❤️IKM UKE 47❤️

Da satser jeg på det:) trist at du også måtte oppleve det først..

Samme her, ble gravid mistet i SA uke 4+6 og ble gravid med én gang etterpå som holdt hele veien :)

3 uker siden MA og tok to tester i dag, en vanlig og en tidligtest. Jeg ser en ultrasvak strek i virkeligheten, men sliter med å få det på bilde. Nå tror jeg at jeg skal ta noen dager fri fra testegalskapen. Er 5 dpo i dag så tenker å vente til søndag eller helst mandag. Men da har jeg disse som utgangspunkt:)

Vedlegg

• IMG_5583.jpeg
    IMG_5583.jpeg
    1,1 MB · Visninger: 56
9 Dpo i dag, ser ganske negativ ut.. Får prøve igjen i morgen eller på fredag :)

Vedlegg

• IMG_9103.jpeg
    IMG_9103.jpeg
    1,3 MB · Visninger: 50
9 DPO idag og blenda test. Har mistet troen denne runden da.. er det noen som ser noe her?

IMG_6910.jpeg

Jeg bytter uke, har ikke hatt bekreftende temp- eller hvilepulsstigning ifb antatt EL 7/11 og i tillegg har tappen også vært tvilsom. Begynte å få EL-slim igjen 9/11 og har hatt det av og på siden da. Fikk tempstigning i dag så tok en hCG og en LH. Førstnevnte blenda, LH sterkt positivt så da er EL greit forsinket allikevel. Lykke til videre dere her inne :)

Skjønner ingenting jeg. Det har ikke kommet noe mer blod siden kl 9 i dag og jeg har løpt rundt etter ettåringen i hele kveld. Bare vanlig utflod.
Nå hopper jo tankene til festeblødning selv om det sikkert bare er kroppen som henter seg inn igjen. Føler det er så skummelt å få forhåpninger :scared001

Skjønner ingenting jeg. Det har ikke kommet noe mer blod siden kl 9 i dag og jeg har løpt rundt etter ettåringen i hele kveld. Bare vanlig utflod.
Nå hopper jo tankene til festeblødning selv om det sikkert bare er kroppen som henter seg inn igjen. Føler det er så skummelt å få forhåpninger :scared001
Du må løpe etter ungen du også?? Blir helt utslitt av energi-nivået til ettåringen her i hus:dead: Kanskje det er en såkalt mellomblødning? Altså ikke nødvendigvis noe med EL eller festing å gjøre.

Du må løpe etter ungen du også?? Blir helt utslitt av energi-nivået til ettåringen her i hus:dead: Kanskje det er en såkalt mellomblødning? Altså ikke nødvendigvis noe med EL eller festing å gjøre.
Haha, ja det går unna her også :hilarious:
Ja, det er sannsynligvis noe sånt. Har aldri hatt det før, men så er sikkert kroppen litt i ulage fortsatt

Trenger ikke være noe dårlig nei :) blir spennende de neste dagene!

Er 7 DPO i dag med ømme bryster og litt murringer i ryggen/hoften i går kveld. Våknet også i natt og ble liggende lys våken en god stund før jeg sovnet igjen, og når jeg pusset tennene i morges blødde det fra tannkjøttet. Er forsåvidt sykt tett i nesen og kjenner jeg har hovne lymfekjertler på halsen, så håper ikke det bare er meg som brygger på noe og begynner å bli syk.. :arghh: Er så lange dager i DPO-land:nailbiting:

Er 7 DPO i dag med ømme bryster og litt murringer i ryggen/hoften i går kveld. Våknet også i natt og ble liggende lys våken en god stund før jeg sovnet igjen, og når jeg pusset tennene i morges blødde det fra tannkjøttet. Er forsåvidt sykt tett i nesen og kjenner jeg har hovne lymfekjertler på halsen, så håper ikke det bare er meg som brygger på noe og begynner å bli syk.. :arghh: Er så lange dager i DPO-land:nailbiting:
Spennende! Det har vært tidlige symptomer for min del når jeg har vært gravid, minus hovne lymfekjertler. Håper det er «hyggelige» symptomer! Når tenker du å teste? :)

Spennende! Det har vært tidlige symptomer for min del når jeg har vært gravid, minus hovne lymfekjertler. Håper det er «hyggelige» symptomer! Når tenker du å teste? :)
Håper så inderlig at det er indikasjoner på at noe skjer :nailbiting: Vet ikke hvor lenge til jeg klarer å holde meg, men er så redd for å bli skuffa også haha.. Er i tillegg litt usikker på når el var fordi jeg fikk fast smiley forrige onsdag og gikk ut ifra at el da var på torsdag, men på lørdag morgen hadde jeg masse slim, så plutselig var el heller på fredag:confused005. Kanskje jeg prøver meg på en liten test lørdag morgen 9 DPO, selv om det nok er for tidlig om jeg egentlig bare er 8 DPO.

Back
Topp