❤️IKM uke 51❤️

Jeg er pessimist siden vi ikke fikk lagt inn aksjer annet enn 2-3 dager før EL (aner ikke når EL var nøyaktig, tullete temper denne runden), men skal likevel begynne å teste 7/8 dpo :bag:
 
8 DPO. Skulle vente til i morgen tidlig, men klarte ikke og synes da jeg ser noe her?? Eller??? :smiley-angelic001
1000039089.jpg
 
Okei... testetrangen tar jo heeelt overhånd :p klarer nesten ikke å gå på do uten å teste.
Hehe.
Dagens 2 test 7dpo, så er jo super tidlig enda. Men i virkeligheten så kan jeg skimte noe.. aner ikke hva det er. Veit disse testene kan gi skygge. Jeg personlig har aldri fått skygge på noen tester før. Har lagt ved bilde, men klarte ikke å få det jeg klarer å se med på bilde.. blir så spennende de neste dagene!!
*sniker* Jeg har dårlig streksyn (kronisk negativ), og jeg ser babystrek!! Her er det noe på gang!
 
Phu, endelig overstått både familie- og barnebursdag for 6åringen! Altså, det er helt utrolig hvor høyt volum det er på 8små gutter :wacky: :hilarious:
 
Det samme har jeg også lurt på. Hadde høyt fra torsdag kveld til lørdag morgen, og lavt igjen sent lørdag kveld. Har prøvd å lese meg litt opp men fant litt forskjellige svar.

Jeg hadde kramper og mer utflod fra torsdag til lørdag formiddag så antar at EL var en gang i løpet av perioden som faktisk viser høyt. Så har valgt å telle 1DPO i går. Om det stemmer? Aner ikke..:happy090
Det samme har jeg også lurt på. Hadde høyt fra torsdag kveld til lørdag morgen, og lavt igjen sent lørdag kveld. Har prøvd å lese meg litt opp men fant litt forskjellige svar.

Jeg hadde kramper og mer utflod fra torsdag til lørdag formiddag så antar at EL var en gang i løpet av perioden som faktisk viser høyt. Så har valgt å telle 1DPO i går. Om det stemmer? Aner ikke..:happy090
Jeg vil tro at det blir riktig å telle 1 dpo etter at nivået har senket. Har fortsatt høy LH verdi så det blir nok ikke 1 dpo før etter at den er senket
 
Back
Topp