Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Akkurat samme greia her, men CD12. Håper EL kommer om 2-3 dagerIngen økning ennå, men fortsatt bare cd10 i dag lagt noen aksjer, og håper på el i helgen
De EL-testene ser jo hvertfall lovende ut! Blir en snuopperasjon for kroppen om det viser seg at du blir gravid denne måneden da? Får håpe kroppen rekker å kvitte seg med siste rester av HCG innen den tid så det blir litt lettere å følge med på. Bare å smøre seg med en god dose tålmodiget nå, 1 DPO her selv så..Siden det ikke ser ut til å være så mye action i denne gruppen enda kan jeg bidra litt. Tester er jo alltid gøy Her er dagens graviditetstest (som jeg håper snart blir negativ) og de siste dagenes el-tester.
Vis vedlegget 447740Vis vedlegget 447741
Det blir veldig spennende om kroppen får det til ja. Har googlet ihjel hele internett og det er visst mulig at det kan skje så kjapt. Hadde også en SA rett før jeg ble gravid med førstemann, så kanskje historien gjentar segDe EL-testene ser jo hvertfall lovende ut! Blir en snuopperasjon for kroppen om det viser seg at du blir gravid denne måneden da? Får håpe kroppen rekker å kvitte seg med siste rester av HCG innen den tid så det blir litt lettere å følge med på. Bare å smøre seg med en god dose tålmodiget nå, 1 DPO her selv så..
Det hadde vært en fin bursdagsgaveDet blir veldig spennende om kroppen får det til ja. Har googlet ihjel hele internett og det er visst mulig at det kan skje så kjapt. Hadde også en SA rett før jeg ble gravid med førstemann, så kanskje historien gjentar seg
Ja, håper den neste uken går fort! Har bursdag neste uke da, så får ønske meg implantasjon i år
Er så kjedelig å gå og vente på alt hele tiden Håper den stiger i morgen!Hiver inn mine kjedelige EL-tester så langt. Forrige PP kom EL CD17. Hadde håpet den skulle komme tidligere denne runden, men det ser ikke sånn ut. Hadde de laveste verdiene CD13 forrige runde også, og så steg LH og var høy i et par dager før peak
Jeg opplever den som ganske korrekt jaLiten økning, men første gang jeg bruker denne appen for å sammenligne. Er den ganske korrekt?
Vis vedlegget 447772
Jepp, enig med deg. Skal prøve å finne på noe for å holde meg opptatt etter EL sånn at DPO ikke blir bare seigpiningEr så kjedelig å gå og vente på alt hele tiden Håper den stiger i morgen!
Jeg er veldig fornøyd med Premom. Interessant nok var jeg mindre fornøyd når jeg prøvde Premom sine egne eggløsningstester, men babyplan, makesure og easy@home har appen registrert bra.Liten økning, men første gang jeg bruker denne appen for å sammenligne. Er den ganske korrekt?
Vis vedlegget 447772
Vanskelig å si. Antar at du ikke har testet for el da? Det kan jo høres ut som om den har vært eller at den er litt forsinket og kommer de neste dagene evt. Opplever Flo som unøyaktig når man ikke har stabil syklus. Foretrekker å Premom og å bruke el-testerÆææ… jeg har ikke hundre prosent kontroll på syklus etter MA i april - men har mellom 31-35 dagers syklus
Jeg bruker FLO som sier jeg skal ha EL i dag, 9.11. Den beregner syklusen til å være 35 dager. Men, for en uke siden hadde jeg slimete utflod med blodspor i
Har ikke hatt tydelig el slim, trodde jeg hadde det torsdag og fredag denne uken, men nå lurer jeg på om el kanskje kom tidlig - og at det jeg hadde nå denne uken var rester etter hyggestund aldri opplevd slimete utflod med blodspor i - så veldig usikker på hva dette er.
Hva tror dere?
Så kjedelig Krysser fingrene for at den prøver igjen snart!Her har nok kroppen prøvd på el og ikke fått det til , for jeg gikk fra helt klar utflod til kremet igjen uten å være innom eggehvite , så nå virker det som vi er tilbake til start. Er CD15 i dag , spent på om mensen kommer eller om kroppen skal prøve igjen.