❤️IKM uke 51❤️

Klarte ikke holde meg lenger, brant av en test etter jobb, etter x antall kaffekopper, vann og toalett turer.. Såklart blir det negativt når man ikke er mer enn 6dpo i tillegg.. Noen ganger er man bare helt håpløs med de testene :rolleyes: Men, da er det gjort!
Hahahah jeg var en millimeter unna å gjøre det samme! Men så tissa jeg i koppen og så at det nesten var gjennomsiktig, og klarte å ombestemme meg hehe
 
Klarte ikke holde meg lenger, brant av en test etter jobb, etter x antall kaffekopper, vann og toalett turer.. Såklart blir det negativt når man ikke er mer enn 6dpo i tillegg.. Noen ganger er man bare helt håpløs med de testene :rolleyes: Men, da er det gjort!
Samme her :laughing002 jeg er enten 5-6 dpo i dag. Men Flo sier eggløsning kunne vært allerede 2-3.Des. Pga spontanabort så er syklusen mest sannsynlig litt i kluss og er rimelig sikker eggløsning var 6-7.des mtp stikking på høyre side, åpen livmormunn og slim (vet jeg skulle ha eggløsning fra høyre side etter ultralyd). Men ikke lenge til man kan begynne å teste ordentlig!
 
Har du tatt flere tester? :D
Det har jeg, tok en vanlig make sure på dagen i dag! Har ikke turt å ta flere etter det, da jeg er redd for å få negativ. Hehe. Skal ta en ny i morgen igjen :-) 8dpo i dag ❤️ jeg hååååper det er babystrek.
 

Vedlegg

  • 20231212_221829.jpg
    20231212_221829.jpg
    823,1 KB · Visninger: 76
Samme her :laughing002 jeg er enten 5-6 dpo i dag. Men Flo sier eggløsning kunne vært allerede 2-3.Des. Pga spontanabort så er syklusen mest sannsynlig litt i kluss og er rimelig sikker eggløsning var 6-7.des mtp stikking på høyre side, åpen livmormunn og slim (vet jeg skulle ha eggløsning fra høyre side etter ultralyd). Men ikke lenge til man kan begynne å teste ordentlig!
Nei nå er det faktisk like rundt hjørnet! :hello2
 
Det trenger ikke å bety noe da! Mange som spotter som er gravide ❤️
Det er sant ❤️ jeg blødde mye de første 3mnd nå sist. Sluttet å blø, så kom jeg til uke 17 da mistet jeg. Håper testene stiger de neste dagene. Er den positiv på ikm, så skal sykehuset ringes, og time i uke 8 skal bli satt opp ❤️ håper, håper håper ❤️ :-)
 
Det er sant ❤️ jeg blødde mye de første 3mnd nå sist. Sluttet å blø, så kom jeg til uke 17 da mistet jeg. Håper testene stiger de neste dagene. Er den positiv på ikm, så skal sykehuset ringes, og time i uke 8 skal bli satt opp ❤️ håper, håper håper ❤️ :)
Ja skjønner! Håper alt går bra denne gangen, krysser fingrene for deg ❤️
 
til ingens overraskelse røk første test i dag, selv om jeg hadde tenkt til å holde ut til fredag hehe.
Er 8 dpo, sist var det blenda frem til 10 dpo. Har ikke egentlig trua, for EL testene ble aldri ordentlig positive, men var hos gyn for en uke siden som sa at hun kunne se at jeg hadde hatt EL, så vi får se :dontknow
 

Vedlegg

  • IMG_8093.jpeg
    IMG_8093.jpeg
    1,9 MB · Visninger: 65
Jeg fortsetter å drømme.. i natt drømte jeg om 5 eller seks knall positive tester av forskjellige slag! :laughing002 Husker de lå på bordet etter hverandre og jeg sammenlignet. Man blir jo helt skrullete disse dagene her, men håper det kan bety noe :whacky011
 
Back
Topp