❤️IKM uke 48❤️

Noen som har åpnet clearblue sine tester med ukeindikator? Vet man ikke burde gjøre det men ble så oppgitt igår etter enda en negativ test å ingen tr å se.. å der var det 2 teststrimler å på den ene var det 2 streker.. noen som har gjort det samme?
Ja, det er dessverre alltid tre streker på disse testene, uansett om man er gravid eller ikke.. Her er en video som viser hvordan de ser ut som når de slår ut på 1-2 uker, og 2-3 uker (og ikke gravid): https://www.youtube.com/watch?v=37VOW5AmbJA&ab_channel=TEAM-T&Me

Ja, det er dessverre alltid tre streker på disse testene, uansett om man er gravid eller ikke.. Her er en video som viser hvordan de ser ut som når de slår ut på 1-2 uker, og 2-3 uker (og ikke gravid): https://www.youtube.com/watch?v=37VOW5AmbJA&ab_channel=TEAM-T&Me
Tusen takk, tok den clearblue igår på 10 dpo. Er på syklus dag 28 idag. Pleier egentlig å ha 26-29 dager syklus så får håpe det ikke kommer no tr de neste dagene å en positiv test

7 DPO, og appen ser noe i hvert fall jeg ikke kan se :hilarious:
Tenker å ta en til i kveld, da jeg vanligvis har fått best utslag da, men tror nok ikke det
kommer noe strek før tidligst i morgen om jeg skulle være gravid.

thumbnail_IMG_1523.jpg

Ææh kan ikke tro det!! Øverste er i går, midten i morges og de to nederste nå. Er 10 eller 11 dpo.
Har endometriose og var sikker på at jeg enten måtte bruke lang tid eller ikke klarte å bli gravid. Sluttet på p-piller i juli/august og har prøvd siden da, men fikk ikke stabil syklus med lang nok lutealfase før i oktober (men ble dårlig aksjelegging da), så er egentlig på pp2.

Minidrøm97-B1-27-PP?-EL 16/11-IKM 30/11

IMG_4514.jpeg

Ææh kan ikke tro det!! Øverste er i går, midten i morges og de to nederste nå. Er 10 eller 11 dpo.
Har endometriose og var sikker på at jeg enten måtte bruke lang tid eller ikke klarte å bli gravid. Sluttet på p-piller i juli/august og har prøvd siden da, men fikk ikke stabil syklus med lang nok lutealfase før i oktober (men ble dårlig aksjelegging da), så er egentlig på pp2.

Vis vedlegget 449227
Åååå, gratulerer så mye! :Heartpink
Har selv fått to barn med alvorlig grad av endometriose, så kan føle gleden din helt hit.
Ønsker deg et friskt og fullgått svangerskap :shy:

Vis vedlegget 449227
Gratulerer så mye :love7

Vis vedlegget 449227
Så herlig!

Så dumt! Og rart at syklus plutselig ble så kort også. For sent for festeblødning? Eller blør du ordentlig kanskje :sorry: Sender en klem ❤️
Aner ikke, er 11 dpo, så i teorien kan det være det? Blør ikke mer nå, kom rosa på papiret etter litt kramper i dag tidlig bare, så regna bare med det var TR, men har hatt spotting noen dager allerede etter celleprøve og sjekken på fredag

Aner ikke, er 11 dpo, så i teorien kan det være det? Blør ikke mer nå, kom rosa på papiret etter litt kramper i dag tidlig bare, så regna bare med det var TR, men har hatt spotting noen dager allerede etter celleprøve og sjekken på fredag
Kanskje det ikke var mensen allikevel? Om du nå ikke er gravid, så er det i alle fall positivt om CD 1 flyttes litt? Både for hjemme-prøving, og for at lutealfasen er bra :)

Begynner å miste håp, 11 dpo idag å negativ test fra normal, sånn strimmel test… er på cd 29 så rart tr ikke er kommet enda.. er håpet ute nå som det er så sent i syklus å 11dpo?..

Ikke meldt meg inn her for orket ikke fokuset på prøving, ett av barna mine er IVF, og det tok på.. så stått litt på sidelinjen å sett på dere..
Men kan noen hjelpe meg å se på denne testen?

Vedlegg

• IMG_7069.jpeg
    IMG_7069.jpeg
    570,5 KB · Visninger: 43
Begynner å miste håp, 11 dpo idag å negativ test fra normal, sånn strimmel test… er på cd 29 så rart tr ikke er kommet enda.. er håpet ute nå som det er så sent i syklus å 11dpo?..
Jeg mener det sies at egget fester seg til rundt 12 DPO? Og da tar det litt tid før hcg øker. Men ofte får man jo positivt før den tid. Men det kommer også an på hvor sikker du er på når eggløsningen var :Heartred

Back
Topp