❤️IKM UKE 47❤️

Er ikke tidligtest, men den test ofte. Men du har nok helt rett… :(
Er det vanlig test med sensitivitet på 25 mlU/ml, så kan du få positiv test så sent som 14 dpo eller IKM. Her er en oversikt over hvor mye hcg du kan ha i kroppen på ulike tidspunkt etter EL:

IMG_0513.jpeg

Ingen som tester i dag før helgen ? :anyone:happy klør etter å teste selv, men er bare 5dpo... Noen må ha kommet lenger :pompus:
Skulle teste i dag tidlig, men lå våken fra klokken 5, så når jeg førstes sto opp var jeg så trøtt at jeg glemte helt å samle opp tisset.. Da ble det ikke noe test. Like greit, for er bare på 8 DPO, om ikke 7 DPO også, så da får jeg holde meg til i morgen:happy8

Ingen som tester i dag før helgen ? :anyone:happy klør etter å teste selv, men er bare 5dpo... Noen må ha kommet lenger :pompus:
Venter til søndag og aller helst mandag. Er 7 dpo, men siden jeg fortsatt få antydning til strek etter MAen vil jeg vente til jeg forhåpentligvis kan se litt mer

Bare 3 dpo her, så her er det bare å smøre seg med tålmodighet. Men da ekstra gøy å se andres tester hihi

Testet i går 8/9dpo men var blendahvit masse symptomer med vonde pupper, stikkinger/rar i magen, våkner med hodepine.. blir gal av ventingen og alle symptomene, som sikkert bare er symptomer på tr blir så skuffet og mister håp for hver negative test, så skal prøøøve å holde meg til test søndag som er 11/12 dpo

Testet i går 8/9dpo men var blendahvit masse symptomer med vonde pupper, stikkinger/rar i magen, våkner med hodepine.. blir gal av ventingen og alle symptomene, som sikkert bare er symptomer på tr blir så skuffet og mister håp for hver negative test, så skal prøøøve å holde meg til test søndag som er 11/12 dpo
Da er vi to! Jeg testa også i dag, meget hvitt :( Har de samme symptomene også..

Vedlegg

• IMG_9114.jpeg
    IMG_9114.jpeg
    1,1 MB · Visninger: 31
God morgen damer!
Det er lørdag, jeg våkner grytidlig av meg selv om dagen, fordi det eneste jeg nesten tenker og drømmer om er testing.. jeg skrev jo her igår at jeg skulle prøve å vente til søndag, det ble altså en fail igår kveld skulle jeg bare sjekke den blendahvite testen jeg tok på torsdag (nederst på bilde) å til min store overraskelse kunne jeg plutselig se en liten skygge(mulig dette også er min delulu hjerne som ser), helt uttørket og vet man ikke skal lese av resultat etter tiden, men kan ikke noe for at jeg fikk ett stort håp, kroppen min eller er vel egentlig hodet mitt var nå rimelig sikker på at jeg var gravid.. meen håpet varte ikke så lenge i dette dpo land… tok de to øverste idag 10/11dpo.
IMG_9045.jpeg

God morgen damer!
Det er lørdag, jeg våkner grytidlig av meg selv om dagen, fordi det eneste jeg nesten tenker og drømmer om er testing.. jeg skrev jo her igår at jeg skulle prøve å vente til søndag, det ble altså en fail igår kveld skulle jeg bare sjekke den blendahvite testen jeg tok på torsdag (nederst på bilde) å til min store overraskelse kunne jeg plutselig se en liten skygge(mulig dette også er min delulu hjerne som ser), helt uttørket og vet man ikke skal lese av resultat etter tiden, men kan ikke noe for at jeg fikk ett stort håp, kroppen min eller er vel egentlig hodet mitt var nå rimelig sikker på at jeg var gravid.. meen håpet varte ikke så lenge i dette dpo land… tok de to øverste idag 10/11dpo. Vis vedlegget 448372
Testene kan vel bli falsk positive etter avlesningstiden dessverre :sorry:

Da klarte ikke jeg å vente lenger! EL kom en dag senere enn forventet så er 7 dpo idag og testen er selvfølgelig helt blenda
IMG_4150.jpeg

Back
Topp