❤️IKM uke 48❤️

Der kom tr. Så nå tar jeg en skikkelig hvil fra prøvingen og starte pilla. Har vært gjennom så mye dette året. Og med flere ødelagt syklus. Nå vil jeg normaliseres syklus og starte monitor når tiden er inne. Skal nok finne syklus igjen. Kanskje vil prøving føles gøyere igjen
Ta vare på deg selv, ønsker deg alt godt - kanskje vi sees utover våren igjen? :Heartred

Kjenner jeg blir litt oppgitt på metode sine tidlig tester…. Tok en når jeg sto opp i morges i 6 tiden, men følte liksom streken var så svak, så tok 2 nye nå for 5 min siden, å de så slik ut, så forstår ingenting, for de to nederste kan man tydelig se en strek (nå har den 1 jeg tok tørka da, men så slik ut som den gjør nå når jeg testet og)
Har lest litt på litt eldre forum om at metode sine tidlig tester bare viser svak strek leeeenge før den blir sterkere, noen av dere som har erfaring med det?
Må seriøst få kommet meg på apoteket etter jobb i dag å få kjøpt meg digitale tester for å se hva de sier, litt kjipt å måtte ta digital alene da samboeren reiste på sjøen i dag :confused: Men forhåpentligvis så er de testene positive og
Hadde prøvd en digital, ja! Så rosa og fin ut det jeg ser :)

Jeg er så svak at jeg ikke har ord, don’t judge :bag: Når de er negative, er det ikke vanskelig. Når de er klart positive er det heller ikke vanskelig. Men når de er sånn "kanskje, kanskje ikke" så eier jeg ingen selvkontroll.

Iallfall, tok denne nå. Det første er innenfor fristen og i samme lys som det i dag tidlig ikke var noen strek. Men streken er så rar? Er den egentlig ugyldig da?
Det andre bildet er to min etter fristen
Testen er defekt, da den mangler fargestoff. Tok du en ny? :Heartpink

Kjente helt ærlig at jeg gikk helt i kjelleren da dette møtte meg på morgenen i dag, 8 DPO. :sorry:

Har alltid fått positive graviditetstester innen 8 DPO, da jeg har vært gravid. Hadde så forhåpninger denne syklusen, samtidig som at jeg føler det er min «skyld» da jeg i utgangspunktet ville hoppe over denne syklusen med tanke på terminmåned. Har født barn på sommeren før, og jeg synes den siste tiden var håpløs både med tanke på ferieavvikling i helsetjenesten, og at jeg med første fikk så uendelig mengder med vann i kroppen på grunn av varmen.

Tester igjen i kveld, og i morgen tidlig. Får jeg ingen strek da, forbereder jeg meg på neste syklus! Da kan jeg faktisk få positiv test rett før jul. :love017

Vedlegg

• AA7B838F-243A-4DF6-82E3-BB4F54DA514B.jpeg
    AA7B838F-243A-4DF6-82E3-BB4F54DA514B.jpeg
    813,6 KB · Visninger: 13
Kjente helt ærlig at jeg gikk helt i kjelleren da dette møtte meg på morgenen i dag, 8 DPO. :sorry:

Har alltid fått positive graviditetstester innen 8 DPO, da jeg har vært gravid. Hadde så forhåpninger denne syklusen, samtidig som at jeg føler det er min «skyld» da jeg i utgangspunktet ville hoppe over denne syklusen med tanke på terminmåned. Har født barn på sommeren før, og jeg synes den siste tiden var håpløs både med tanke på ferieavvikling i helsetjenesten, og at jeg med første fikk så uendelig mengder med vann i kroppen på grunn av varmen.

Tester igjen i kveld, og i morgen tidlig. Får jeg ingen strek da, forbereder jeg meg på neste syklus! Da kan jeg faktisk få positiv test rett før jul. :love017
Ja, 8 DPO er jo egentlig veeeldig tidlig. Men skjønner hva du mener altså, man sammenligner jo med hva man har opplevd før. Håper du holder motet oppe bittelitt til! De fleste tester vel positivt tidligst 9 DPO, og 10 DPO :)

Skjønner ang. måneden og, jeg hadde Juni sist - og var ikke forberedt på hvor mye krøll det skulle være i helsevesenet pga. det! Helsesøstre som skulle ha ferie, stengt og nedbemannet. Og vi hadde store behov for hjelp, tungebånd, sjekker, gikk ikke opp i vekt osv. Så ja, nesten litt traumatisk. Men jeg følte termin i August var helt perfekt siden da var ting tilbake til normalen hehe.

Back
Topp