❤️IKM UKE 47❤️

Okei damer, dette går meg til hodet :p studerte EL testene nå, man blir fort opphengt i tallene Premom kommer med(se bort ifra at jeg tok to bilder av samme test med 1 min mellom og fikk stort utslag), men når jeg studerer nå, ser jo testen fra 6/11 sterkest ut? Vil det da si jeg egentlig hadde EL 7/11? Jeg har bare brukt eggløsningstester i 3pp nå, så ganske ny på dette..
IMG_9049.png

Okei damer, dette går meg til hodet :p studerte EL testene nå, man blir fort opphengt i tallene Premom kommer med(se bort ifra at jeg tok to bilder av samme test med 1 min mellom og fikk stort utslag), men når jeg studerer nå, ser jo testen fra 6/11 sterkest ut? Vil det da si jeg egentlig hadde EL 7/11? Jeg har bare brukt eggløsningstester i 3pp nå, så ganske ny på dette.. Vis vedlegget 448467
Hmm, føler teststreken kanskje er litt svalene enn kontrollstreken den 6., og at de er like 5.:think005 Men har bare prøvd eggløsningstester i en pp, så ikke så erfaren selv..

Okei damer, dette går meg til hodet :p studerte EL testene nå, man blir fort opphengt i tallene Premom kommer med(se bort ifra at jeg tok to bilder av samme test med 1 min mellom og fikk stort utslag), men når jeg studerer nå, ser jo testen fra 6/11 sterkest ut? Vil det da si jeg egentlig hadde EL 7/11? Jeg har bare brukt eggløsningstester i 3pp nå, så ganske ny på dette.. Vis vedlegget 448467
Utifra hva jeg kan se så er 5/11 kl 9:13positiv☺️ test streken skal være sterkere enn kontrollstreken, og det er ikke di andre.

Starter Mandag med ny Blenda test :singing: er kun 8dpo. Men bare 4 dager til TR. Nå har jeg brukt opp tidlig testene, så får vente noen dager med å teste. Har syklusen min blitt 25 dager er ikm 23/11. Forrige syklus begynte jeg å spotte cd 23... (Aldri gjort før) Mistet litt trua denne pp. Tror symptomene mine er snikende/økende endometriose symptomer, da de tilfeldigvis fant litt under kikkhulls op. Feierer dog Mandags morgen med at 1åringen endelig sov gjennom natta :cat:så da var jeg lys våken 05.45:arghh:

Pga. "Litt endometriose" er det en fordel om jeg blir raskt gravid. Så lurer på om jeg skal ta en fertilitetssjekk snart. Evt. Skylle eggledere :) vi skal ikke ha fler enn èn til, og håper å få det til ganske raskt. Noen som har vært på fertilitetssjekk å fått god hjelp uten å måtte gå gjennom hele ivf prosessen ?

Jeg har også testa blenda i dag :( Har IKM på lørdag, så bør slå ut etterhvert… Forrige PP endte i kjemisk og da hadde jeg svak positiv på denne tiden.. Enten var EL seinere enn jeg selv har tenkt eller så gikk det ikke denne gangen heller :BangHead
Veldig trist at ingen i denne tråden har fått positive tester enda :(

Ikke mange oppløftende tester i gruppen her ennå :nailbiting:
Jeg har også testa blenda i dag :( Har IKM på lørdag, så bør slå ut etterhvert… Forrige PP endte i kjemisk og da hadde jeg svak positiv på denne tiden.. Enten var EL seinere enn jeg selv har tenkt eller så gikk det ikke denne gangen heller :BangHead
Veldig trist at ingen i denne tråden har fått positive tester enda :(
Tenkte på det samme :bag: Jeg er 6 dpo, jeg avventer noen dager før jeg går i gang. Tidligst 8, håper drøye til 9. Håper det dukker opp flere positive i mellomtiden.

Hei folkens. Hva tror dere?
Jeg pleier å ha korte syklus de siste månedene. Typisk 19-23 dager de siste 3/4 måneder. Vi er på dag 25 nå. Cirka 10 dpo da. Bildet ble tatt Fort etter testen.
Jeg har ikke testa etter eggløsning.
Make sure gravid test. Dag urin.

Vedlegg

• 20241118_112240.jpg
    20241118_112240.jpg
    1,8 MB · Visninger: 55
  • 20241118_112235.jpg
    20241118_112235.jpg
    1,8 MB · Visninger: 55
Hei folkens. Hva tror dere?
Jeg pleier å ha korte syklus de siste månedene. Typisk 19-23 dager de siste 3/4 måneder. Vi er på dag 25 nå. Cirka 10 dpo da. Bildet ble tatt Fort etter testen.
Jeg har ikke testa etter eggløsning.
Make sure gravid test. Dag urin.
Syns jeg ser litt på bilde nr 2 :eek:men jeg har absolutt ikke streksyn ennå! Prøvd å redigere bildene ? Var litt mørkt

Back
Topp