❤️IKM UKE 47❤️

Blenda her og antatt IKM i dag :( ikke helt sikker på når EL var, men hadde sist hopping i høyet torsdag 7.11, så svært liten tro på at TR ikke kommer..

Så utrolig kjedelig med så få positive tester denne uken! Krysser alle fingre og blåser babystøv til alle som går inn i ny PP :Heartred

Jeg kan settes på TR… Gratulerer så utrolig mye til dere som har fått positive tester :love7 og lykke til med neste prøveperiode til oss som det ikke klaffet for denne gang :happy: Kanskje vi ses igjen i neste IKM gruppe, som blir uke 52 for min del.. Satser på tidenes julegave :santa

Lykke til videre alle som forsetter prøvingen :Heartred Trist lesning at ingen andre ble med meg :facepalm:kan melde at kvalmen har meldt seg ALLEREDE :smiley-angry017 men det er vel godt tegn på at hcg er stigende. Kan ikke huske at det kom så fort sist
Det kom en positiv test til, men hun var ikke med fra før EL eller delte her inne før positiv test. Du treffer henne nok i terminforumet ❤️ masse lykke til med graviditeten :love017

Back
Topp