altjegønsker91
Blir kjent med forumet
Okei damer, dette går meg til hodet
studerte EL testene nå, man blir fort opphengt i tallene Premom kommer med(se bort ifra at jeg tok to bilder av samme test med 1 min mellom og fikk stort utslag), men når jeg studerer nå, ser jo testen fra 6/11 sterkest ut? Vil det da si jeg egentlig hadde EL 7/11? Jeg har bare brukt eggløsningstester i 3pp nå, så ganske ny på dette..
Men har bare prøvd eggløsningstester i en pp, så ikke så erfaren selv..
26 dagers syklus. Har gått fra stabil 28 dagers syklus, til 27 dagers syklus i 4 måneder og nå 26 dager 

er kun 8dpo. Men bare 4 dager til TR. Nå har jeg brukt opp tidlig testene, så får vente noen dager med å teste. Har syklusen min blitt 25 dager er ikm 23/11. Forrige syklus begynte jeg å spotte cd 23... (Aldri gjort før) Mistet litt trua denne pp. Tror symptomene mine er snikende/økende endometriose symptomer, da de tilfeldigvis fant litt under kikkhulls op. Feierer dog Mandags morgen med at 1åringen endelig sov gjennom natta
så da var jeg lys våken 05.45

Jeg er 6 dpo, jeg avventer noen dager før jeg går i gang. Tidligst 8, håper drøye til 9. Håper det dukker opp flere positive i mellomtiden.