❤️IKM uke 51❤️

Hahaha jeg er også 6 dpo i følge premom og usikker på om jeg i det hele tatt har hatt EL, men er stikk motsatt og må nesten låse ned testene for å ikke begynne siden jeg vet det er helt meningsløst
:hilarious::hilarious:

Jeg hoppet så mye fortere inn i dpoland enn jeg pleier, så trangen til å teste har ikke bygd seg opp enda :p
 
Blir så usikker om når jeg skal regne med 1dpo når LH verdiene er like høye hel døgnet etter peak. Hva synes dere? Betyr disse verdiene at egget ikke er sluppet enda? :dance008
0662362D-EC99-47F8-B630-C2C67CF9C8CE.jpeg
 
Testet ned LH.. Topp i går, midt på dagen, er det for sent å legge inn aksjer nå? :nailbiting:
 

Vedlegg

  • IMG_8757.jpeg
    IMG_8757.jpeg
    222,7 KB · Visninger: 27
Tusen takk :love017 jeg må nok ha litt sterkere bevis før jeg jubler, tredje gang jeg er gravid siden mai dette. Men krysser alt jeg har! :smiley-angelic001
Så spennende med positiv test! Hvor langt inni dpo-land er du? Selv er jeg enten 4 eller 5 dpo, har fremdeles ikke skjønt om første dag med negativ EL-test er 1 dpo eller den der igjen :happy8 :bookworm::scratch
 
Når LH nivåene er fortsatt høye betyr det at EL ikke har skjedd enda selv om toppen er funnet? fortsatt høye LH verdier her.. regner med at egget slippes i løpet idag ? :hilarious:
Sniker: Jeg har alltid gått etter peak, uavhengig av om nivået fortsatt er høyt så kommer el 1-2 dager etter peak. Fått bekreftet med temp :D
 
Jeg lurer på om jeg har klart å lure meg selv til å bli kvalm. Sist graviditet ble jeg uggen 5 dpo. I dag er jeg 7 dpo og føler meg uvel. Men jeg tør ikke tro på at det har klaffet så rett etter mist, det er bare knappe 4 uker siden. Og jeg er helt sikker på at hvis man tenker nok på det kan man tvinge frem symptomer som ikke er reelle ved å føle nok etter dem:happy090
 
Jeg lurer på om jeg har klart å lure meg selv til å bli kvalm. Sist graviditet ble jeg uggen 5 dpo. I dag er jeg 7 dpo og føler meg uvel. Men jeg tør ikke tro på at det har klaffet så rett etter mist, det er bare knappe 4 uker siden. Og jeg er helt sikker på at hvis man tenker nok på det kan man tvinge frem symptomer som ikke er reelle ved å føle nok etter dem:happy090
Når ryker første test? :angelic:
 
Så spennende med positiv test! Hvor langt inni dpo-land er du? Selv er jeg enten 4 eller 5 dpo, har fremdeles ikke skjønt om første dag med negativ EL-test er 1 dpo eller den der igjen :happy8 :bookworm::scratch
Takk! Det blir spennende førjulstid dette! Jeg er 9 dpo. Eggløsning kom litt tidligere, så skulle vel hoppa over i uke 50, men holdt meg her.
 
Hadde i utgangspunktet tenkt til å vente til fredag og 10 dpo, men jeg er usikker på om jeg har så mye viljestyrke haha. Sist var det blenda på 9 og svak strek på 10, så :dontknow:santa
Jeg pleier å ha mål om å holde til 8dpo, og selv det er vanskelig :hilarious: så jeg kjenner til det! (Jeg er 6dpo idag og ingen testetrang enda, ble "kastet" inn i dpoland og ikke forstått helt at jeg visstnok har kommet så langt :p)
 
Back
Topp