❤️IKM UKE 47❤️

Ari<3 - 34 - B3 - PP4 - EL 10/11? - IKM 24/11

Henger litt her og i uke 48, denne gruppa er kanskje mest riktig med tanke på datoene mine nå, men har hengt i IKM 36, 40 og 44 hittil, så jeg kjenner jo flere i uke 48 :shy:
Men CD10 er jo likt med flere her inne ser jeg. Tenkte å begynne med EL-testing i dag :happy:
Med IKM en søndag kan det jo fort gå både ene og andre veien, så det tenker jeg er helt innafor

Litt økning her i dag, så håper EL nærmer seg nå. Slitsomt med så mye venting på grunn av lange sykluser
IMG_3455.png

Med IKM en søndag kan det jo fort gå både ene og andre veien, så det tenker jeg er helt innafor
Ja, det er nettopp det :hilarious: Og jeg kommer nok uansett til å teste i uke 47 :angelic: og 47 er favoritt-tallet mitt :love017 håper det blir en god IKM uke med mange positive tester❤️

Ah, litt motløs her nå.. Bruker EL-test for første gang (digital, den rosa to-dagersen fra clearblue), og skulle etter syklusen min hatt EL i dag (CD 14), men fortsatt ingen smiley etter kveldstest nå, og heller eller tegn til EL enda? Pleier alltid å merke det godt.. Skjønner ikke:shifty: Håper ikke det drar ut for lenge fordi mannen drar bort på jobb i fem dager på fredag, så må liksom rekke det og treffe innen da:arghh:

Ah, litt motløs her nå.. Bruker EL-test for første gang (digital, den rosa to-dagersen fra clearblue), og skulle etter syklusen min hatt EL i dag (CD 14), men fortsatt ingen smiley etter kveldstest nå, og heller eller tegn til EL enda? Pleier alltid å merke det godt.. Skjønner ikke:shifty: Håper ikke det drar ut for lenge fordi mannen drar bort på jobb i fem dager på fredag, så må liksom rekke det og treffe innen da:arghh:
Håper den kommer snart så dere rekker det før han drar

Premom feiltolket en test, skåret den som 1.6. Derfor jeg meldte meg inn her. Men tok ny test på ettermiddagen og dagen etter, og den må ha lest den feil. Så jeg venter fortsatt på eggløsning. Typisk at eggløsning kom rett før jeg begynte å teste. Tok ut spiral for to måneder siden og har ikke fått mensen enda, så vanskelig å vite hvor i syklusen jeg er. Kjente i forrige uke at det skjer ett eller annet, men tydeligvis ikke nok.

Premom feiltolket en test, skåret den som 1.6. Derfor jeg meldte meg inn her. Men tok ny test på ettermiddagen og dagen etter, og den må ha lest den feil. Så jeg venter fortsatt på eggløsning. Typisk at eggløsning kom rett før jeg begynte å teste. Tok ut spiral for to måneder siden og har ikke fått mensen enda, så vanskelig å vite hvor i syklusen jeg er. Kjente i forrige uke at det skjer ett eller annet, men tydeligvis ikke nok.
Ønsker du at jeg skal fjerne deg fra mandag 18, eller vente og se? Kan eventuelt sette deg på «usikker» om du vil

Skikkelig lettet nå når jeg ble møtt med smiley på el-testen, akkurat i tide til mannen som drar på jobbtur på fredag! Og jeg som var så stresset. Aldri testet etter el før og har ingen barn fra før heller, så var litt usikker på om kroppen fungerte som den skulle når jeg sluttet på p-piller. Nå kan jeg endelig slappe av og vi kan få satt de siste aksjene og vite at det ikke sto på hverken det eller timingen hvert fall:dance018IKM blir flyttet med to dager da mest sannsynlig, til 22.11!

Her er jeg litt oppgitt , jeg håpte virkelig vi sakte nærmet oss el , men hvem vet med de testene her :wtf: Håper virkelig ikke jeg må vente over 90 dager på el som sist

Vedlegg

• IMG_0121.png
    IMG_0121.png
    681,2 KB · Visninger: 24
Nå er jeg ca. 3 DPO, er veldig spent på om det gikk denne runden. Men har ikke helt troa av en eller annen grunn :dead:

Hvordan går det med dere? Jeg har kjøpt ananas i dag også spiser jeg på gresskar- og linfrø men i morgen er det over på solsikke- og sesamfrø. Snodige greier denne ‘seed cyclingen’ men får ryddet litt i matskuffen samtidig :wacky:

Ingen tegn til EL enn så lenge, men er godt i gang med å legge aksjer. Har bestemt oss for å prøve hver dag denne syklusen frem til EL er bekreftet ved økning i BBT

Back
Topp