Da satser jeg på det trist at du også måtte oppleve det først..
Samme her, ble gravid mistet i SA uke 4+6 og ble gravid med én gang etterpå som holdt hele veien
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da satser jeg på det trist at du også måtte oppleve det først..
Så bra godt å høre at det har gått bra for andreSamme her, ble gravid mistet i SA uke 4+6 og ble gravid med én gang etterpå som holdt hele veien
Er det metode? Den slår i alle fall ut sent i forhold til andre tester etter min erfaring9 Dpo i dag, ser ganske negativ ut.. Får prøve igjen i morgen eller på fredag
Det var metode ja Hmm, da tror jeg at jeg skal prøve et annet merke i kveld eller i morgenEr det metode? Den slår i alle fall ut sent i forhold til andre tester etter min erfaring
Krysser fingrene for deg <3Fader heller, nå kom det en del blod med slim på papiret. Har aldri hatt festeblødning før og føler uansett det er for tidlig for det. Hater å ikke ha kontroll på hva som skjer med kroppen nå Håper bare det ikke tar seg opp
Jeg ser dessverre ingenting, men jeg fikk ikke positiv test før 10 dpo sist gang og det var med Makesure tidligtest. Ting kan fortsatt skje! Krysser fingrene!9 DPO idag og blenda test. Har mistet troen denne runden da.. er det noen som ser noe her?
Vis vedlegget 448170
Du må løpe etter ungen du også?? Blir helt utslitt av energi-nivået til ettåringen her i hus Kanskje det er en såkalt mellomblødning? Altså ikke nødvendigvis noe med EL eller festing å gjøre.Skjønner ingenting jeg. Det har ikke kommet noe mer blod siden kl 9 i dag og jeg har løpt rundt etter ettåringen i hele kveld. Bare vanlig utflod.
Nå hopper jo tankene til festeblødning selv om det sikkert bare er kroppen som henter seg inn igjen. Føler det er så skummelt å få forhåpninger
Haha, ja det går unna her ogsåDu må løpe etter ungen du også?? Blir helt utslitt av energi-nivået til ettåringen her i hus Kanskje det er en såkalt mellomblødning? Altså ikke nødvendigvis noe med EL eller festing å gjøre.
Haha, ja det går unna her også
Ja, det er sannsynligvis noe sånt. Har aldri hatt det før, men så er sikkert kroppen litt i ulage fortsatt
Jeg vet, er bare så dritt når kroppen ikke oppfører seg som normalt
Sikkert bare kroppen som finner ut av ting. En liten blødning eller spotting trenger ikke bety noe dårlig!
Trenger ikke være noe dårlig nei blir spennende de neste dagene!Skjønner ingenting jeg. Det har ikke kommet noe mer blod siden kl 9 i dag og jeg har løpt rundt etter ettåringen i hele kveld. Bare vanlig utflod.
Nå hopper jo tankene til festeblødning selv om det sikkert bare er kroppen som henter seg inn igjen. Føler det er så skummelt å få forhåpninger
Spennende! Det har vært tidlige symptomer for min del når jeg har vært gravid, minus hovne lymfekjertler. Håper det er «hyggelige» symptomer! Når tenker du å teste?Er 7 DPO i dag med ømme bryster og litt murringer i ryggen/hoften i går kveld. Våknet også i natt og ble liggende lys våken en god stund før jeg sovnet igjen, og når jeg pusset tennene i morges blødde det fra tannkjøttet. Er forsåvidt sykt tett i nesen og kjenner jeg har hovne lymfekjertler på halsen, så håper ikke det bare er meg som brygger på noe og begynner å bli syk.. Er så lange dager i DPO-land
Håper så inderlig at det er indikasjoner på at noe skjer Vet ikke hvor lenge til jeg klarer å holde meg, men er så redd for å bli skuffa også haha.. Er i tillegg litt usikker på når el var fordi jeg fikk fast smiley forrige onsdag og gikk ut ifra at el da var på torsdag, men på lørdag morgen hadde jeg masse slim, så plutselig var el heller på fredag. Kanskje jeg prøver meg på en liten test lørdag morgen 9 DPO, selv om det nok er for tidlig om jeg egentlig bare er 8 DPO.Spennende! Det har vært tidlige symptomer for min del når jeg har vært gravid, minus hovne lymfekjertler. Håper det er «hyggelige» symptomer! Når tenker du å teste?