Sparer sikkert en halv pakke tester på det lettere sammen ogsåKanskje vi skulle prøvd å holde oss sammen? Hadde vært gøy om vi klarte det!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sparer sikkert en halv pakke tester på det lettere sammen ogsåKanskje vi skulle prøvd å holde oss sammen? Hadde vært gøy om vi klarte det!
Jeg ligger an til å være 10Dpo 22/11. Vi kan prøve? Men å holde seg lenger enn til 9 dpo er hardt hvor mange dpo er du da ca?Sparer sikkert en halv pakke tester på det lettere sammen også
Blir da 12dpo, så burde bli sikkert svar hvertfall det kommer til å bli hardtJeg ligger an til å være 10Dpo 22/11. Vi kan prøve? Men å holde seg lenger enn til 9 dpo er hardt hvor mange dpo er du da ca?
Jeg er enig, det blir hardt! 12 dpo er sterkt om du kommer så langtBlir da 12dpo, så burde bli sikkert svar hvertfall det kommer til å bli hardt
Å så spennende at noen er kommet så langt allerede! Krysser fingrene for at det er noe som skjer jaEr 7 DPO idag, og fikk plutselig lyst å teste Er alt for tidlig, og spesielt når det ikke er morgenurin. Venter enten til i morgen eller onsdag før første test
Har hatt en del ubehagelige stikking nederst i magen, så håper det betyr at det er noe på gang
Ja! Det er spennendeÅ så spennende at noen er kommet så langt allerede! Krysser fingrene for at det er noe som skjer ja
Gøy at testkjøret endelig er åpnet her inne da Så håper vi det blir babystrek etter hvert!
Gøy at testingen har begynt!
Kun 2dpo, men kjent på litt stikkinger i dag! Satser på at egget er på vei ned og blir en spireellers litt trøtt, men har en som våkner ett par ganger ila natten ennåGod morgen noen som har begynt å kjenne litt på symptomer i dpo land? Her har jeg fått helt sinnsyk luktesans, har også hatt en del magetrøbbel og kvalme de siste to dagene (sikkert ikke noe med graviditet) men pleier ikke å få sånt før mensen kommer. Om ikm er 19.11, når ville dere testet da? Fikk svake streker 10 dpo ved forrige kjemiske.
Spennende, men kjipt at du opplevde SA! Hadde SA i uke 5 første gang jeg ble gravid og ble gravid igjen umiddelbart med sønnen min. Håper det samme skjer med deg!Jeg slenger meg med på denne tråden
Emileeh - 28 - b1 - PP4 (1 etter SA) - EL 3/11 - IKM 17 eller 18/11.
Jeg gjennomgikk en SA i uke 5, og er nå veldig spent på om den sitter på første forsøk igjen. Er 7 eller 8dpo i dag tror jeg, og det kribler etter å begynne å teste
Ja, veldig gøy! Håper det kommer en strek tilGøy at testingen har begynt!
Og det er tidlig enda. Satser på at det dukker opp en strek etter hvert
Veldig gøy! Satser på at det blir babystreker herGøy at testkjøret endelig er åpnet her inne da Så håper vi det blir babystrek etter hvert!
Da satser jeg på det trist at du også måtte oppleve det først..Spennende, men kjipt at du opplevde SA! Hadde SA i uke 5 første gang jeg ble gravid og ble gravid igjen umiddelbart med sønnen min. Håper det samme skjer med deg!
Jeg er ikm23-24/11, så nesten likt !Jeg har eggløsning i dag, DPO-land i morgen Tipper jeg er sistemann ut her inne? IKM er 24/11 blir spennende å følge med på alle andre tester her inne i mellomtiden