veldig spent på om du fikk EL så tidlig. Må være godt å slippe den trangen. Er jo bare stressende.
 
Ja, har fulgt litt med på deg. Veldig spent på om du fikk EL så tidlig. Må være godt å slippe den trangen. Er jo bare stressende.
Altså, ff mener fortsatt det. Og smertene jeg hadde den dagen jeg fikk positiv test tilsier at jeg har hatt. Men så mye har vært utenom normalen, så da blir man usikker :p
 

Vedlegg

  • Screenshot_20231211-073118.png
    Screenshot_20231211-073118.png
    240,2 KB · Visninger: 27
Hehehe, jeg hadde så testetrang, har sikkert brukt 5-6 tester i dag. Hehehe. De første var negativ i dag, men så plutselig. Hadde en så rar smak i munnen i dag,og jeg sto å brakk meg når jeg ordna mister til ungene, så tenkte det bare måtte være noe :-
Da er det helt sikkert noe :love017 Spørs om jeg brenner av en test i morgen tidlig, bare dumt egentlig så tidlig tror jeg og håper jeg klarer å la det være:laughing002
 
5 DPO og 9 dager igjen til IKM :clock:shy: Burde laget DPO-kalender, litt som julekalender bare for hver syklus for å ha noe å glede seg til hver dag. Der luke 14 i DPO kalenderen ville vært g.tester, slik at man forplikter seg til å IKKE teste tidlig, synes det er så vanskelig å vente til IKM :hilarious:
 
Her ventes det fortsatt på el :hilarious: estimert til i dag i Premom og fredag i Flo.
Har hatt lite symptomer, kun litt slim som begynte i går, så jeg TROR ikke el kommer helt enda, men redd peak er i dag selv om den kun er på rundt 0.50?! Er det noe mønster på hvor høy peak pleier å være for en person? Hadde noen små økninger sist syklus, men da snakker vi opp til 0.25 og ned igjen før peak kom som dere ser under.
Hjelp?


Forrige syklus:
IMG_0866.jpeg


Denne syklus:
IMG_0864.jpeg
 
Last edited:
Ja, håper det! :Heartred har faktisk god magefølelse, men det hadde jeg også da jeg var gravid nå sist i september/oktober..
Håper den gode magefølelsen fortsetter og at dette er en terminspire ❤️.
hadde vært gøy å vært sammen i august gruppa ❤️
 
Jeg er visstnok også 6dpo imorgen, og per nå har jeg ingen trang. Jeg føler meg fortsatt usikker på om jeg har hatt el liksom :p
Hahaha jeg er også 6 dpo i følge premom og usikker på om jeg i det hele tatt har hatt EL, men er stikk motsatt og må nesten låse ned testene for å ikke begynne siden jeg vet det er helt meningsløst
 
Back
Topp