❤️IKM uke 48❤️

Har ikke meldt meg inn i gruppen enda, men tok test nå og jeg ser en strek (?). Dette er første gang i livet jeg ser antydning til strek så begynte å gråte og løp rett til mannen. Skal ta cb digital med ukesindikator når jeg kommer fra jobb, for tror ikke på det. 10/11 dpo.

Vis vedlegget 449164

Vis vedlegget 449165
Jeg ser, jeg ser! Må legge ut når du tar den digitale :love017

Blir så fortvilet men alikevel glad, for når jeg står her på badet så ser jeg synlig 2 rosa streker på begge testene, men nå når jeg laster de opp her så ser jeg at det ikke viser noe :oops:
Er så nervøs, fikk aldri noe positiv test med metode sin graviditetstest i går men er den som jeg ser begge strekene best på, men føler de er så svake å at ingen ser dem:confused: at det bare er mitt hode som sier de er der
Kanskje du skulle prøve en clearblue digital med uker? Den skal være følsom!

Her er det nok ingen baby på vei :depressed:

Mine 9 DPO tester.. 20241126_065607.jpg

Ja, tror nok jeg må prøve med en cb, for å roe ned tankene litt :oops: er jo «bare» 10 dpo, så har fremdeles litt tid til å bli sterkere:smiley-angelic006
Ja, Absolutt! Og så lenge du ikke temper så vet man jo ikke helt når egget slapp. Så kan være litt kortere og. Men det et absolutt positivt at du ser to streker å to ulike testet :love017

Blir så fortvilet men alikevel glad, for når jeg står her på badet så ser jeg synlig 2 rosa streker på begge testene, men nå når jeg laster de opp her så ser jeg at det ikke viser noe :oops:
Er så nervøs, fikk aldri noe positiv test med metode sin graviditetstest i går men er den som jeg ser begge strekene best på, men føler de er så svake å at ingen ser dem:confused: at det bare er mitt hode som sier de er der
Føler jeg kan ane skygger, men kan ikke si jeg ser tydelig strek! Forsøk igjen i ettermiddag :Heartpink

Ser vi noe? Er på dag 33. Make sure sensitiv. Bildet tatt når testen va tørr. Va på do i natt. Bildet er ikke redigert.
Jeg vet ikke når tr kommer.

Vedlegg

• 20241126_072440.jpg
    20241126_072440.jpg
    2 MB · Visninger: 54
Der kom TR. Denne syklusen er enda kortere enn forrige syklus?? Bare 26 dager??? 10 dagers lutealfase… forrige var på 27 dager og 12 dagers lutealfase… det er bare de to siste syklusene som har vært sånn, før det har den alltid vært på 29 dager og 14–15 dagers lutealfase

Last edited:
Tok test nå og den er helt blenda, så nå mistet jeg alt håp. Jeg får teste igjen i morgen, men hvis det ikke er noe der da, så venter jeg på tr :)
Åh, det er så nedslående når man har fått opp håpet, og så bare..helt negativt. Du får se imorgen, som sagt om du ikke temper kan det jo være litt slingringsmonn på når egget faktisk slapp, og hvordan man teller dagene :)

Der kom TR. Denne syklusen er enda kortere enn forrige syklus?? Bare 26 dager??? 10 dagers lutealfase… forrige var på 27 dager og 12 dagers lutealfase… det er bare de to siste syklusene som har vært sånn, før det har den alltid vært på 29 dager og 14–15 dagers lutealfase
Fint at du temper mtp. IVF etter jul da! Så er det lettere å se hva som må gjøres for at det skal klaffe da :) Kjedelig selvsagt å ikke komme igang før jul, kan bare tenke meg til hvor utålmodig du blir :Heartpink

Åh, det er så nedslående når man har fått opp håpet, og så bare..helt negativt. Du får se imorgen, som sagt om du ikke temper kan det jo være litt slingringsmonn på når egget faktisk slapp, og hvordan man teller dagene :)
Veldig sant. Nå bruker jeg Ovitrelle da, så jeg er enten 9 eller 10 dpo i dag, så jeg håper litt til. Det er så mye stikninger og kvalmebølger at jeg må liksom bare teste i morgen og :smiley-angelic001

Veldig sant. Nå bruker jeg Ovitrelle da, så jeg er enten 9 eller 10 dpo i dag, så jeg håper litt til. Det er så mye stikninger og kvalmebølger at jeg må liksom bare teste i morgen og :smiley-angelic001
Ååh det hadde jeg glemt. Da er det jo litt lettere å vite akkurat, ja! Men da er det enda tidlig, så blir spennende dager fremover!

Jeg er så dum :banghead: Pga Ovitrelle har jeg fått en vane med å ta vare på testene sånn at det skal være lett å sammenligne. Det har funket veldig bra, helt til i dag.
Testen var helt blenda innenfor tidsfrist, men da jeg skulle legge den inn med de andre, tørre, ser jeg at den er sterkere, og da gryr det jo frem nytt håp. Selv om jeg vet at det må tas med en klype salt når den egentlig er ugyldig.

Får bare smøre meg med tålmodighet og vente til i morgen tidlig.

Vedlegg

• IMG_0455.jpeg
    IMG_0455.jpeg
    158,3 KB · Visninger: 46
  • IMG_0464.jpeg
    IMG_0464.jpeg
    613,3 KB · Visninger: 46
Jeg er så dum :banghead: Pga Ovitrelle har jeg fått en vane med å ta vare på testene sånn at det skal være lett å sammenligne. Det har funket veldig bra, helt til i dag.
Testen var helt blenda innenfor tidsfrist, men da jeg skulle legge den inn med de andre, tørre, ser jeg at den er sterkere, og da gryr det jo frem nytt håp. Selv om jeg vet at det må tas med en klype salt når den egentlig er ugyldig.

Får bare smøre meg med tålmodighet og vente til i morgen tidlig.
Ojj, det et jo en veldig rosa strek! Den ser ikke ugyldig ut, skal jeg være helt ærlig!

Back
Topp